hmmz, weet iemand deze twee toevallig?

het bovenste gedeelte
of deze:

het gta3 lettertype

het bovenste gedeelte
of deze:

het gta3 lettertype
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Op zondag 02 juni 2002 20:47 schreef jcross het volgende:
[afbeelding]
het bovenste gedeelte
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=116
"ARMY"
of deze:
[afbeelding]
het gta3 lettertype
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=804
"GTA3".
wat betreft Red Alert - Arial Black (gestretched met transform) lijkt er al aardig op. de rest is inderdaad met een 3d programma 'gebeveled' - er zijn schuine randjes aan gemaakt.
teveel zooi, te weinig tijd
Op zondag 02 juni 2002 15:27 schreef iscripter het volgende:
Ik zoek de font van Westwood Studios:
Command & Conquer Red Alert 2
[afbeelding]
de tekst RED ALERT, dat lettertype wil ik graag
Torentje was van het weekend ff dichtOp zondag 02 juni 2002 18:16 schreef Dark Blue het volgende:
* Dark Blue klopt bij deze even bij Hangloozz' ivoren torentje aan...
Zoals Yoozer al zei: Army, alleen ken ik um als Stencil..Op zondag 02 juni 2002 20:47 schreef jcross het volgende:
[afbeelding]
het bovenste gedeelte
Verwijderd
Op dinsdag 04 juni 2002 15:57 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
hoi,
heeft iemand enig idee welk font dat dit: http://www.skateculture.nl/pub/vraag.jpg is?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
'k Geef je weinig kans met die afmetingen...Dark Blue:
Ik ga hem eens door de What The Font heen halen...
PT Banana SplitOp dinsdag 04 juni 2002 15:57 schreef Peter-Paul.01 het volgende:
hoi,
heeft iemand enig idee welk font dat dit: http://www.skateculture.nl/pub/vraag.jpg is?
Verwijderd
Bij mij bekend als 'Candice'Op dinsdag 04 juni 2002 21:27 schreef prototype het volgende:
[..]
PT Banana Split
Verwijderd
Als er een paar leuke en exclusieve fontjes opstaan zou dat niet gek zijn...Op woensdag 05 juni 2002 21:54 schreef Suepahfly het volgende:
keb nog een cd met een stuk of 1500 fonts en een font browser.
Als er animo naar is kan ik die wel ergen uppen.
edit:
gezipped dan wel
Als je het maar uit je hoofd laat om die link hier op GoT te gaan verspreiden als daar commerciële fonts tussen zitten. Het is niet fijn om een OW te krijgen namelijk.Op woensdag 05 juni 2002 21:54 schreef Suepahfly het volgende:
Als er animo naar is kan ik die wel ergen uppen.
Juist. Jij mag ze gebruiken, voor persoonlijk gebruik; Voor commercieel zou ik toch de User License Agreement er even op naslaan, want daar ben ik niet zeker van.Suepahfly:
geen id of het commeciële fonts zijn
(kwamen mee met CorelDraw!9) en ja daar heb ik voor betaald
just your 2 cents dollar..?Op donderdag 06 juni 2002 16:59 schreef Hangloozz het volgende:
ehm, iemand die Formata in z'n bezit heeft?
Mag in typ1, PS, ttf...
hebbes...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
dat wil je niet wetenOp donderdag 06 juni 2002 18:21 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
just your 2 cents dollar..?![]()
Verwijderd
Geen font, wel .EPSs0bn1b0r:
ik zoek het adidas font, alles wat ik vond was neppe troep met strepen erdoor.
Verwijderd
als je century gotic vet doet, en je rekt het een beetje uit ziet het er aardig uit als het adidas fontOp vrijdag 07 juni 2002 15:02 schreef s0bn1b0r het volgende:
ik zoek het adidas font, alles wat ik vond was neppe troep met strepen erdoor.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! ! !aashaas:
als je century gotic vet doet, en je rekt het een beetje uit ziet het er aardig uit als het adidas font(alleen de 's' is iets anders)
Verwijderd
Owke, ik zal het nooit meer doen...Op vrijdag 07 juni 2002 16:24 schreef willem169 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! ! !
Rule # 1: Nooit een font uit z'n proporties rekken.
Punt.
Verwijderd
Hou niet van schoppen maar wil het echt graag wetenOp donderdag 06 juni 2002 20:15 schreef Kruimeltje het volgende:
Weet iemand wat dit : http://www.oedzes.com/Scan10003.jpg voor lettertype is ? Ik heb uren lopen zoeken maar kan het nog steeds niet vinden
Shuriken Boy:Op zaterdag 08 juni 2002 18:55 schreef Kruimeltje het volgende:
Hou niet van schoppen maar wil het echt graag weten
Lijkt zeer sterk op een Serpentine OutlineEvil M@V:
Welke is dit?
zie de reply boven je: Futura dus.Op dinsdag 18 juni 2002 14:53 schreef jcross het volgende:
wie kan dit lettertype zeggen?
[afbeelding]
Das knap, sneller antwoorden dan de vraag komtOp dinsdag 18 juni 2002 17:00 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
zie de reply boven je: Futura dus.
Nog steeds of voldeed mijn Microgrammer?Op woensdag 12 juni 2002 16:08 schreef Hangloozz het volgende:
ben eigenlijk op zoek naar de Bold versie van Metrostyle Extended..
de Normal/Medium/Regular versie heb ik dus al maar met Faux Bold issie nog te dun..
tss, jij bent goed uitgeslapen ondanks de warmteOp dinsdag 18 juni 2002 17:19 schreef DeFeCt het volgende:
Das knap, sneller antwoorden dan de vraag komt
jongen, jouw MicroGrammer voldeed als een speer!Op dinsdag 18 juni 2002 17:19 schreef DeFeCt het volgende:
Nog steeds of voldeed mijn Microgrammer?
lijkt op een Arial... je bedoelt die rode X toch?Op woensdag 19 juni 2002 18:59 schreef jcross het volgende:
wie weet welk lettertype?
Verwijderd
t is wel heel erg slecht te zien...
Volgens mij zo'n standaard legerlettertype, bijv. Stencil
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Lijkt er veel op maar is hem helaas nietOp donderdag 20 juni 2002 19:37 schreef Yoozer het volgende:
zei ik dus al in vorige draad:
Staccato 222B.
http://home3.inet.tele.dk/steenbro/fonts/stac222n.ttf
Verwijderd
Is niet hetzelfe maar ik probeer wel met Photoshop het zo te bewerken dat het zelfde lijktOp donderdag 20 juni 2002 21:19 schreef Yoozer het volgende:
letterafstand is ook groter, en het font is niet geanti-aliased, en mijn versie heeft de 'hele' strepen, in plaats van aan het einde afgekapt.
[afbeelding]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
kijk hier 'es:Op vrijdag 21 juni 2002 17:25 schreef RexomniuM het volgende:
Ik ben op zoek naar een lettertype dat lijkt op het type dat voor de Telegraaf is gebruikt.
Van die middeleeuwse(?), gotische(?) letters.
[afbeelding]
Duidelijker kan ik toch niet zijn
2 swim or not 2 swim, that's the question
Verwijderd
Verwijderd
Gevonden.Op maandag 24 juni 2002 21:38 schreef Hangloozz het volgende:
hmmz, hij oogt bekend..Trebuchet is't nie..neuh ik zou het ff niet weten.
De 'c' is behoorlijk doorsnee, maar de 'a' en de buiken (van bijv de 'g') zijn bijzonder.
Avantgarde...denk beetje Condensed.Op woensdag 26 juni 2002 17:24 schreef Terayonnetje het volgende:
Ik zoek dit font:
[afbeelding]
Iemand een idee???
alvast hartstikke bedankt!!
Verwijderd
Die bovenste wel, maar die onderste is duidelijk Helvetica.Op woensdag 26 juni 2002 17:31 schreef Hangloozz het volgende:
Avantgarde...denk beetje Condensed.
mja, ik had niet verder gekeken dan m'n font lang is...Op woensdag 26 juni 2002 18:09 schreef Kyrian het volgende:
[..]
Die bovenste wel, maar die onderste is duidelijk Helvetica.
Verwijderd
Bij mij heet 'ie Helvetica 45 Light, maar ik heb 'm inderdaad ook ooit eens gehad als Helvetica Narrow.Op woensdag 26 juni 2002 18:20 schreef Hangloozz het volgende:
mja, ik had niet verder gekeken dan m'n font lang is...
Onderste is idd Helvetica (Narrow?)
Verwijderd
NeuropolOp maandag 01 juli 2002 16:25 schreef da_rippah het volgende:
Misschien al eerder gevraagd...
Maar hoe heet dit font en waar kan ik het krijgen?
[afbeelding]
niemandOp maandag 01 juli 2002 12:51 schreef Crash-Override het volgende:
Iemand enig idee welk font dit is?
[afbeelding]
ik heb deze clan spray namelijk es ooit gemaakt,
maar heb geen flauw idee meer welk font dit was
tsja, dat is typisch zo'n 1000 in een dozijn pixel-alike font...Op maandag 01 juli 2002 12:51 schreef Crash-Override het volgende:
Iemand enig idee welk font dit is?
[afbeelding]
ik heb deze clan spray namelijk es ooit gemaakt,
maar heb geen flauw idee meer welk font dit was
De decolleté is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
Komt het nou niet in je op om even met degene die die sequence plaat gemaakt heeft contact op te nemen via ICQ/MSN/E-mail om te vragen wel font is gebruikt?...da_rippah:
Nog eentje, (uit het "Re-Sequence topic" gehaald)
Ik vond iets dergelijks hier:Op dinsdag 02 juli 2002 12:41 schreef DonCorleo het volgende:
Wie weet welk font dit is:
http://www.carmel.nl/temp/fontvraag.jpg
|>
Sjonge, snap je de hint niet?da_rippah:
Nee, ik dacht ik vraag het hier, dit is een speciaal topic ervoor
Moet je luisteren, zulk taalgebruik is dus niet echt handig hè?da_rippah:
Nee natuurlijk denk ik dat niet, maar dit topic is hier toch speciaal voor bedoeld? Jezus * Willem hee, zelfs als je je vraag in een al bestaand topic plaatst krijg je nog gezeur...![]()
dit is kroeger 05_55Op dinsdag 02 juli 2002 12:36 schreef da_rippah het volgende:
Nog eentje, (uit het "Re-Sequence topic" gehaald)
[afbeelding]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Of Impact, of Haettenschweiller.GeniusDex:
Ik was op zoek naar het font uit de splash van de Unreal Editor (2003):
Impact als 't goed is. Had me verzameling al doorgebladerd, maar door de kleine ruimte tussen de letters in de pic had ik 'm over het hoofd gezien. ThanksOp woensdag 03 juli 2002 17:25 schreef willem169 het volgende:
[..]
Of Impact, of Haettenschweiller.
std Windows fonts...
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ik weet welk font het is. Het is president ttf font.Op dinsdag 02 juli 2002 12:41 schreef DonCorleo het volgende:
Wie weet welk font dit is:
http://www.carmel.nl/temp/fontvraag.jpg
De decolleté is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.
wel heOp dinsdag 02 juli 2002 12:34 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
tsja, dat is typisch zo'n 1000 in een dozijn pixel-alike font...
als je zin hebt mag je best langskomen en m'n hele map met pixelfonts en aanverwanten doornemen maar ik pas ff..
*ping* Willen alle users met 169 in hun naam even hun ogen sluiten en niet naar de links kijken... dank u vriendelijkOp donderdag 04 juli 2002 19:08 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
wel he
damn, ik weet het zelf ook totaal niet meer
heb je mischien enig idee waar deze een beetje op lijkt?
Dark Blue:
*ping* Willen alle users met 169 in hun naam even hun ogen sluiten en niet naar de links kijken... dank u vriendelijk
*ping* De users met 169 in hun nickname mogen hun ogen weer open doen!
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Op zaterdag 06 juli 2002 00:05 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
is fontje waar je voor moet betalen...
als je goed zoekt issie wel te vinden bij Google...
Heb even de database van What The Font erop los gelaten, en die geeft een flink aantal hits, dus probeer 't daar eens zou ik zeggen.Prammenhanger:
[afbeelding]
Het is geloof ik geen ttf, maar was over te zetten met een ander programma ofzo... Maar goed, moet ik eerst de naam weten
Verwijderd
1 naam (of eigenlijk nick): erikottenOp zaterdag 06 juli 2002 14:40 schreef _Robzilla_ het volgende:
zo'n font.. weet iemand daar een adresje voor of naam? het hoeft niet precies te zijn maar gewoon een font met dat soort letters zoals die W.. (vaak ook gebruikt in grunge dingen..)
http://www.erikotten.nl/tmpfiles/splash.gif
alvast bedankt
Geschreven door ene mevr. Dark Blue:Op zaterdag 06 juli 2002 14:40 schreef _Robzilla_ het volgende:
zo'n font.. weet iemand daar een adresje voor of naam? het hoeft niet precies te zijn maar gewoon een font met dat soort letters zoals die W.. (vaak ook gebruikt in grunge dingen..)
http://www.erikotten.nl/tmpfiles/splash.gif
alvast bedankt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq