Je haalt me de woorden uit de mond.Dark Blue:
Gaan we nu weer ontopic dan?
Overig discussie-voedsel kunt u door het E-mail of ICQ luikje voeren.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je haalt me de woorden uit de mond.Dark Blue:
Gaan we nu weer ontopic dan?
hier staat ietsOp dinsdag 21 mei 2002 14:55 schreef henrylangendoen het volgende:
Ik zoek het font: One Stroke Script, heeft iemand dit voor mij? Ik ben het font na herinstallatie van windows kwijtgeraakt...
Verwijderd
Dat font heet Uptown, ik heb hem downgeload op de pantera site, maar die is er nu niet meer. Helpt je misshien iets bij het zoeken.Op zondag 19 mei 2002 23:49 schreef gobbles het volgende:
ik zoek het font uit de pc-versie van tony hawk 3, wat gebruikt wordt bovenop de menu's (zijn letters die niet helemaal af zijn, als je dat begrijpt)
help!
teveel zooi, te weinig tijd
hiero dan.Op dinsdag 21 mei 2002 19:00 schreef BRT het volgende:
[..]
Dat font heet Uptown, ik heb hem downgeload op de pantera site, maar die is er nu niet meer. Helpt je misshien iets bij het zoeken.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Je zou het eens kunnen proberen metOp donderdag 23 mei 2002 19:27 schreef CraZaay het volgende:
Wie kan me een naam geven van een font dat gebruikt wordt onderaan filmposters met info over de producent etc (die hoge, smalle letters dus)
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ja.Dark Blue:
Is het illegaal om, als ik zo'n font heb, dit ter download aan te bieden vanaf mijn eigen homepage?
GOTO http://www.moorstation.org/typoasis/designers/shyfonts/Movieposter.zipOp donderdag 23 mei 2002 19:27 schreef CraZaay het volgende:
Wie kan me een naam geven van een font dat gebruikt wordt onderaan filmposters met info over de producent etc (die hoge, smalle letters dus)
NERDCORE FOR LIFE
Don't You stare there, Operate!
eheh 3 sec. illustrator werkOp zaterdag 25 mei 2002 10:48 schreef seppie het volgende:
Ik zoek een font om zulke pijlen te kunnen maken.
Of anders "hoe" ik ze kan maken..
[afbeelding]
Don't You stare there, Operate!
Als ik het goed heb is het TheSansBold.Op vrijdag 24 mei 2002 22:58 schreef Yoozer het volgende:
willem169 - mijn vorige post in dit draadje raakte kant noch wal en ondergesneeuwd, dus vraag ik 't maar opnieuw - wat voor font heb je gebruikt voor die '169', als ik vragen mag?
Verwijderd
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
...of je bent gebanned doordat je steeds van die nutteloze berichten post.Op zondag 26 mei 2002 00:46 schreef schaa818 het volgende:
Of je gaat gewoon naar http://lettertype.pagina.nl is nog simpeler !
Greetz Ruud
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Laat dat soort praat maar aan de heren modjes over, die houden dat allemaal perfect in de gaten.Op zondag 26 mei 2002 01:43 schreef RexomniuM het volgende:
...of je bent gebanned doordat je steeds van die nutteloze berichten post.
Lijkt me een Helvetica-variant.Op zondag 26 mei 2002 14:26 schreef Whyler het volgende:
hallo iemand die mij de naam van dit lettertype kan vertellen?
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
't Is de TheSansBoldYoozer:
willem169 - mijn vorige post in dit draadje raakte kant noch wal en ondergesneeuwd, dus vraag ik 't maar opnieuw - wat voor font heb je gebruikt voor die '169', als ik vragen mag?
SF Intermosaic B.
Op vrijdag 24 mei 2002 23:59 schreef Hangloozz het volgende:
brr, klein dus moeilijk te zeggen, willem169 zal het verlossende antwoord wel geven.
Ik zet in op The Sans, een Lucida variant, Din of een Roadsign...
Zal wel geen van allen zijn
dit sterkt m'n font-guru gevoel weerOp maandag 27 mei 2002 09:01 schreef willem169 het volgende:
't Is de TheSansBold
HTH
Pelle zei 't ook al dat 't een TheSans was...Hangloozz:
dit sterkt m'n font-guru gevoel weer
Pelle zei het wel ruim een dag later toen hij het van mij afgekeken hadOp maandag 27 mei 2002 10:35 schreef willem169 het volgende:
Pelle zei 't ook al dat 't een TheSans was...
't was puur voor bevestiging.
Maar je hebt gelijk.
En TheSans is niet op abstractfonts.com te vinden
Om eerlijk te zijn nietOp maandag 27 mei 2002 10:59 schreef Hangloozz het volgende:
Pelle zei het wel ruim een dag later toen hij het van mij afgekeken had![]()
ROTFLAchter die laatste zin van je hoort vast een knipoog naar een bepaalde iemand?
Is een veel gebruikt font nowadays; bij Zicht zit ie ook in de top tienOp maandag 27 mei 2002 11:03 schreef Pelle het volgende:
Om eerlijk te zijn niet
Hewlett Packard is een klant van ons, en TheSans behoort tot hun huisstijl.. die heb ik inmiddels al zo vaak voorbij zien komen dat ik 'm met m'n ogen dicht nog herken
Op maandag 27 mei 2002 10:59 schreef Hangloozz het volgende:
Achter die laatste zin van je hoort vast een knipoog naar een bepaalde iemand?
Absoluut. Geen twijfel mogelijk...Hangloozz:
En terecht; is een topfont.
het is ook niet trebuchet want daarvoor klopt de g niet. alweer een afvallerOp maandag 27 mei 2002 14:26 schreef Yoozer het volgende:
okeli dokeli, nog een raadseltje.
[afbeelding]
het paarse grote font. nee, het is geen gill sans.
Triplex Bold:Op maandag 27 mei 2002 14:26 schreef Yoozer het volgende:
okeli dokeli, nog een raadseltje.
[afbeelding]
het paarse grote font. nee, het is geen gill sans.
Het kan Baskerville Old Face zijn...Op maandag 27 mei 2002 15:52 schreef CraZaay het volgende:
Welk font gebruikt Bacardi voor haar logo (het woord "bacardi" dus), iemand enig idee
is dat niet gewoon een Garamond, misschien Bold?Op maandag 27 mei 2002 15:52 schreef CraZaay het volgende:
Welk font gebruikt Bacardi voor haar logo (het woord "bacardi" dus), iemand enig idee
Heb wel eens zoiets gezien die Stencil werd genoemd, maar die was meer gebaseerd op een Times geloof ik...Op maandag 27 mei 2002 17:12 schreef Syst3m_3rr0r het volgende:
Iemand een idee welk lettertype dit is:
[afbeelding]
Het komt van de nieuwe site van Thunderdome
Verwijderd
weet je dan misschien ook deze van bacardi poster,Op maandag 27 mei 2002 17:46 schreef Hangloozz het volgende:
[..]
is dat niet gewoon een Garamond, misschien Bold?
[..]
Heb wel eens zoiets gezien die Stencil werd genoemd, maar die was meer gebaseerd op een Times geloof ik...
mooi, die's binnen.
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Let op de R he, met die vage krul!Op maandag 27 mei 2002 21:37 schreef willem169 het volgende:
Owkee, eindelijk duidelijkheid over het Bacardi font.
Denk dat je hier wel wijzer van wordt:
Heb een gifje van het lettertje ge-upload, en de telefoniste van deze website heeft binnen enkele seconden een gratis advies op het scherm getoverd over wat het font eventueel kan zijn!
Succes
Tank joe very much! Snel!Op maandag 27 mei 2002 22:37 schreef Yoozer het volgende:
gevonden! 't heet Polo en is verticaal gestretcht.
http://www.fontmagic.com/cate/brush6.html
hier joe go!
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Klopt, maar er waren op 't plaatje maar 10 van de 100 resultaten te zien, er komt heel wat in de buurt in ieder geval. Heb er niet meer exact naar gekeken, maar wat mij opviel was ook de platte bovenkant van de A.Dark Blue:
Let op de R he, met die vage krul!
Zelf tekenen. Zonder twijfel is dit een zelf getekend / getagged / gebrushed / gephotoshopped / whatever logo'tje.Op dinsdag 28 mei 2002 23:33 schreef Tweaky het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet welk font dit is, of iig een font waar k dit soort dingen mee kan maken
|{ brrr }] |
He ja verrek. En dan komt die Danmark serie idd wel erg dicht in de buurtOp dinsdag 28 mei 2002 00:26 schreef willem169 het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren op 't plaatje maar 10 van de 100 resultaten te zien, er komt heel wat in de buurt in ieder geval. Heb er niet meer exact naar gekeken, maar wat mij opviel was ook de platte bovenkant van de A.
Is dat hèt I-mode lettertype?Hangloozz:
Iemand die het imode Headline font beschikbaar heeft?
Hmm, ik geef op; Mijn resources zijn uitgeput. Het enige wat je nog even kunt proberen is even in een aantal newsgroups (men neme alt.binaries.fonts) je vraag dumpen.Hangloozz:
Ik heb wel de hele huisstijlrichtlijn maar geen font
Verwijderd
Start > Run > charmapD.A.R.R.Y.L.:
Zoek een ttf waarvan de 0 (nul) doorstreept is, om zo een duidelijk onderscheid te hebben t.o.v. een O,
Is nl. bedoeld voor serienummers.
Als ik hier door mijn character map heen klik zie ik dat sevenet7 en sydnie een andere 0 hebben, dit zijn alleen wel allebei pixelfonts, hoe groot moet het worden?Op donderdag 30 mei 2002 10:03 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Beste mensen,
Zoek een ttf waarvan de 0 (nul) doorstreept is, om zo een duidelijk onderscheid te hebben t.o.v. een O,
Is nl. bedoeld voor serienummers.
Verwijderd
excusé moi?!D.A.R.R.Y.L.:
Kom op zeg.
de meeste monospace fonts doen dat, op courier na dan (maar we hebben het over typografie, je mag aannemen dat courier dat niet onder valt)Op donderdag 30 mei 2002 10:14 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Kom op zeg.
Ik vraag om een 0 met een streep van linksonder naar rechtsboven die niet buiten de 0 komt.
Het diameter teken is mij ook bekend, maar niet goed.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik neem voor jou de moeite om mijn charactermap te openen en op zoek te gaan naar een geschikt font en meneer kan alleen zo antwoorden?Op donderdag 30 mei 2002 10:14 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Kom op zeg.
Ik vraag om een 0 met een streep van linksonder naar rechtsboven die niet buiten de 0 komt.
Het diameter teken is mij ook bekend, maar niet goed.
Verwijderd
Er zijn andere manieren om dat kenbaar te maken. Door gewoon uit te leggen wat je wilt, en niet aankomen met 'Kom op zeg' tegenover de mensen die behulpzaam proberen te zijn.Op donderdag 30 mei 2002 11:51 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Als je al verder bent met denken, ik bedoel dus dat ik echt wel de charmap heb geraadpleegd en ook echt wel dagen op internet heb gezocht, en dan het antwoord krijgt dat je in de charmap moet kijken. Ja, ben dan wel teleurgesteld.
oeps, had ik nog nie gezienOp donderdag 30 mei 2002 11:55 schreef Pelle het volgende:
Oproep aan iedereen: reageer alleen op D.A.R.R.Y.L. in dit topic als je daadwerkelijk een nuttige tip hebt; heb geen zin in geflame heen en weer.
Beste darryl ik zeg nergens dat jij in je charmap moet kijken, ik zeg alleen dat als ik erin kijk in ik een aantal fonts zie die voldoen aan jouw wensen.Op donderdag 30 mei 2002 11:51 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
en dan het antwoord krijgt dat je in de charmap moet kijken. Ja, ben dan wel teleurgesteld.
zoek dan eens op die termen in een font-site zoals die in dit topic gemeld zijn, dat soort kenmerken van letters is een makkelijk manier ze te vinden:Op donderdag 30 mei 2002 20:35 schreef Aristos het volgende:
Ik zoek een font in Wild West style... Het lettertype wat ook bij wanted en Saloon staat...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Zygo? Hmm, ik heb het font, gewoon regular, niet cursief, hier staan als Neuropol; het heette officieel geloof ik ooit New Europol ofzo... maar als je die bold maakt kom je heel dicht bij dat lettertypeOp vrijdag 31 mei 2002 08:32 schreef Yoozer het volgende:
http://www.themeworld.com/fonts/thickcurvey9.shtml
(zygo)
het kan zijn dat deze een beetje 'bolder' gemaakt is dan het geval is. dit kan in PS 6.0 met een 'stroke' layer effect in dezelfde kleur als het font.
Verwijderd
ik had alleen maar de 'ronde' versie van neuropol, en zygo leek er ook aardig op. maar mooi, die komt er dus bij.Op vrijdag 31 mei 2002 09:32 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Zygo? Hmm, ik heb het font, gewoon regular, niet cursief, hier staan als Neuropol; het heette officieel geloof ik ooit New Europol ofzo... maar als je die bold maakt kom je heel dicht bij dat lettertype
Het heet dus Neuropolitical en staat hier...
http://www.themeworld.com/fonts/indexN.shtml
(goed he, geen *bstr*ctf*nts dit keer!)
jongens, kom nou toch! gebruik eerst ff de search voordat je weer vragend/verontschuldigend een linkje post met ' kennen jullie deze al!'.Op zaterdag 01 juni 2002 23:09 schreef Twan het volgende:
Kennen jullie www.whatthefont.com toevallig al?
Verwijderd
Ik zal je denk ik moeten teleurstellen door te zeggen, dat het meer een effect is dan een speciaal font...Op zondag 02 juni 2002 15:27 schreef iscripter het volgende:
Ik zoek de font van Westwood Studios:
Command & Conquer Red Alert 2
[afbeelding]
de tekst RED ALERT, dat lettertype wil ik graag
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq