Ik was net door de opties van Windows Update aan het bladeren waarbij het me opviel dat er een optie is om updates vanaf meerdere locaties te installeren. Daarbij worden updates geïnstalleerd vanaf andere PC's, zowel in je eigen netwerk als vanaf internet en staat standaard ingeschakeld. Opvallend daarbij is dat je standaard de updates zelf ook automatisch deelt naar andere PC's, ook weer je eigen PC's en die op internet.
Naast een morele kwestie is er natuurlijk ook de vraag over het gebruik van je internetverbinding. Voor de meesten zal het geen probleem zijn, maar je zult maar een (mobiele) verbinding hebben met een datalimiet!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening hierover, ik heb het zelf inmiddels uitgeschakeld.
Naast een morele kwestie is er natuurlijk ook de vraag over het gebruik van je internetverbinding. Voor de meesten zal het geen probleem zijn, maar je zult maar een (mobiele) verbinding hebben met een datalimiet!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening hierover, ik heb het zelf inmiddels uitgeschakeld.