Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sinds Windows 10 werkt Slaapstand niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 45.215 views

• Stab
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 05-05 18:52
Sinds dat ik mijn dekstop heb geupgrade naar Windows 10 (Home), werkt de slaapstand niet meer goed.

Als ik de computer zelf in de slaapstand zet (start / afsluiten / slaapstand), dan lijkt hij prima te gaan slapen. Ook blijft het lampje van mijn muis prima aan, zoals dat bij de vorige Windows ook gebeurde.
Als ik hem weer wakker wil maken en ik klik op de muis of druk op spatiebalk, dan lijkt hij inderdaad weer te ontwaken.

Maar dan zie ik dat hij zich eigenlijk vaak opnieuw opstart. Soms probeert de PC te booten maar blijft het beeld heel lang zwart zonder dat er iets gebeurt. Meestal gebeurt het eerste.

Ofwel, dit is geen correct slaapmodus meer. Waar kan dit aan liggen? Meer mensen die dit hebben?

PC:
Asus P8p67-M
i7 3770
12 GB geheugen
GTX 660
1 1TB HDD

Thanks!

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 19:39

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb je wel alle drivers geinstalleerd? En ook de juiste? Wat ik merk namelijk is dat als ik zelf 'sleep' druk dat hij gaat slapen maar dat ik hem wakker moet maken met de 'aan/uit' knop.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX2080, 32GB DDR4 3000, 1TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 8TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 04-05 20:24
prutser001 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:01:
Heb je wel alle drivers geinstalleerd? En ook de juiste? Wat ik merk namelijk is dat als ik zelf 'sleep' druk dat hij gaat slapen maar dat ik hem wakker moet maken met de 'aan/uit' knop.
Denk dat dat dan weer met een bios setting heeft te maken.

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:24
Probeer het slaapbestand even opnieuw aan te maken, open CMD als admin:
powercfg –h off
powercfg –h on

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• bartje-1992
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 07-04 07:14
Ik heb hetzelfde probleem... Als hij in slaapstand gaat, powered hij wel down en als ik hem dan weer aan zet ook weer up... Maar het scherm blijft gewoon zwart? Begint nu wel erg vervelend te worden. Iemand een oplossing? powercfg werkte niet

• Satalin
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 04-05 05:58
Ik had dit probleem ook, ben na aanleiding van dit draadje in de Bios van mijn Asus N550JV gaan kijken.
De laatste update had ik begin dit jaar al geïnstalleerd en verder niets vreemds gevonden.
Uiteindelijk de bios terug gezet naar "standard values" en de slaapstand werkt weer als van ouds.
Ik kan weer rustig slapen.

• Robvdw
  • Laatst online: 04-08-2015
Bij mij werkt de slaapstand ook niet meer na de upgrade van 7 naar 10.

Bij mij is het echter wel anders als bij jullie. Mijn PC gaat in slaapstand om dan vervolgens na 5 tot 10 minuten weer te ontwaken met een zwart scherm. Klik ik dan op de muis/spatiebalk dan krijg ik er beeld bij.Dit is als hij zelf in slaap gaat of als ik hem in slaap zet.

Bij de instellingen van de slaapstand heb ik gekeken of daar iets in te stellen is. Bij mij stond er ingesteld dat de computer mocht ontwaken als iets daar aanleiding toe geeft. Dat heb ik uitgeschakeld, niets mach de PC automatisch uit de slaapstand halen. Maar ook nu nog slaapt de PC slecht.

Iemand al een oplossing?

*knip* die reclame kun je gewoon in je signature zetten.

[Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 07-08-2015 12:57]

• tweak_master
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 06-05 13:05
Ik heb een soortgelijk probleem, sinds de installatie (clean) van Win10 wil mijn pc niet in slaapstand vallen. Het gaat zelfs een stapje verder: zelfs m'n beelscherm valt nooit uit. Dit staat ingesteld op 2min en slaapstand na 15min. De power-opties van netwerkadapter en diverse apparaten overlopen en geprobeerd, maar niets helpt. Na een hoop gegoogle ben ik nog meldingen tegengekomen van mensen met soortgelijke problemen, en in veel gevallen zou een gamecontroller de oorzaak zijn.

Ikzelf heb een Logitech G27, dus heb ik deze eens unplugged en... het beelscherm valt uit en de pc gaat zonder problemen in slaapstand. 8)7 Zelfs als bij de USB-opties van het HID device in apparaatbeheer de optie "Dit apparaat mag de computer uit slaapstand halen" afgevinkt staat blijft het probleem zich stellen.

Ik draai ook nog steeds win8.1 in dualboot, en daar stelt dit probleem zich niet.

• Mousseline
  • Laatst online: 13-08-2015
Bij mij werkt de slaapstand ook problematisch. Ik moet mijn laptop echt opnieuw opstarten. Bovendien kan ik hem niet met de aan/uitknop uitschakelen onder de startknop. Ik moet hem echt fysiek uitschakelen met de aan/uitknop op mijn keyboard.

• Xino
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-03 10:40
Helaas moet ik toch hetzelfde probleem melden. Scherm blijft zwart na slaapstand.

Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow

• Deceipher
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Dit kan duiden op een driver issue; Vooral als je van windows 7 af komt en je (grafische/chipset) drivers nog niet hebt geupgrade. Staan de laatste drivers (voor windows 10) geinstalleerd?

• Mousseline
@ Deceipher. Nee ik heb 8.1 vervangen door de gewraakte windows 10. Inmiddels vind ik het vrij irritant worden die windows 10

• Deceipher
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Mousseline schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:17:
Bij mij werkt de slaapstand ook problematisch. Ik moet mijn laptop echt opnieuw opstarten. Bovendien kan ik hem niet met de aan/uitknop uitschakelen onder de startknop. Ik moet hem echt fysiek uitschakelen met de aan/uitknop op mijn keyboard.
De "aan/uit knop" onder start (Ik neem aan dat je bedoeld shutdown/afsluiten in het startmenu) doet in windows 10 de computer in een soort van hybrid sleep stand zetten (niet precies, dat weet ik, maar het omschrijft het goed genoeg). Als er dus problemen zijn met je pc in een van de slaapstanden (S1-S4 power states), kan het zijn dat dit ook niet goed werkt. Ik zou alsnog al je drivers (mn. chipset, gfx) eens nakijken, en anders eventueel wat informatie posten waar iets aan te zien is; windows heeft genoeg tools in zich om alles te monitoren.

• Mousseline
@Deceipher. Bedankt voor je uitgebreide informatie met veel vaktermen, maar ik kijk even wat ik kan doen. Overigens is het aan/uit-probleem al opgelost, maar het slaapstandprobleem nog niet.

• Phil2
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10-04 09:47
Sinds mijn update van Windows 7 naar 10 werkt bij mij de slaapstand ook niet meer. Ik heb de slaapstand zo ingesteld dat de monitor na 15 minuten in slaapstand gaat, maar dat doet hij nu niet meer.

Ik denk dat hier meer aan de hand is. Ook op internationale fora kom je hier veel opmerkingen over tegen. Ik ga ervan uit dat dit één van die issues is die nog aangepakt moeten gaan worden, dit heb je vaker na de introductie van een nieuw OS.

• Saven
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:01

Saven

Administrator

Allemaal een Asus moederbord toevallig? Daar is het een bekend probleem met w8 en w10 dat (hybrid) slaapstand niet goed werkt. Ook werkt fastboot daar niet goed mee. Asus weigert er al jaren iets aan te doen.

Leesvoer: https://rog.asus.com/foru...poradically-or-not-at-all

[Voor 79% gewijzigd door Saven op 15-08-2015 10:20]

• Phil2
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10-04 09:47
Saven schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:19:
Allemaal een Asus moederbord toevallig?
Ik wel, brand los zou ik zeggen.

• Saven

Saven

Administrator

Phil2 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Ik wel, brand los zou ik zeggen.
Je was net iets te snel met quoten ;)

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik geloof dat er nog niet eens consensus is over wélke slaap we suggereren. De powercfg commands die zijn vermeld werken uitstekend voor hibernate, maar doen uiteraard niks voor "light sleep" (een modus die ik verbannen heb, net zoals hibernate, vanwege boottimes onder 5 seconden, en zeker in domain omgevingen is stand-by een nachtmerrie).

Werken jullie met een UEFI installatie of een MBR installatie? Is Fastboot enabled of niet? Bedoelen jullie S1, of toch een ander niveau slaapstand? Welke hardware hebben we het over? Had de eerste dag op m'n laptop (Asus n550JK, UEFI + GOP driver; fastboot enabled) problemen, maar dat kwam door nVidia, en dat was snel opgelost met een nieuwe versie. Juist vanwege fastboot (uit en weer aan gaat net zo snel zo niet sneller dan standby) overigens standby + hibernate uitgezet; scheelt weer een hiberfil.sys van 16gig (elevated comandprompt, powercfg -h off)

• Saven

Saven

Administrator

Meh met een asus bord en default settings zegt het eigenlijk wel genoeg :)

• leon.fonke
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23-02 12:37
Ik heb dat probleem dus ook
Moederbord: AS Rock B75 Pro 3-M

Hoe kan ik oplossen, heb er weinig tot geen verstand van maar het is wel str...vervelend :-(

• jacovn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 16:33
Helaas lijkt het bij mij wel te werken. supermicro x9SAE-V mainbord met E3-1265L v2 (intel gpu geintergreed)
Weet niet in welke mode hij terecht komt, maar start prima weer op en ook erg snel.

Zal maar gaan zoeken hoe het uit te zetten..

[Voor 35% gewijzigd door jacovn op 27-08-2015 21:18]

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500

• donderdraak
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
@Stab
Het probleem wat jij hebt is denk ik eerder een combinatie van beeld standby, hardeschijf standby en PC sleep modus.

Ik had zelf hibernation geactiveerd omdat anders dat stomme led lichtje van mijn docking station anders niet uitgaat in die stand. Na mijn upgrade naar Windows 10 was de hibernation gedeactiveerd en niet zichtbaar in de Windows Afsluit menu. Er is een groot verschil tussen slaapstand en hibernation-stand.

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-01 17:43

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Hier ook probleem met slaapstand, ook ASUS board, na ontwaken werken muis en toetsenbord niet meer. Op mijn andere PC (HP dc7900) en mijn T100 echter geen problemen.... vreemd.

Ik heb een P8H67M-EVO board, zelfde type dus met een i7-2600. Krijg het gevoel dat het aan het board ligt.

[Voor 23% gewijzigd door Wim-Bart op 27-08-2015 22:14]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Benno de Bruin
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 15-11-2016
Mijn htpc (Asrock H81m-itx met i3) ging ook niet meer in slaapstand na upgrade naar windows 10 pro 64bit, scherm ging ook niet meer uit. Bleek uiteindelijk aan een Logitech Freedom 2.4 ontvanger voor een joystick te liggen.

Zelfde verhaal met een AM1H-itx bak, daar bleek uiteindelijk de driver voor een (oude) usb-geluidskaart de oorzaak te zijn.

• theMob
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 21:19
Ik had dit probleem ook met mijn Asus P8Z77-M (na slappstand gaat hij steeds opnieuw opstarten) en heb het volgende gedaan:

- Slaapstand uitgezet
- Hybride slaapstand aangelaten
- Sluimerstand aangezet
- Opnieuw slaapstand uitgezet (gaat weer aan na sluimerstand inschakelen)

en nu lijkt het probleem weg. De computer gaat in slaapstand en als hij wakker wordt zijn alle programma's nog open. Heb het pas vandaag zo ingesteld dus ik weet niet hoelang dit goed gaat, met W7 startte ik hem 1x in de maand opnieuw op en deed verder alles met de slaapstand.

Never mind, werkt niet :(

[Voor 3% gewijzigd door theMob op 30-09-2015 01:38]

• jvdw89
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 30-01 09:13
Hier met mijn Asus T300 Chi hetzelfde probleem. Vreemde is dat het beeld soms wel ontwaakt uit slaapstand, heb hier nog geen patroon in kunnen ontdekken. Iemand die inmiddels al wat meer weet?

• theMob
Ik heb de nieuwe één week oude W10 beta drivers voor mijn moederbord geïnstalleerd en nu is het probleem weg.

• jvdw89
theMob schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:42:
Ik heb de nieuwe één week oude W10 beta drivers voor mijn moederbord geïnstalleerd en nu is het probleem weg.
Eén week oude Asus t300 chi? Heb je een linkje waar ik deze drivers kan downloaden?

• theMob
jvdw89 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:34:
[...]

Eén week oude Asus t300 chi? Heb je een linkje waar ik deze drivers kan downloaden?
theMob schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:01:
Ik had dit probleem ook met mijn Asus P8Z77-M (na slappstand gaat hij steeds opnieuw opstarten) ...
;)

• jvdw89
Systeemherstel heeft het probleem verholpen. Denk dat gedownloade Office pakket de oorzaak is geweest, aangezien dat nu het enige is wat er nog niet opstaat in vergelijking met hiervoor. :)

• bas_1981
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 04-02 22:18
theMob schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:42:
Om welke driver gaat het precies (linkje?)? Ik heb hier een Asus N55-serie met hetzelfde probleem...

• theMob
bas_1981 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:25:
[...]

Om welke driver gaat het precies (linkje?)? Ik heb hier een Asus N55-serie met hetzelfde probleem...
http://www.asus.com/nl/Mo...7M_PRO/HelpDesk_download/

• bas_1981
Deze driver zal niet werken voor mijn N551JQ toch?

Ik heb zojuist de vraag gesteld aan de helpdesk van Asus, hopelijk wil de helpdesk ook een beetje meedenken.

• bas_1981
Antwoord van de helpdesk inmiddels ontvangen.

Ik moest een aantal drivers herinstalleren, maar helaas alles zonder resultaat.
Kreeg als laatste antwoord:
(...)
Nee, u hoeft niet eerst de Chip-stuurprogramma's te verwijderen. U kunt de door ons aangeboden driver uitpakken en installeren.

Mocht u de vraag krijgen om te bevestigen dat de oude stuurprogramma wordt vervangen dan kunt u hier bevestigend op reageren.

Mocht u dit niet werkend krijgen dan kunt u overwegen (binnen 30 dagen na de upgrade naar Win 10) om terug te gaan naar Windows 8.1. Immers garandeert Asus dat de Notebook 100% werkt onder het OS waarmee het is uitgeleverd.
lekker dan Asus, bedankt....

• WhySoSerious?
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 05-05 12:03
Hier ook problemen, soms ontwaakt de pc vanzelf of gaat ie helemaal niet meer aan als je op muis of toetsenbord drukt. Ik moet dan de stekker er uithalen en dan wil die weer aan. Asrock 970 Extreme4 MB hier.

[Voor 13% gewijzigd door WhySoSerious? op 25-11-2015 12:01]

https://www.speedtest.net/result/8726516350.png

• dhr_ck1985nl
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-04 23:09
Ik heb hier hetzelfde probleem, toetsenbord reageert niet wanneer hij uit slaapstand komt en hij gaat best vaak vanzelf aan uit de slaapstand. Ik heb een Asus moederbord in gebruik, namelijk de Asus Sabertooth 990FX. Dit is echt vervelend. Iemand al kunnen oplossen?
Wim-Bart schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:11:
Hier ook probleem met slaapstand, ook ASUS board, na ontwaken werken muis en toetsenbord niet meer. Op mijn andere PC (HP dc7900) en mijn T100 echter geen problemen.... vreemd.

Ik heb een P8H67M-EVO board, zelfde type dus met een i7-2600. Krijg het gevoel dat het aan het board ligt.

• dhr_ck1985nl
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-04 23:09
Nadat ik origin heb verwijderd doet ie het veel veel beter. De pc gaat bijna nauwelijks uit slaapstand, 1x na het verwijderen van origin en daarna niet meer. Normaal ging bijna elke nacht mijn pc uit de slaapstand, maar gelukkig deze keer niet.

• Evolution.
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 27-02 14:55
Besten,

Ik heb zelf ook een (lange) tijd mee lopen stoeien, maar heb het na 2 maanden van zo nu en dan wat knutselen en uitproberen; het "gefixt".
Heb per oktober dit jaar een nieuwe laptop, HP Envy 17 i7-4510U CPU (k141nd-nl), en alles werkte prima, tot het moment dat ik alles heb bijgewerkt qua updates/drivers.

Laptop ging wel in slaapstand, maar kwam er vervolgens niet meer uit. zowel na dichtklappen vh scherm, als gewoon rechtopstaand, terwijl laptop wel actief bleef.
Altijd maar resetten/opnieuw opstarten.. werk technisch erg storend, ondanks de reboot van ff ruim 1 sec.

Het belangrijkste...Wat heb ik uiteindelijk gedaan om het weer WERKEND te krijgen:
- Gaan naar Apparaatbeheer > Beeldschermadapters
- NVIDIA ongemoeid laten (dat is puik spul en werkt altijd :)
- Dubbelklik op Intel HD adapter.
- Stuurprogrammas > Stuurprogrammas bijwerken
- Op EIGEN COMPUTER zoeken naar drivers/updates

- Vervolgens een oude driver installeren voor je Intel, de laatste of misschien wel die ervoor, waarbij laptop nog wel werkte.

Het scherm reset zich even, heb laptop opnieuw opgestart, en nergens meer problemen meer mee gehad.

PS : Ik wacht in ieder geval totdat (in mijn geval HP) alsmede (icm) Intel HD, de windows 10 onder de knie heeft qua drivers, tot ik deze weer update naar de meest recente versie.

Mocht dit ook niet werken, zijn deze stappen wellicht de moeite waard:
http://support.hp.com/nl-nl/document/c03544877#AbT0

Mvg.

[Voor 6% gewijzigd door Evolution. op 22-12-2015 20:24. Reden: laptop specs bijgewerkt]

• equinox_fryslan
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 27-01 13:16
Windows10 loopt vast nadat deze uit de slaapstand is gewekt.
Hardware: Asrock 970 Extreme - 4

Inmiddels veel driver-update adviezen gevolgd, helaas allemaal zonder succes.
Op youtube zijn veel filmpjes te zien die verschillende "oplossingen" aandragen die afhankelijk van de specifieke hardware wel of niet werken.
In mijn geval lag de oplossing in het toepassen van een nieuwe BIOS (ver. 2.8) update.

• lardinoise
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 13-06-2016
Ik heb een probleem met de slaapstand van een hpi elite Nvidia met Windows 10. Deze start wel op maar de monitor geeft direct weer dat de slaapstand is geactiveerd. Ik zie tijdens het opstarten zelfs geen opties waarmee ik de opstartinstellingen kan wijzigen. Kabels zijn goed, monitor is goed. Maar verder een zwart beeld dat af en toe de slaapstand weergeeft.

• kiekeboeboe
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Ik heb ook veel problemen gehad met slaapstand zwart scherm i.c.m. W10 op mijn HP P dv6.
Dit heb ik kunnen verhelpen door de AMD en Intel drivers van Leshcat te installeren - UnifL
http://leshcatlabs.net/downloads_unfil/ (drivers)
http://leshcatlabs.net/manual_chm/ (manual)

Ik had ook problemen met de muis die niet reageerde na opstarten, dit is ook verholpen.

• rolfx
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-12-2020
ik merk ook dat mijn laptop (lenovo yoga 3) vaak niet meer uit slaapstand wil komen. ik moet dan op harde wijze de PC afsluiten en opnieuw starten.
Ik weet niet of dit aan windows 10 ligt omdat ik bij de update naar 10 een aparte SSD heb geinstalleerd waar het systeem nu op draait. De oorspronkelijke schijf zit er als 2e nog in maar windows draait (lekker snel) op de SSD. mogelijk krijgt deze geen stroom zodra er een slaapstand is of als deze wordt ontwaakt.

iemand ervaring met een dergelijk probleem?

• M van Lent
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16-04 22:41
afsluiten en uit slaapstand komen gaan niet meer normaal.

Ik heb dit probleem met mijn laptop ook gehad. Misschien dat de oplossing uit mijn topic je helpt.

• Bloem72
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 01-02-2017
Op mijn asus ging na installeren van windows 10 ook het beeldscherm op zwart bij het sluiten vh deksel.
Na opening bleef dit zwart en moest de laptop via de aan/uit knop opgestart worden.
Het probleem bij mij was heel simpel op te lossen:

Ga naar energiebeheer en slaapstand. Dan naar extra energie instellingen rechts onder op de pagina (blauw gedrukt)
Selecteer het stukje "het gedrag van het sluiten van de deksel bepalen".
Kies dan het onderste deel: "actie als ik het deksel sluit"
Zet die allebei op "geen actie ondernemen".
En dat opslaan.

Als het goed is gaat je beeldscherm na opening weer meteen aan.

• Rilen1
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 11-02 18:43
HELP DRINGEND!
Ik heb een probleem op mijn Laptop bij econtje aan/uit knop geen Slaapstan keuze us ik heb geen slaapstand op laptop ook bij de instellingen geen Slaapstand optie nergens te vinden slaapstand knop of functie.

WIE KAN MIJ HELPEN AUB?

_/-\o_

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 06-05 15:01

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

Het is niet de bedoeling om een topic van vier jaar(!) te kicken, terwijl je al een eigen topic hierover hebt lopen.

HELP ME AUB IK HEB GEEN SLAAPSTAND OP MIJN LAPTOP

Slotje dus.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True