Toon posts:

TV kaart voor Ziggo horizon box of analoog van Ziggo.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
TV kaart om digitale tv te kijken via de Horizon box 2e exemplaar van Ziggo of anders een tv kaart waarmee ik analoge tv kan kijken. Indien beschikbaar ook met opname functie

Wat is je budget?
100/ 150 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10 Pro 64 bits computer met Intel Core I 5 4460 processor, 8 gb intern en volgende moederbord ASRock B85M Pro4.

Indien niet kan voor deze prijs kan budget wat omhoog, maar niet veel anders koop ik een goede tv.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat had je zelf al gezocht en gevonden? :)

Die kaarten zijn voor digitale TV...analoge TV zit gewoon op de kabel. Wat zoek je nou exact? Een PC TV tuner voor analoge TV, of een PCTV tuner voor ziggo digitale TV?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Voorkeur gaat uit naar PCTV tuner voor ziggo digitale TV met de Horizon box. Ik had alleen begrepen dat die er nog niet echt bestaan.

Vandaar de optie om eventueel ook analoog te gaan met opname functie.

Normaal weet ik wel het een en ander af van hardware, maar van t.v. kaarten heb ik echt totaal geen kaas van gegeten.

http://tweakers.net/categorie/66/tv-kaarten/producten/

Had hier al zitten kijken maar nogmaals snap er weinig van.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2015 22:28 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik vermoedde al zoiets :)
Je was niet de eerste die dit. Wil, dus ik stel voor dt je je hier even inleest: \[DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 5]
Daarna denk ik dat je weinig aankoopvragen meer gaat hebben, of iig direct weet wat je nodig gaat hebben en of het kan of niet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-12-2025
Eventueel een mediabox/horizonbox en een HDMI capture kaart een idee? De ziggo box in bruikleen, en een. HDMI capture kaart kost zo'n 100€

Verwijderd

Topicstarter
Wederom dank voor de antwoorden. Heb weer wat leesvoer. Bij weder vragen horen jullie het wel.

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:27:
Ik vermoedde al zoiets :)
Je was niet de eerste die dit. Wil, dus ik stel voor dt je je hier even inleest: \[DVB-C] Digitale kabel TV op de PC [DEEL 5]
Daarna denk ik dat je weinig aankoopvragen meer gaat hebben, of iig direct weet wat je nodig gaat hebben en of het kan of niet :)
Die link had ik reeds ook gezien. Maar zag datum 2010 dus dacht ik horizonbox bestond toen nog niet, dus daar heb ik niets aan.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Teven zover ik weet codeert upc(nu ziggo). Hun streams. En die zijn nog steeds niet te decoderen. Ik weet wel dat je met een dvb-c tuner het analoge zendpakket digitaal kan ontvangen. Maar dan heb je alleen ned 1/2/3 in hd. En geen extra zenders.
Pagina: 1