Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik vaak Adobe Photoshop en Illustrator (veelal tegelijkertijd) daarnaast games zoals GTA 5 en FF XIV. Ik zou graag GTA 5 op hoge settings willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC bestaat uit:
Intel Core i5-3570K @ 3.40GHz
Ram: Corsair Vengeance 16GB
HD: OCZ-Vertex4
HD: Seagate 2TB SSHD
GFX: NVIDIA GeForce GTX 660
Motherboard: Asus p8Z77-V LX
Power: Corsair TX 850WATT 80PLUS Bronze
Van deze PC wil ik graag mijn HD's, voeding en RAM mee nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua randapparatuur en beeldschermen zit ik goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk gaat mijn voorkeur toch uit naar een Intel processor en een NVIDIA grafische kaart. Voor de overige hardware heb ik eigenlijk geen voorkeur
Dit is wat ik zover heb kunnen vinden:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De onderdelen die ik heb gekozen zijn gebaseerd op veel lijstjes die ik hier in het forum heb gezien. Als mijn overige onderdelen (de voeding, HD'S en RAM zonder problemen mee kunnen dan kan ik uiteraard meer geld besteden
Ga je overklokken?
Nee
Is dit een goede set up? Of kan ik op sommige onderdelen een betere (duurdere) optie kiezen?
Alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik vaak Adobe Photoshop en Illustrator (veelal tegelijkertijd) daarnaast games zoals GTA 5 en FF XIV. Ik zou graag GTA 5 op hoge settings willen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn huidige PC bestaat uit:
Intel Core i5-3570K @ 3.40GHz
Ram: Corsair Vengeance 16GB
HD: OCZ-Vertex4
HD: Seagate 2TB SSHD
GFX: NVIDIA GeForce GTX 660
Motherboard: Asus p8Z77-V LX
Power: Corsair TX 850WATT 80PLUS Bronze
Van deze PC wil ik graag mijn HD's, voeding en RAM mee nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua randapparatuur en beeldschermen zit ik goed.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk gaat mijn voorkeur toch uit naar een Intel processor en een NVIDIA grafische kaart. Voor de overige hardware heb ik eigenlijk geen voorkeur
Dit is wat ik zover heb kunnen vinden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 623,85 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De onderdelen die ik heb gekozen zijn gebaseerd op veel lijstjes die ik hier in het forum heb gezien. Als mijn overige onderdelen (de voeding, HD'S en RAM zonder problemen mee kunnen dan kan ik uiteraard meer geld besteden
Ga je overklokken?
Nee
Is dit een goede set up? Of kan ik op sommige onderdelen een betere (duurdere) optie kiezen?
Alvast bedankt!