Pricewatch met verzendkosten

Pagina: 1
Acties:
  • 558 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JimboTonq
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 21:18
Hoi!

is het mogelijk om een prijsalert in te stellen inclusief verzendkosten?

Ik zal het even uitleggen:

Ik kijk in de pricewatch naar een tv: Samsung UE43J5500AW. De wehkamp heeft een lage prijs, maar hoge verzendkosten, wat resulteert in een hoge totaalprijs. De prijs bij (bijvoorbeeld) de mediamarkt is misschien hoger, maar mèt verzendkosten (verzenden is daar gratis) is de Mediamarkt goedkoper.

Bij de wehkamp kan ik echter niet zonder verzendkosten iets kopen, aangezien ze geen winkel hebben.

Daarom zou ik graag de mogelijkheid hebben om de totaalprijs als pricewatch te nemen. :)

Groet, Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verstrooid_prof
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 21:44
ik ben hier ook stilaan naar op zoek.

gewoon: in een zoekoverzicht sorteren op "goedkoopste product met transport inbegrepen".

Voorbeeld: als ik vandaag zoek naar een micro SD kaart, met als enige vereiste >= 32 Gbyte, rangschik op prijs, in stijgende lijn, dan is de 1e link eentje van €5.09 (link) . Doorklikken geeft echter dat die me €11.04 kost, of nog meer.

De 2e link is op het eerste zicht even duur € 5.09 ; maar met transport is dat €9.75 (waarvan het kaartje 6.80 is) link

de Echt goedkoopste lijkt me de 3e te zijn: €6.13 link

het zou echt wel handig zijn om "prijs incl transport" te kunnen kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-08 20:48
zie Sortering op prijs inclusief verzendkosten

[ Voor 89% gewijzigd door jan-- op 09-09-2023 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Het kicken van 5 jaar oude topics is op zich niet nodig :) Ik sluit deze omdat het gelinkte topic een stuk meer info bevat.

Dit topic is gesloten.