Windows 10 upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 16:32
Ik wil graag mijn Windows 7 computer upgraden naar Windows 10 maar heb 1 grote vraag:
- Wanneer kan ik upgraden (zonder preview of iso's) ?

Ik zie al dat veel mensen een upgrade hebben maar wanneer ik hem heb gereserveerd dan zegt hij dat ik een melding krijg als mijn computer gereed is. Ik las op internet dat je je drivers en dingen up-to-date moet hebben en dat heb ik dus ik hoopte wel dat ik snel aan de slag kon.

Maar hij upgrade niet en weet ook niet duidelijk wanneer en wat de voorwaarden zijn. Want ik dacht dat de het upgrade proces gewoon om 29 juli van start kon gaan.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellicaantje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:21
Je kan inmiddels al updaten. Lees de startpost in het volgende topic: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44650389. Hierin staat de informatie die je zoekt.

Als ik jou was zou ik de tool van de site van Windows downloaden. Dan kun je klikken op: Nu upgraden en zou het vanzelf moeten gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Pellicaantje op 31-07-2015 19:00 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofra01
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 16:32
Alleen hij zegt niet dat hij ready is to install, maar kijk morgen verder. Bedankt

[ Voor 26% gewijzigd door Thofra01 op 31-07-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vragen/problemen met installatie/upgrade graag voorlopig in dit topic bespreken : [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen.

Dit topic gaat nu op slot.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.