Windows 10 installatie problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 854 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackStrikeII
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-02-2022
Hallo,

Ik heb vandaag al diverse malen geprobeerd mijn windows 7 systeem te upgraden naar windows 10. Echter krijg ik telkens weer de foutmelding:
"u kunt windows 10 niet installeren omdat uw draadloze netwerkkaart niet aan de updatevereisten voldoet"

Voor zover ik weet zijn alle stuurprogramma's gewoon geïnstalleerd en voldoet mijn desktop grafisch aan de systeemvereisten (Acer Emachines EL1352). Weet iemand misschien hoe ik de draadloze netwerkkaart kan upgraden, zodat ik toch de upgrade naar windows 10 kan uitvoeren?

Nb. de draadloze software die er nu op staat is Netgear WG111v2 54Mbps Wireless USB 2.0 Adapter en NVIDIA nForce 10/100/100 Mbps ethernet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:34
JackStrikeII schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:00:
Hallo,

Ik heb vandaag al diverse malen geprobeerd mijn windows 7 systeem te upgraden naar windows 10. Echter krijg ik telkens weer de foutmelding:
"u kunt windows 10 niet installeren omdat uw draadloze netwerkkaart niet aan de updatevereisten voldoet"

Voor zover ik weet zijn alle stuurprogramma's gewoon geïnstalleerd en voldoet mijn desktop grafisch aan de systeemvereisten (Acer Emachines EL1352). Weet iemand misschien hoe ik de draadloze netwerkkaart kan upgraden, zodat ik toch de upgrade naar windows 10 kan uitvoeren?

Nb. de draadloze software die er nu op staat is Netgear WG111v2 54Mbps Wireless USB 2.0 Adapter en NVIDIA nForce 10/100/100 Mbps ethernet
Trek die USB adapter er gewoon uit en plug em in als installatie voltooid is. Drivers zijn vast wel te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Vragen/problemen met installatie/upgrade (op dit moment) graag in dit topic bespreken : [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen

Dit topic gaat nu op slot.

Dit topic is gesloten.