Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop League of Legends

Pagina: 1
Acties:

• Denick15
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-05-2020
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen voor mijn studie volgendjaar, ook wil ik hier graag een beetje op gamen, de spellen die ik meestal speel zijn,
Een cd drive is wel aanbevolen bij mijn studie, maar is niet verplicht.

League of Legends
Minecraft
Garry's Mod
Sniper Ghost Warrior 1 en 2
Dayz Standalone

Ik zou LoL het liefst willen spelen op de hoogste settings en dan ook nog recorden, rond de 100 fps

Sniper Ghost en Dayz Standalone wil ik graag makkelijk op medium settings kunnen draaien.

Ik heb ongeveer een buget ronde de 800 euro.
Weet iemand een goede laptop die bij deze specs past?

Verder ben ik niet heel erg fan van Acer, maar als het een goede laptop is kan ik me er wel in vinden.
Ook ben ik wel van plan mijn laptop mee te nemen naar vrienden en school.
De afmetingen van het scherm maken mij verder niet veel uit, als het maar niet een mini laptop is.

Bij voorbaad dank,

Nick de Boer

[ Voor 56% gewijzigd door Denick15 op 30-07-2015 17:36 . Reden: Fout ]

• Denick15
ik heb een paar laptops gevonden die me wel aanstaan, welke van deze zou het best geschikt zijn? (andere laptops mogen nogsteeds worden voorgesteld)

pricewatch: Acer Aspire E5-571G-55ZK

pricewatch: HP Pavilion 15-p238nd

pricewatch: Acer Aspire E5-771G-58HJ

pricewatch: Medion Akoya P7639 (30018592/30018593)

alle tips zijn welkom,

Mvg Nick de Boer.

• Tchuco
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2019
Je zou voor de grap eens naar mijn thread moeten kijken (toenet nog onder jouw post)

Weet je al wat meer over welke specs je wilt hebben?

De laptop die ik heb gekocht nu is dus 729 euro, onder jouw budget, en kan zelfs de nieuwste games draaien. Weliswaar op lagere instellingen, maar daar lig ik niet wakker van.

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
Tchuco schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:46:
Je zou voor de grap eens naar mijn thread moeten kijken (toenet nog onder jouw post)

Weet je al wat meer over welke specs je wilt hebben?

De laptop die ik heb gekocht nu is dus 729 euro, onder jouw budget, en kan zelfs de nieuwste games draaien. Weliswaar op lagere instellingen, maar daar lig ik niet wakker van.
Heeft die laptop een numeriek toetsenblok? Op Tweakers staat van wel, maar als ik naar de foto op Bol.com kijk zie ik het niet. Bij de specificaties staat overigens wel dat die erbij zit.

Hoe bevalt die laptop verder? Ik zit er zelf ook aan te denken om die te kopen.
Welke spellen heb je er tot nu toe op gespeeld?

Alvast bedankt!

• Denick15
Ik heb nu een mooie laptop gevonden voor 850 euro, met 1TB geheugen, 8gb ram, Nividia gtx940, Intel i5

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 10:48
Awel, ik zoek een 17" laptop voor net dezelfde games. League of legends en dayz standalone. Graag dus wel met 17,3inch full hd IPS panel en 8 of meer gb ram.
Pagina: 1