• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
k zag pasgeleden zo'n Smartpad en ik wilde vragen wie hier al ervaring mee heeft. Het lijkt me echt een ideaal apparaat ( en ultiem gadget ;) ) want nu sleep ik vaak me Palm los mee in mijn tas. Dat staat nogal slordig vind ik. Ik zit er dus aan te denken zo'n Smartpad te kopen.

Nog ff iets anders..wie heeft er hier nog leuke anekdotes van zijn Palm en reizen..ga binnekort weer op reis en natuurlijk gaat deze mee, helemaal volladen met spelletjes en ebooks. Een vriend van mij vond laast op Schiphol een gloednieuw Palm V. Eerlijk als ie was had ie hem maar aan de rechtmatige eigenaar teruggestuurd, maar hij kreeg wel een beloning van hem. Dat was dan weer wel leuk...een piepklein stemmetje ver in mijn achterhooft zegt me dat hij misschien niet zo eerlijk had moeten zijn ?? ;)

"You're only as good, as what you did last week."

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-03 10:28

Zak

Waarvoor kan je zo'n ding nou eigenlijk gebruiken of is het echt niet meer dan een leuk hebbeding?

• oh,when?
  • Niet online
ik denk dat 1 ding wel duidelijk is en dat is dat zo'n Smartpad allereerst wel een ultiem gadgetding is. Maar daarnaast wel een hele handige. Ik sleep nu bij besprekingen een tas mee, met daarin een kladblok, wat pennen en nog een palm zwerft er ook ergens in. Daar kan ie niet zo goed tegen ensow. Dit is een mooie handig in een oplossing, plus alles wat je tekent op je kladblok, komt automagisch ook in je palm. Dus gelijk digitaal. Hen al wat reviews gelezen op Palmclub.nl maar vroeg me af of hier al mensen ervaring ermee hebben :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:49

Floor-is

5.2

Hij is best wel duur :o

Bericht hierboven

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

595 piek vind ik wel ranzig duur

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:19 schreef chem het volgende:
595 piek vind ik wel ranzig duur
dat is zelfs nog duurder dan het model waarvoor ie gemaakt is. :(

• oh,when?
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 16:25 schreef nognix het volgende:
dat is zelfs nog duurder dan het model waarvoor ie gemaakt is. :(
hij is niet voor een bepaald model gemaakt hoor. Is geschikt voor elke Palm van 3 series of hoger..

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik heb een palm M100, erg handig ding voor klant adressen,opslaan van accounts & wachtwoorden, en natuurlijk spellen (zeker als je veel met ov moet).

Verder neem er een met 8 mb, de M100 heeft maar 2 en da's vooral met avantgo erg k*t (avantgo is btw een offline webbrowser)

• oh,when?
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 18:11 schreef hervaz het volgende:
Ik heb een palm M100, erg handig ding voor klant adressen,opslaan van accounts & wachtwoorden, en natuurlijk spellen (zeker als je veel met ov moet).

Verder neem er een met 8 mb, de M100 heeft maar 2 en da's vooral met avantgo erg k*t (avantgo is btw een offline webbrowser)
Moest dat niet hier komen? ;)

Verwijderd

Die Smartpad ziet er wel handig uit.
Maar ik zou 'm zelf niet zo snel gebruiken vermoed ik. Gaat me teveel op een laptop lijken Maar als je de cash hebt, wat let je :)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:56 schreef oh,when? het volgende:

[..]

hij is niet voor een bepaald model gemaakt hoor. Is geschikt voor elke Palm van 3 series of hoger..
oh sorry! dat wist ik niet. ik dacht dat ie alleen voor de Palm M105 ontwikkeld was. :)

Verwijderd

Damn...da's een leuk speeltje :9~

/me is dol op speeltjes

Ik ben ook wel benieuwd of dat nou een beetje lekker werkt

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-03 09:30
Een palm is echt relaxed, ik heb hem nu ongeveer 7 maanden en ik zou niet meer zonder kunnen.. Ik heb een IIIc (KLEUREN!!) met 8 Mb.. Ik heb ook al een III met 2 Mb en 4Mb gehad... 4Mb is toch echt het minimum, voor minder zou ik het absoluut niet doen... Daarbij ik vind die M10* serie errug lelijk... Als ik jou was zou ik een goedkope III kopen die ze nog overhebben... Je hebt hier en daar al IIIxe voor 400 piek of minder....
Aristos

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik zou persoonlijk niet zo'n smartpad kopen... ik bedoel, alles word grafisch opgeslagen dus je zult achteraf er nog aan moeten klussen om het bruikbaar te maken.

Ik zat nog te denken aan misschieen een combo tussen een Portable Palm Keyboard en zo'n Smartpad maar dat lukt dan weer niet. Dat was op zich wel nuttig geweest (lappen tekst op keyboard, plaatjes en diagrammen op smartpad), ware het niet dat je dan veels te veel crap meesleept.

[edit]
Oh, en inderdaad... de IIIxe is de enige budget-Palm die op dit moment z'n geld waard is. Laat je niet verleiden door zooi zoals faceplates op die M10x dingen... Dit is geen domme nokia telefoon, dit is een PDA.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 20:30 schreef Aristos het volgende:

[knip]

Als ik jou was zou ik een goedkope III kopen die ze nog overhebben... Je hebt hier en daar al IIIxe voor 400 piek of minder....
Aristos
Fl. 319,00 bij de BCC ;)

Verwijderd

mmm tot nu toe wel zonder gedaan en ik leef nog ! ;) maar mijn zus had er 1 en moet zeggen, zag er wel grappig uit, samen met haar man hun agenda updaten (allebei en palm) .... tja, wie weet iets voor sinterklaas ;)

Verwijderd

kHeb sinds een maandje of 7 een m100. En ik kan um echt niet meer missen !! Voor mij is het een echte vervanger van balpen + papier.
(ook niet vanwege de gamez, als het ov weer eens vertraging heeft :) )
Pagina: 1