Tweakers DoMiBo 30 juli (Met pul!)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Klinkt allemaal erg gezellig!
Vandaag helaas verhinderd ivm werk.. Achteraf gezien heb ik niet gewerkt ivm te rustig. :')

Misschien ooit! :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Leuk idee, had zelf ook op de bierpul gestemd maar moet helaas werken van 8 tot 6.heb het ook aangegeven in de poll :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De anekdotes van AW_Bos, dion_b en Hero of Time waren ook super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 12:46
Was een toffe middag! Eindelijk eens het HQ kunnen bekijken en erg leuk om een kijkje achter de schermen te hebben en te zien waar al die nieuwsberichten, reviews en filmpjes vandaan komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:55
Dit was een gave middag (en avond), bedankt Zeef & all voor de organisatie! Zeker voor herhaling vatbaar :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jKkfdxol.jpg

En tot de 9e met de Tweakers Express!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:44:
En natuurlijk de oude herinneringen van de HKradio die we even opgehaald hadden!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paard in PC, ik moet er nog steeds om lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervu
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 18:19
Was gezellig, zal in Keulen kijken of ik de tweakersexpress groep kan vinden 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh degene die steeds de rondleiding miste, en ik je maar richting lift heb gewezen om snel aan te haken, is het nog gelukt? Je was de Tweaker die mij vroeg of ik bij t.net werkte.. :o :D :X Ik weet je nick niet meer (dat krijg je met zo'n meeting :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:26
Zorian schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:26:
[...]

Ho ho, ik gooi enkel met kaarsen. Niet met bier. :9
Gingen wel een paar keihard onderuit bij dat afstapje, 1 iemand verloor zelfs een glas uit zijn bril. :X

Zeef bedankt voor de gave meetup, vond het ook erg gaaf, net als het pand! :D
Die van dat glas uit z'n bril was ik.... en dat 'wondje' ook :X :')

Zal je net zien.... ik ben wel slechtziend en zeker in 'nieuwe' omgevingen is het altijd een beetje verkennen voor mij. Aan de andere kant: Ik reis gewoon zelf met de trein, fiets in niet al te drukke plaatsen, etc. En kom dus wel vaker op- en afstapjes tegen. En zo red ik me al 36 jaar zonder noemenswaardige problemen.

Maar je bent nooit te oud om een keer goed je hoofd te stoten, zullen we maar zeggen. Ik hoorde @Zeef zeggen dat er nog wat mensen mee konden met de eerste rondleiding dus ik wilde naar de deur toe lopen... toen vergat ik dus het afstapje. Ik denk samenspel van mijn enthousiasme, het feit dat ik daar nog nooit eerder ben geweest en het meubilair wat er stond, waardoor ik me niet op tijd bewust werd van de afstap. En toevallig kwam ik met m'n schoen net op het randje terecht waardoor ik m'n evenwicht verloor en met m'n hoofd |:( tegen de muur deed :|

Dat leverde inderdaad een aardige wond bij m'n oor op (waar het oor aan je vast zit zeg maar en waar ook m'n bril op rust), een flinke schram op m'n arm, nog een wondje vlak onder m'n oog... en dus kapotte bril. 'Glas' is eruit, maar nog heel. Het is zo'n montuur met onderaan alleen een 'draadje' en dat liet blijkbaar makkelijk los. Maar de bril is aan een poot ook beschadigd geraakt aan de ruwe muur en ietwat krom. En het ironische is.... Vorige week liep de brilverzekering die ik 2 jaar terug bij Pearle had afgesloten af :F

Maar al met al: Ik leef nog, heb een beetje hoofdpijn maar volgens mij geen hersenschudding (al was ik vlak na de val even goed naar). En ik werd adequaat en op een zeer voortvarende manier opgevangen door de mensen van Tweakers. En ondanks alles heb ik me verder toch vooral ook vermaak en ook nog de rest van de rondleiding mee gelopen (met nóg wat minder zicht) :Y

Morgen maar even thuiswerken zodat ik zonder bril kan en de wond kan genezen. gelukkig heb ik ook nog een andere bril liggen met de juiste sterkte.

Dit incidentje zal me er dus niet van weerhouden om volgende keer nog eens te komen :). Maar ik hoop dat ze wel wat aan dat afstapje gaan doen want het lag blijkbaar niet alleen aan mijn slechtziendheid, gezien de andere valpartijen. Wat zachte stootkussens tegen de muur kan ook een idee zijn btw :P

Oh ja, en @Gamebuster, mocht je dit topic ook volgen: Nog bedankt voor de lift!

[ Voor 3% gewijzigd door eymey op 30-07-2015 23:25 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eymey schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:21:
[...]
...

Dit incidentje zal me er dus niet van weerhouden om volgende keer nog eens te komen :). Maar ik hoop dat ze wel wat aan dat afstapje gaan doen want het lag blijkbaar niet alleen aan mijn slechtziendheid.
...
Ik heb met je gesproken en het is gewoon die rare drempel, bij een eerdere meeting en vandaag struikelde ik daar ook al over, en ook verderop in de zaal met een verhoging. Ik zie wel diepte, maar het is lastig te zien met 1.93m in een semi drukke bedoening.

Wellicht toch contact opnemen met je verzekeraar of dit valt onder een ongelukje of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:20
Hier twee foto's van vandaag, was echt tof :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gbZgPN7m.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eZuDtaam.jpg
Als iemand er last van heeft dat hij op de foto staat, meldt het dan even, dan haal ik hem weg :)

En, heel erg bedankt voor de bierpullen, ga ik veel gebruik van maken! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O8URdU3m.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door jaspro op 30-07-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Was zo gezellig dat ik helemaal vergeten ben om foto's te maken van alles (behalve dat top-secret ding in het testlab). De enige foto van mijn hand is de goed gevulde bierpul :9

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11817249_10207009335813270_2703032513265298812_n.jpg?oh=3be60614a001a66014d97c0649c8aa5b&oe=5647ABE5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nul foto's hier, ook geen video's. Het is geen openbaar terrein en ik respecteer een ieder zijn en haar privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:29:
[...]

Ik heb met je gesproken en het is gewoon die rare drempel, bij een eerdere meeting en vandaag struikelde ik daar ook al over, en ook verderop in de zaal met een verhoging. Ik zie wel diepte, maar het is lastig te zien met 1.93m in een semi drukke bedoening.

Wellicht toch contact opnemen met je verzekeraar of dit valt onder een ongelukje of iets anders.
Ook hier last van beide drempels. :( gelukkig niet onderuit gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:40
BoAC schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:25:
[...]

Zijn alle puls nu vergeven? >:)
O-)
Inspector schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:34:
[...]

Dat waren mijn laatste! Ze zijn nu echt op :)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dus ik kan nog ff aanwaaien? Ik heb zo'n grote blauwe sleutel, dus binnenkomen lukt wel :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KofjeKoppie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 21:11

KofjeKoppie

Professioneel prutser

jaspro schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:31:
Hier twee foto's van vandaag, was echt tof :P

[afbeelding]
[afbeelding]
Als iemand er last van heeft dat hij op de foto staat, meldt het dan even, dan haal ik hem weg :)

En, heel erg bedankt voor de bierpullen, ga ik veel gebruik van maken! :)

[afbeelding]
Yay, er staat een plakje van mij op :D

Edit: hoeft niet weg btw

Verstuurd vanaf mijn magnetron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog briefpapier over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:29:
[...]

Ah ja :). Ik moet toegeven dat ik nog niet meteen iedereen nu van gezicht en naam / username ken :)

Maar inderdaad, ik ga nog wel even kijken of er nog een verzekeraar is die het kan vergoeden.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien de WA verzekering van T.net? :? Aangezien je bij hun op bezoek was en gestruikeld bent over hun drempel.

/me begint te rennen voor Zeef boos word dat hij T.net met kosten wil opschepen.

Maar serieus. Dit klinkt eigenlijkt best als iets wat onder de WA verzekering van T.net kan vallen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
eymey schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:21:
[...]

Die van dat glas uit z'n bril was ik.... en dat 'wondje' ook :X :')

Zal je net zien.... ik ben wel slechtziend en zeker in 'nieuwe' omgevingen is het altijd een beetje verkennen voor mij. Aan de andere kant: Ik reis gewoon zelf met de trein, fiets in niet al te drukke plaatsen, etc. En kom dus wel vaker op- en afstapjes tegen. En zo red ik me al 36 jaar zonder noemenswaardige problemen.

Maar je bent nooit te oud om een keer goed je hoofd te stoten, zullen we maar zeggen. Ik hoorde @Zeef zeggen dat er nog wat mensen mee konden met de eerste rondleiding dus ik wilde naar de deur toe lopen... toen vergat ik dus het afstapje. Ik denk samenspel van mijn enthousiasme, het feit dat ik daar nog nooit eerder ben geweest en het meubilair wat er stond, waardoor ik me niet op tijd bewust werd van de afstap. En toevallig kwam ik met m'n schoen net op het randje terecht waardoor ik m'n evenwicht verloor en met m'n hoofd |:( tegen de muur deed :|

Dat leverde inderdaad een aardige wond bij m'n oor op (waar het oor aan je vast zit zeg maar en waar ook m'n bril op rust), een flinke schram op m'n arm, nog een wondje vlak onder m'n oog... en dus kapotte bril. 'Glas' is eruit, maar nog heel. Het is zo'n montuur met onderaan alleen een 'draadje' en dat liet blijkbaar makkelijk los. Maar de bril is aan een poot ook beschadigd geraakt aan de ruwe muur en ietwat krom. En het ironische is.... Vorige week liep de brilverzekering die ik 2 jaar terug bij Pearle had afgesloten af :F

Maar al met al: Ik leef nog, heb een beetje hoofdpijn maar volgens mij geen hersenschudding (al was ik vlak na de val even goed naar). En ik werd adequaat en op een zeer voortvarende manier opgevangen door de mensen van Tweakers. En ondanks alles heb ik me verder toch vooral ook vermaak en ook nog de rest van de rondleiding mee gelopen (met nóg wat minder zicht) :Y

Morgen maar even thuiswerken zodat ik zonder bril kan en de wond kan genezen. gelukkig heb ik ook nog een andere bril liggen met de juiste sterkte.

Dit incidentje zal me er dus niet van weerhouden om volgende keer nog eens te komen :). Maar ik hoop dat ze wel wat aan dat afstapje gaan doen want het lag blijkbaar niet alleen aan mijn slechtziendheid, gezien de andere valpartijen. Wat zachte stootkussens tegen de muur kan ook een idee zijn btw :P

Oh ja, en @Gamebuster, mocht je dit topic ook volgen: Nog bedankt voor de lift!
Beterschap! Ik zal je kussen suggesties doorgeven. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:44:
Misschien de WA verzekering van T.net? :? Aangezien je bij hun op bezoek was en gestruikeld bent over hun drempel.

* zeef begint te rennen voor Zeef boos word dat hij T.net met kosten wil opschepen.

Maar serieus. Dit klinkt eigenlijkt best als iets wat onder de WA verzekering van T.net kan vallen. :Y
Ik waardeer je enthousiasme en betrokkenheid, maar dat soort zaken bespreek ik niet in een topic in LA met iemand die er verder niet bij betrokken is. :)

Nu weer ontopic plz?

[ Voor 68% gewijzigd door zeef op 31-07-2015 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 20:31

Zorian

What the fox?

We want encore? :D

Vond de gameroom ook erg gaaf, ook die uitleg die we erbij kregen over waarom er 2 consoles staan en hoe het precies in zijn werk gaat bij reviews van nieuwe spellen.

[ Voor 82% gewijzigd door Zorian op 31-07-2015 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:09

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zo ik ben ook eindelijk thuis :) was de moeite waard om de reis te ondernemen alleen jammer van de H *censored* maar je mag een gegeven paard niet in zijn bek kijken he ;) nu weet ik waarom het waterpijl in de ij nooit te hoog is , als het te hoog komt blikken ze het in en verkopen het als H :P

ff wat pics uploaden >:)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

bedankt voor de pullen en de gezelligheid *O*

edit 1 + 2 : ff een leffe blond open gemaakt :9 en de foto link tussen membersonly tag gezet :P

[ Voor 11% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 31-07-2015 01:35 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

zo ook thuis ondanks dat ik dichtbij woon ben ik nog gewoon mijn kroeg in gegaan :P nu 1 pul bij de kroeg en 1 thuis,helemaal toppie :P was weer gezellig :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:44:
Kan zo even niet herinneren waar je op doelt voor mij, zoveel heb ik er niet. :P Maar het was zeker leuk.

Ben nu ook thuis, of eigenlijk klein uurtje geleden thuis gekomen. Super blij dat ik het na-borrelen tijdig heb afgekapt, want ik had de laatste trein naar huis! Nog wat extra mazzel, want de trein van 0:19 werd geschrapt, afgekeurd. De eerst volgende trein naar Haarlem ging om 0:27, waardoor ik alsnog de trein van 0:57 naar huis kon halen. Anders had ik 5 uur moeten wachten.

Dion, HBZ, de anderen van wie ik de naam niet meer weet, bedankt voor de leuke en gezellige avond. :)

Edit:
Zeef en anderen, bedankt voor de rondleiding en informatie wat jullie allemaal doen. En grappig om te weten dat er 87 pakken papier worden 'misbruikt' om de schermen op te hogen, alsmede 2 Xbox 360's (1 debug, 1 retail) om de TV wat hoger te zetten in de gameroom. :P

Tot ziens bij de Tweakers Express voor wie daar is, en de rest van de crew tot de MoaM.

[ Voor 19% gewijzigd door Hero of Time op 31-07-2015 02:27 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:20
HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 01:31:

ff wat pics uploaden >:)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

bedankt voor de pullen en de gezelligheid *O*
Ah, what sta ik weer goed op de foto, zoals altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Boy

www.byoscoop.nl

Was mooi dat ik de kans kreeg om even langs te droppen, was toevallig in N-Holland voor werk, maar vandaag weer in m'n vertrouwde Limburg ;)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
waar waren de boothbabes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Kon uiteindelijk toch niet komen, troubles at work :'(
Maareh kan ik niet een andere keer een pul ophalen? (als die er nog zijn O-) )
Ben iedere woensdag in het pand naast jullie :P

[ Voor 15% gewijzigd door Meekoh op 31-07-2015 09:28 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:44
Iedereen bedankt!
Ik heb veel gezien en een paar mensen kunnen spreken. Leuk ook dat er veel medewerkers kwamen kijken en het niet erg vonden om vragen te beantwoorden. De rondleiding was ook een mooie bonus, want daar rekende ik niet op door de drukte.

Zeef en Inspector nogmaals bedankt voor het bier, de pullen en de casebadge!

Enne.. Volgende keer bij mij? :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ample Energy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:13:
Iedereen bedankt!
Ik heb veel gezien en een paar mensen kunnen spreken. Leuk ook dat er veel medewerkers kwamen kijken en het niet erg vonden om vragen te beantwoorden. De rondleiding was ook een mooie bonus, want daar rekende ik niet op door de drukte.

Zeef en Inspector nogmaals bedankt voor het bier, de pullen en de casebadge!

Enne.. Volgende keer bij mij? :+
is goed :P

1) waar?
2) wanneer?
3) hoe laat?
4) geen Heineken dit keer plz :+

8)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je weet dat het dan Amstel wordt hè? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hero of Time schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:26:
[...]

gewoon Brand , Grolsch of Hertog Jan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:03:
[...]
1) waar?
2) wanneer?
3) hoe laat?
4) geen Heineken dit keer plz :+

8)
1) Tegen die tijd hopelijk een keer in een huis van mezelf :P
2) Zodra Zeef 100 bierpullen met het nieuwe logo vindt!
3) Vanaf en tot hoe laat zijn van die moeilijke vragen waar ik me niet mee bezig hou :+
4) Variatie genoeg hier, maar Heineken staat er niet tussen
[...]

Ik begrijp goed dat ik de eerste naam op de 'Ik kom zeker niet'-lijst kan zetten? >:)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Amstel is beter dan Heineken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ample Energy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Ik begrijp goed dat ik de eerste naam op de 'Ik kom zeker niet'-lijst kan zetten? >:)
Als die gele zooi dat 'bier' genoemd wordt het enige is dat je hebt, dan hoef je iig niet op mij te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:34:
[...]

Amstel is beter dan Heineken. :Y
beter is een relatief begrip he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 17-09 06:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wat een gezeik over bier/pils. Je krijgt het kado. Met een mooi glas. En borrelnootjes. Je hebt zelfs nog een keuze wat anders te drinken. Hoef je echt niet zo over door te emmeren [...]ongenuanceerde rant weg [...]

[ Voor 27% gewijzigd door sebastius op 31-07-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Hero of Time schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:34:
[...]

Als die gele zooi dat 'bier' genoemd wordt het enige is dat je hebt, dan hoef je iig niet op mij te rekenen.
Ik zal van alle flesjes de etiketten afhalen, de kratten goed door elkaar mixen en dan vechten jullie het allemaal maar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is bijna 4 uur, ik ben er klaar voor *O*

BIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 19-09 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vrijmibo? :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 18:25

auto660

1991 240 GL Brick

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:37:
Wat een gezeik over bier/pils. Je krijgt het kado. Met een mooi glas. En borrelnootjes. Je hebt zelfs nog een keuze wat anders te drinken. Hoef je echt niet zo over door te emmeren [...]ongenuanceerde rant weg [...]
Sebastius snapt de grap niet volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:34:
[...]

Sebastius snapt de grap niet volgens mij. :P
Een grap is leuk zolang je er maar op tijd mee stopt. Het was van te voren al nauwelijks nog echt grappig, tijdens de borrel al een heel stuk minder en nu is de grap echt zodanig om zeep geholpen dat ik het alleen nog maar zielig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

*knip* nevermind

[ Voor 176% gewijzigd door NeFoRcE op 31-07-2015 16:11 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 14:09

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

@NeFoRcE dat linkje stond net niet voor niets tussen member-only tags denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:09:
@NeFoRcE dat linkje stond net niet voor niets tussen member-only tags denk ik ;)
*zucht*... tijd voor weekend :P

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 14:09

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

NeFoRcE schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:11:
[...]

*zucht*... tijd voor weekend :P
Hihi ;) dacht alleen maar tsja misschien dat andere het misschien vervelend vinden ;)
Bijna weeekenddd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:45
Vrij - Vrijdag
Mi - Middag
Bo - Borrel

Groeten uit Zeeland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 18:25

auto660

1991 240 GL Brick

iBugged schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:55:
[...]

...

Groeten uit Zeeland :)
Was meer om het feit dat er ook een VrMiBo werd genoemd :)

Maar nog steeds een goede uitleg, de groeten uit Den Helder :w

[ Voor 21% gewijzigd door auto660 op 31-07-2015 17:04 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Hero of Time schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 02:22:
[...]

Edit:
Zeef en anderen, bedankt voor de rondleiding en informatie wat jullie allemaal doen. En grappig om te weten dat er 87 pakken papier worden 'misbruikt' om de schermen op te hogen, alsmede 2 Xbox 360's (1 debug, 1 retail) om de TV wat hoger te zetten in de gameroom. :P
Is dat niet het meest voorkomende gebruik van pakken papier nu we meer en meer naar paperless offices evolueren, is bij ons niet anders. :+

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Wie is die user waarmee ik aan het eind van de borrel nog heb staan praten over smartwatches? Ben vergeten naar zijn naam te kijken/vragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeef & Co. Mooi deze (voor mij) 2e meeting @HQ, maar is het mogelijk om die (n)(r)are drempels te voorzien van wat tegenkleur, het is niet de eerste keer dat wij struikelen (en bij de borrel meet ging het echt fout- niet alleen op het einde :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ik geef het door aan gebouwenbeheer. Hoop dat iedereen weer een beetje opgelapt is. We hebben dit in ruim 5 jaar nog nooit meegemaakt, en we hebben daar al wat borrels gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:28

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Zal wel wel dronken geweest zijn ;)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Vraag van mij: stel, we doen dit nog een keer. Wat zou een Tweakers borrel beter maken voor je? En dan even niet in de HK modus drank, hoeren en drugs roepen. ;) Wat zou je leuk vinden? Een kleine LAN? Een steak preview van een product? Pubquiz? Iets anders? was de dag/tijd goed? Een ding: bierpullen hebben we niet meer, die zijn nu echt op. :)

We horen graag van jullie, want we gaan de tweakers borrel op HQ vast nog wel eens herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ik wil wel nog een keertje! Een Pubquiz is leuk maar is (neem ik aan) een hoop werk voor jullie @HQ. De borrel uitbreiden met een BBQ is natuurlijk ook tof (in Zeef z'n achtertuin ;) (geen idee of hij een achtertuin heeft))

Dag/tijd: wordt voor mij lastig. Ik ga geen vrij kunnen nemen van lesgeven :) Nu viel het midden in m'n zomervakantie en was het tof.

LAN of console-games zijn wel leuk maar niet de reden dat ik kom naar een borrel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Laatst online: 23:28
Preview zou leuk zijn !

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

zeef schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 23:02:
Vraag van mij: stel, we doen dit nog een keer. Wat zou een Tweakers borrel beter maken voor je? En dan even niet in de HK modus drank, hoeren en drugs roepen. ;) Wat zou je leuk vinden? Een kleine LAN? Een steak preview van een product? Pubquiz? Iets anders? was de dag/tijd goed? Een ding: bierpullen hebben we niet meer, die zijn nu echt op. :)

We horen graag van jullie, want we gaan de tweakers borrel op HQ vast nog wel eens herhalen.
Ik ben gek op steak, een bbq erbij?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

zeef schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 23:02:

Doe een leuk spel met elkaar, in de vorm van een quiz met vragen over de hele historie van Tweakers, met vooral ook benaderingsvragen die je lekker mag raden! 8)
Verder als het kan even de Tweakbattle kast naar de tweede etage als dat te doen is, en verder gewoon lekker borrelen met bier, chips, nootjes en wat borrelhapjes ofzo.

En misschien een leuke presentatie van de devvers in Jip en Janneke taal over nieuwe features die we de komende tijd kunnen zien ;).

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 03-08-2015 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Je zou een BYOB/M kunnen organiseren, dan hoeven jullie alleen voor de BBQ's en ijs te zorgen. Verder zou ik het liever iets later willen zien beginnen of in ieder geval eindigen. Voor mij was het nu niet de moeite waard met werk en reistijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Neu, een BYO zou ik echt gedoe vinden. Later eindigen is zeker een pré, misschien is T.net HQ niet de beste locatie ervoor maar goed.

Persoonlijk zou ik ook nog wel wat zien in speciale Tweakers uitnodigen zoals Femke Toele voor een meet'n'greet en een showcase van zijn/haar werk. We hebben best wat talenten rondlopen!

(voor je het weet worden het een soort T.net HCCdagen ;) )

[ Voor 48% gewijzigd door sebastius op 04-08-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Of een Tweakers gala, geheel met etiquette enz. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Quad schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 00:01:
We hadden nu ook al etiketten. Niet zo bijzonder hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zomaar wat losse reactie van mij.
  • In de vakantie organiseren dus?
  • Pubquiz verzinnen is geen probleem als het om tijd gaat.
  • Een BBQ/BYOx wordt lastig. BBQ loopt qua geld snel in de papieren en BYO geeft zoveel gedoe qua logistiek. Vergeet niet dat we in een kantoorpand zitten met slechts beperkte horeca functionaliteiten.
  • Ik zou wel eens kunnen informeren of er ook wat bitterballen geregeld kunnen worden bij de catering. ;)
  • Biefstuk eten doe je bij Loetje, tegenover HQ. :)
  • De Tweakbattle kast was wat gehavend door alle gesjouw. Even kijken hoe die er aan toe is op dat moment. Jullie 'bier-in-je-glas-houden' skillz zijn ook niet je van het. :+
  • Een praatje van development, dat kan zeker. :)
Quad schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 00:01:
Een gala dat is wellicht een stapje te ver, maar een praatje over etiquette kan ik wel proberen te regelen. Ken zowel de etiquette expert van 'Hoe heurt het eigenlijk", als van "Dames in de dop".

[ Voor 48% gewijzigd door zeef op 04-08-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Tijd hangt echt af van de periode, het had van mij eerder mogen beginnen, maar als ik straks weer gewoon les heb, zou het weer later moeten etc. In de vakanties maakt tijd niet veel uit, tenzij het zo vroeg is dat het niet met het OV te bereizen valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBQ kan prima mits met toestemming van de gemeente voor een dergelijke grote groep (denk ik?) Er is iig ruimte zat buiten aan het water :P Dan heb je wel idd te maken met meerkosten, maar if you build it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:43

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Afbeeldingslocatie: http://i.huffpost.com/gen/1801309/thumbs/r-488091055-large570.jpg

Oehhhh!!! Oehh!! _/-\o_ ik wil wel komen dan! :D

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 05:02:
BBQ kan prima mits met toestemming van de gemeente voor een dergelijke grote groep (denk ik?) Er is iig ruimte zat buiten aan het water :P Dan heb je wel idd te maken met meerkosten, maar if you build it...
Dat is een betaalde parkeerplaats tegenwoordig. :P Qua ruimte is het geen probleem, terras hebben we hier ook. Het is alleen duur(der) dan gewoon een borrel en veel meer geregel. Dat willen we (liever) niet. Hier borrel en daarna zelf eten regelen in de stad. Dat is 't idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Dat was een leuke borrel!
borrel is verkeerd geschreven
Wikipedia: Borrel

Ik denk ik meld het even.
Zal ook meteen een topic report aanmaken :+

[ Voor 0% gewijzigd door Inspector op 04-08-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:03
Pubquiz lijkt me awesome, categorieën genoeg te bedenken;

* geschiedenis van tweakers (wanneer was big crash 1, 2, 3, 4, 5, ... :+ )
* spot de hardware; welke socket is dit? (fotoronde)
* grappige feitjes / weetjes over Tweakers redactieleden (mix-match, wie zou dit gezegd/gedaan/gemaakt hebben)
* muziekronde mag niet ontbreken; raad de track (ISDN geluid, mario, wacky wheels, zelda, ...)

Om maar een paar voorbeelden te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Viper® schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:40:
[...]

borrel is verkeerd geschreven
Wikipedia: Borrel

Ik denk ik meld het even.
Zal ook meteen een topic report aanmaken :+
Waar heb je het over O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zojuist nog een bak aan ouwe meuk teruggevonden in een ander hok in het gebouw. Dus genoeg spul om de volgende keer weer weg te geven. :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

zeef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:07:
Zojuist nog een bak aan ouwe meuk teruggevonden in een ander hok in het gebouw. Dus genoeg spul om de volgende keer weer weg te geven. :X :+
Whahahaha NOG MEER meuk met het oude logo? ECHT? Pics or it didn't happen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom zeer gaaf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanstaande donderdag weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Voor een vervolg, wellicht op een vrijdag? DoMiBo was voornamelijk in mijn studententijd. Tegenwoordig is het toch echt de VrMiBo.
Voor de biefstukken inderdaad -> Loetje :9~
Of Pizza's bij Kebec (kennen jullie denk ik wel)
Leuk praatje van de Dev's lijkt mij ook een goed idee!
En een mini-LAN zou ook wel erg gaaf zijn :Y

En wellicht dat die worstenboer naast jullie wat eten wil sponsoren? :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Meekoh op 04-08-2015 14:23 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Haha, Nice! :)

Ook ik ben weer in voor een volgende keer (als ik dan kan). Alleen dan ga ik wel heel voorzichtig rond lopen met een helm op. Zitten die toevallig ook in het assortiment met oud tweakers logo? :+

Qua opzet vond ik de borrel vorige week eigenlijk wel prima. Drankje, hapje praten. Misschien idd een presentatie van developers of de beheerders van het serverpark (dat laatste is meer mijn interessegebied). Maar een quiz is idd ook wel leuk.

Trouwens nog een laatste update over vorige week: M'n wonden genezen aardig en de opticien heeft m'n bril nog aardig weten te reänimeren, zonder kosten. Eind goed, al goed dus! d:)b . Niets gebeurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
sebastius schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:14:
[...]

Whahahaha NOG MEER meuk met het oude logo? ECHT? Pics or it didn't happen!
Echt een letterlijke karrevracht. Waaronder Tweakers ABRI formaat reclameposters, reclamebanners voor evenementen, polo's & t-shirts. Earplugs in kek Tweakers.net blikje, laptoptassen voor 14" modellen en fraaie linnen tasjes. :P

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 04-08-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

zeef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Echt een letterlijke karrevracht. Waaronder Tweakers ABRI formaat reclameposters, reclamebanners voor evenementen, polo's & t-shirts. Earplugs in kek Tweakers.net blikje en fraaie tasjes. :P
Hoe komt het dat jullie in dat gebouw zoveel meuk kwijtraken/terugvinden?

Een Tweakers laptoptasje zou hier niet misstaan ;) Tenzij heul lelijk ;)

[ Voor 9% gewijzigd door sebastius op 04-08-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

[...]

Echt een letterlijke karrevracht. Waaronder Tweakers ABRI formaat reclameposters, reclamebanners voor evenementen, polo's & t-shirts. Earplugs in kek Tweakers.net blikje en fraaie tasjes. :P
Als ik een cheap treinkaartje kan scoren :P het is best een eind namelijk :+

op een Borrel moeten tweakers praten over tweakdingen of tweakdingen doen zoals

1) Een wedstrijdje paratrooper, de highscore wint een goodie of zo
2) spelen op oude hardware/consoles/retro
3) Quiz doen over tweakdingen (al eerdergenoend) zoals raad welk de 56k modem geluid is tussen een 3k6 en 56k modem :P , schattngsvragen als in hoe vaak past het henk logo op deze usb stick :+

wie weet wat nog in me opkomt vandaag 8) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
sebastius schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:38:
[...]

Hoe komt het dat jullie in dat gebouw zoveel meuk kwijtraken/terugvinden?

Een Tweakers laptoptasje zou hier niet misstaan ;) Tenzij heul lelijk ;)
Twee interne verhuizingen en opbergen van spullen op andere afdelingen zonder dat we dat weten. Ik ga letterlijk alle hokken doorzoeken voor de volgende meet-up. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

zeef schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:41:
[...]

Twee interne verhuizingen en opbergen van spullen op andere afdelingen zonder dat we dat weten. Ik ga letterlijk alle hokken doorzoeken voor de volgende meet-up. :)
Een soort scavenger-hunt op HQ dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:28

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Dit keer iets later toegankelijk?
Mensen die nu in deze vakantie moeten werken zijn helaas eenmaal verplicht de dag vol te maken wegens een onderbezetting door fijne collega's die zonodig op vakantie moeten....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
eymey schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:26:
[...]

Haha, Nice! :)

Ook ik ben weer in voor een volgende keer (als ik dan kan). Alleen dan ga ik wel heel voorzichtig rond lopen met een helm op. Zitten die toevallig ook in het assortiment met oud tweakers logo? :+

Qua opzet vond ik de borrel vorige week eigenlijk wel prima. Drankje, hapje praten. Misschien idd een presentatie van developers of de beheerders van het serverpark (dat laatste is meer mijn interessegebied). Maar een quiz is idd ook wel leuk.

Trouwens nog een laatste update over vorige week: M'n wonden genezen aardig en de opticien heeft m'n bril nog aardig weten te reänimeren, zonder kosten. Eind goed, al goed dus! d:)b . Niets gebeurd :D
-O-

WTF happened. What did I miss >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Viper® schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:08:
[...]

-O-

WTF happened. What did I miss >:)
Ik zal het hele verhaal niet meer uit de doeken doen (1x is genoeg voor wie het echt wil weten ;) ). Dus ff een link naar mijn eerdere reactie :)

eymey in "Tweakers DoMiBo 30 juli (Met pul!)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Oh dat stukje had ik gemist.

Als het Murica was geweest had je TMG kunnen aanklagen voor minstens 200 miljoen dollar O-)
just saying

Ik was er verder niet maar ben wel altijd benieuwd naar hoe mensen terecht zijn gekomen bij tweakers, altijd leuk om de begin verhalen te horen :Y)

[ Voor 35% gewijzigd door Viper® op 04-08-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Echt een letterlijke karrevracht. Waaronder Tweakers ABRI formaat reclameposters, reclamebanners voor evenementen, polo's & t-shirts. Earplugs in kek Tweakers.net blikje, laptoptassen voor 14" modellen en fraaie linnen tasjes. :P
Breng je hele >:) tweakers pul mee voor toegang? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ooh, zo'n T-shirt heb ik nog steeds niet in mijn collectie helaas :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Viper® schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:31:
Oh dat stukje had ik gemist.

Als het Murica was geweest had je TMG kunnen aanklagen voor minstens 200 miljoen dollar O-)
just saying

Ik was er verder niet maar ben wel altijd benieuwd naar hoe mensen terecht zijn gekomen bij tweakers, altijd leuk om de begin verhalen te horen :Y)
TMG aanklagen mag altijd. Wij zijn van de Persgroep. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:35
Zeu zeef, even een tip zodat de meeste personen komen naar de volgende **MiBo, voer t niet tijdens vakantietijd uit, maar over een weekje of 2. Niet handig voor de vakantiegangers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

SampleUser schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:10:
Zeu zeef, even een tip zodat de meeste personen komen naar de volgende **MiBo, voer t niet tijdens vakantietijd uit, maar over een weekje of 2. Niet handig voor de vakantiegangers!
Ik denk dat er geen 'ideaal' moment bestaat. Dan is er een meut op vakantie (maar kunnen de studenten en eventuele leerkrachten) dan kunnen de werkende mensen maar krijgen de studenten geen vrij etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
Als ik t kon bepalen zou ik zeggen 'n zaterdag over een week of 2. Mensen zijn niet op vakantie, het is weekend, meeste mensen kunnen worden bereikt... (behalve de mensen die om wat voor reden op zaterdag moeten werken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
SampleUser schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:34:
Als ik t kon bepalen zou ik zeggen 'n zaterdag over een week of 2. Mensen zijn niet op vakantie, het is weekend, meeste mensen kunnen worden bereikt... (behalve de mensen die om wat voor reden op zaterdag moeten werken...)
Mensen niet op vakantie? Scholen hier beginnen pas 1 september, er gaan heus wel mensen weg ivm naseizoen of last-minutes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
Naja, discussie is altijd mogelijk hierover. ;)
Ikzelf ken (bijna) geen naseizoen volk. Als we van de vakanties van Jan Modaal uitgaan (1 week terug tot 1 week verder) dan klopt dat zo'n beetje wel... Maar niet iedereen is gemiddeld, je hebt gelijk... Ik hoop van harte dat het uitkomt (ben over een week weer thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:29
Mijn voorkeur zou een vrijdag/zaterdag zijn. Qua datum... tja daar valt echt geen peil op te trekken... (alhoewel, deze zaterdag zou extreem goed zijn, kunnen we meteen met z'n allen zondags op te Tweakersexpress stappen :P)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:55
Een volgende borrel zou wel wat later mogen beginnen en wat langer door mogen gaan, dan wordt het voor de werkenden & de Tweakers die van ver moeten komen wat beter haalbaar. Verder lijken me een quiz, wat retro games e.d. wel te organiseren. Een sneak (p)review is natuurlijk ook zeer welkom.

Qua dag maakt het mij niet uit, als planner zorg ik er wel voor dat op de betreffende dag mijn naam op 'magische' wijze uit het rooster verdwijnt :+

De afgelopen DoMiDo was m.i. erg gezellig, een volgende keer ben ik er zeker weer bij. :)
[...]

_/-\o_
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dat was een leuke borrel! :)