☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat pontje staat straks heulemaal vol met Tweakers"tuig", normale mensen zullen niet mee durven ben ik bangHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:17:
bahde trein van 13.57 naar utrecht reed niet in nijmegen , nu zit ik in de intercity van 14.12 naar amsterdam dus kom ik 15.37 aan ipv 15.22
hopelijk haal ik de pond van 15.45 nognaja ben te herkennen aan een zwart tweakers shirt en zwarte babymetal world tour trui en een attack on titan tas :+:+ heb er zin in :3:3
Verwijderd
Die betalen maar toeslag voor het kijken naar aapjesDaniel36 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:46:
[...]
Dat pontje staat straks heulemaal vol met Tweakers"tuig", normale mensen zullen niet mee durven ben ik bang
zijn wij tuig dan ?Daniel36 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:46:
[...]
Dat pontje staat straks heulemaal vol met Tweakers"tuig", normale mensen zullen niet mee durven ben ik bang
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Sorry sorry, ik had mezelf in gedachten
Verwijderd
Dan zitten we straks in dezelfde trein! Ik heb de 15:53 aankomst in Amsterdam vanaf Lelystad.Joosie200 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:31:
De trein naar Utrecht rijdt niet verder dan Nunspeet, die naar Lelystad was al vertrokken. Ben dus niet om 15u23 maar om 15u53 in Amsterdam Centraal. Geen pontje van 15u45 voor mij, pak er eentje later.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
Of je dat red is afhankelijk van het perron waar je aankomt. Als je aan de voorkant aankomt red je het niet denk ik, achterkant moet lukken.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:01:
ik hoop dat ik het pondje nog ga halentrein lijkt eeen 5 mins vetraging opgelopen te hebben volgens de webpagina en komt nu 42 aan
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik zou moeten aankomen op spoor 8 volgens mijn papiertje en de reisplanner eerder >.>Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:04:
[...]
Of je dat red is afhankelijk van het perron waar je aankomt. Als je aan de voorkant aankomt red je het niet denk ik, achterkant moet lukken.
6 a 7 minuten. Is makkelijk te lopenVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:59:
[...]
Dan zitten we straks in dezelfde trein! Ik heb de 15:53 aankomst in Amsterdam vanaf Lelystad.rennen voor de 16:00 pont.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
tja anders loop je tegen glazen pui aanAW_Bos schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:14:
Voor diegenen die vanaf het station de boot pakken. De uitgang van de nieuwe IJ-promenade is links als je het station uitloopt. De weg wijst zich vanzelf
Rennen is niet nodig. Komen op spoor 14 aan, das pal langs het ij. Paar minuten lopen en je staat zo bij het pondjeVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:59:
[...]
Dan zitten we straks in dezelfde trein! Ik heb de 15:53 aankomst in Amsterdam vanaf Lelystad.rennen voor de 16:00 pont.

Verwijderd
Ah zie het, 14a. Ik dacht 4a.Joosie200 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:18:
[...]
Rennen is niet nodig. Komen op spoor 14 aan, das pal langs het ij. Paar minuten lopen en je staat zo bij het pondje
Dan zitten we in dezelfde treiniBugged schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:20:
Net vertrokken van Schiphol, hoop dat ik het nog red..

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:08:
[...]
Uiteraard.ga niet voor pis zo lang reizen.
![]()
disclaimer: this is all sarcasm.

Die pui is nu een uitgang
hmm laatste keer moest ik helemaal naar links om eruit te komen lang een stuk met nieuwe winkels
nou wij gaan ook maar eens de fiets opzoeken om die kant op te komen,tot over iets van 3 kwartier afhankelijk of de pont er staat ja of nee
[ Voor 20% gewijzigd door mrsar op 30-07-2015 15:39 ]
Ik ben aangekomenauto660 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:06:
Met een half uurtje stap ik in de brommobiel, dan 2.5 uur rijden en hopen dat het onderweg allemaal mee zit
Nog tips voor het verkeer in Amsterdam?

Wel een half uur te vroeg

Achteraf was het dwars door Purmerend erger dan het kleine stukje Amsterdam.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Bedankt!, hebben hem gehaald!

[ Voor 21% gewijzigd door ShitHappens op 30-07-2015 15:49 ]
Is nog steeds kwartier bierenShitHappens schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:46:
Nah ik ga het echt niet meer reddenWerk zit niet mee vandaag, kan pas 17.39 op A'dam CS zijn
Zeef is zojuist geplet door binnenstormende TWeakers...
[ Voor 30% gewijzigd door Daniel36 op 30-07-2015 16:00 ]
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Desktop: Intel i5 6600K | Asus Maximus Ranger VIII | MSI GTX980Ti | 16GB Kingston HyperX Fury | Corsair 450D | NZXT Kraken X61 | Seasonic M12II Evo 520W | Dell U3415W
Laptop: ASUS Zenbook Prime (UX31A-R4003H)
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Verwijderd
ik liet mijn bier donderen.
Dan pas je bij ZorianVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:11:
Zeef, het is zo vies dat we het over de grond heen gooien. Het is goed als vloerreiniger.![]()
ik liet mijn bier donderen.![]()
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Heb ik jouw nou nog gesproken, gemist of droeg je niet je username op je naamsticker?iBugged schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:02:
[afbeelding]
Weer terug naar huis, tcop middag geweest
Verder ook weer opweg naar huis. Was een leuke meeting geweest. Bier, de pul en de gezelligheid met elkaar, en de gezichten bij de namen te zien.
Mooi geregeld
[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 30-07-2015 19:33 ]
Verwijderd
Was een lichte hersenschudding heb ik begrepen.MoiZie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:05:
Was leuk, dank voor de rondleiding Zeef en consorten. Hopelijk gaat het goed met de vallende "Tweaker-waarvan-ik-de-naam-kwijt-ben-die-ik-gelukkig-niet-hoefde-te-hechten". Dat zal wel een hersenschudding worden. En later viel er nog iemand! Levensgevaarlijk daar op Tweakers HQ
Beterschap voor diegene!
[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 30-07-2015 19:36 ]
Verwijderd
En ja ze moeten iets aan die drempel doen, de zoveelste keer dat het fout gaat daar

Ja, klopt... Gelukkig was dat de enige diagnose die ik hoefde te stellen! Het had veel erger kunnen aflopen, nu is het slechts hoofdpijn en een kapotte bril...Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:33:
[...]
Was een lichte hersenschudding heb ik begrepen.
Wij hebben elkaar niet gesproken, ik had je wel gezien geloof ik, maar was druk met het bekijkenvan het tafelvoetbalAW_Bos schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:28:
[...]
Heb ik jouw nou nog gesproken, gemist of droeg je niet je username op je naamsticker?![]()
Verder ook weer opweg naar huis. Was een leuke meeting geweest. Bier, de pul en de gezelligheid met elkaar, en de gezichten bij de namen te zien.
Mooi geregeld
Dit gaan we zeker herhalen.
Ho ho, ik gooi enkel met kaarsen. Niet met bier.
Gingen wel een paar keihard onderuit bij dat afstapje, 1 iemand verloor zelfs een glas uit zijn bril.

Zeef bedankt voor de gave meetup, vond het ook erg gaaf, net als het pand!
[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 30-07-2015 20:27 ]
Verwijderd
Leuk wondje ookZorian schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:26:
[...]
Ho ho, ik gooi enkel met kaarsen. Niet met bier.
Gingen wel een paar keihard onderuit bij dat afstapje, 1 iemand verloor zelfs een glas uit zijn bril.
Zeef bedankt voor de gave meetup, vond het ook erg gaaf, net als het pand!

Die heb ik niet gezien eigenlijk.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Dat waren mijn laatste! Ze zijn nu echt opZorian schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:30:
Uiteraard ook dank aan degene die spontaan besloot een sloot casebadges te regelen en die uit te delen nadat ik er naar 1 vroeg.
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd nl.
[ Voor 60% gewijzigd door Daniel36 op 30-07-2015 20:38 ]
Nope, na de rondleiding gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:36:
Was bij/tijdens de rondleiding geweest zeker? Was dit keer niet naar boven gegaan, had het al een keer gezien en ik gunde andere Tweakers wel de rondleiding verder.
Ik heb nog wel een slootje pics gemaakt nadat iedereen al foetsie was, alleen staan er maybe op sommige dingen op die nog even geheim moeten blijven..Daniel36 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:37:
pics mensen???
[ Voor 31% gewijzigd door Zorian op 30-07-2015 20:38 ]
Verwijderd

Zijn alle puls nu vergeven?zeef schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:19:
Dank voor jullie aanwezigheid. Wij vonden het ook super. Geweldig dat zoveel mensen op zo'n korte termijn konden komen. Ook de rondleidingen en jullie vragen & opmerkingen waren top!
Het was idd een mooie imPULsieve actiezeef schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:19:
Dank voor jullie aanwezigheid. Wij vonden het ook super. Geweldig dat zoveel mensen op zo'n korte termijn konden komen. Ook de rondleidingen en jullie vragen & opmerkingen waren top!
Bedankt!
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Ook weer onderweg naar huis, na een geslaagde middag! Tweakers bedankt!
[ Voor 18% gewijzigd door maartenford op 30-07-2015 21:36 . Reden: Foto verkleind ]
Als ik thuis ben zal ik er een paar uploadenDaniel36 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:37:
Zijn/komen er ook pics mensen???
Ik ben erg benieuwd nl.
Ze waren inderdaad gul met de pulBoy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:29:
[...]
Het was idd een mooie imPULsieve actie![]()
Bedankt!
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
- pleasure in the job puts perfection in the work -
Verwijderd
/me gaat shoppen op DX voor een badge die m'n avatar kan tonen
Kun je niet beter bij Ladyada/Adafruit kijken voor zoiets?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:51:
Voor een volgende keer moet men trouwens maar de nicknames vermelden op de stickerbadges, op een handvol mensen na ken ik niemand bij de voornaam
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 30-07-2015 21:55 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Of als Tweakers tijd genoeg heeft, en een vaste lijst met mensen heeft, gewoon voorbedrukte clip/speld-badgesVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:51:
Voor een volgende keer moet men trouwens maar de nicknames vermelden op de stickerbadges, op een handvol mensen na ken ik niemand bij de voornaam
Was wel leuk dat ik aan werd gesproken door iemand (waarvan ik zijn naam niet meer weet

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 30-07-2015 21:59 ]

Toch maar eens kijken of ik nog mee kan met de Tweakers trein naar gamescom.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Verwijderd
Meh gewoon een simpel ding met een accu en usb input waar ik een gifje in kan jassen. Hoeft ook niet groot te zijn, 2" oid is genoegRaven schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:55:
[...]
Kun je niet beter bij Ladyada/Adafruit kijken voor zoiets?Ze kennen daar wearable electronics.
Wat ik je al vertelde, dit was geen meeting waarbij de deelnemers bij nickname via een meetingmanager ging, het is dan ook wat lastig om voorgedrukte meuk te maken. En een "vaste" lijst klinkt leuk, maar in de praktijk werkt dat gewoon niet.AW_Bos schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:58:
[...]
Of als Tweakers tijd genoeg heeft, en een vaste lijst met mensen heeft, gewoon voorbedrukte clip/speld-badges.
...
Tof je gezien en gesproken te hebben, en dat geldt voor iedereen

I know.... i knowVerwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:22:
[...]
Wat ik je al vertelde, dit was geen meeting waarbij de deelnemers bij nickname via een meetingmanager ging, het is dan ook wat lastig om voorgedrukte meuk te maken. En een "vaste" lijst klinkt leuk, maar in de praktijk werkt dat gewoon niet.
Tof je gezien en gesproken te hebben, en dat geldt voor iedereenOp naar de volgende meet!
Een badge met een oled scherm voor de animatie?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:51:
Verwijderd
BoAC schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:27:
[...]
Een badge met een oled scherm voor de animatie?

bij aankomst kende ik niet veel bij naam, bij vertrek wat meer. en dan ook nog een awesome bierpul, veel beter word het niet op een donderdagavond.
*hoopt dat de rest van de Tweakers het net zo naar z'n zin heeft gehad
Dat was een leuke borrel!