Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ondertussen op 14% met 4,5 uur sot waarvan 2,5 uur gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
B-Art schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:32:
Gewoon naar nano knippen, heb ik ook gedaan, werkt prima
Dat knippen durf ik niet echt. Straks verneuk ik mijn simkaart en kan dan niet meer terug. Heb ook nog ander toestel waarin miniSIM (jaja) ingaat dus moet ook nog maar eens zien hoe we dat voor elkaar gaan krijgen. Leuke is, die Nano SIMkaart van Vodafone wordt niet goed geactiveerd ofzo :( . Heb dus nog niet echt veel met mijn nieuwe Moto X Play kunnen 'spelen' (badum-pats) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Toestel net binnen. Is toch wel een groot verschil met de Nexus 4. van 1280 x 768 naar 1920x1080 merk je toch wel. Toen ik hem net aanzette en alle apps ging updaten + instellen merkte ik toch wel dat ie wat langzaam en warm werd, echter loopt hij nu lekker soepel en is 'ie niet warm meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:40
Had ik ook met installeren, alles werkt nu naar behoren :)

Alleen jammer dat je het notificatie scherm niet kan aanpassen naar wens met de snelfuncties in lollipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een mooi hoesje kunnen vinden voor het toestel?

Ik zie nu alleen nog maar van die cases voor je pasjes maar die vind ik niet zo fijn.

Deel de link zodra je een mooie hardcase hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola Turbo Charger kan ook in de Google Store worden gekocht, dit even terzijde...

https://store.google.com/product/_motorola_turbo_charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:25
[quote]Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:12:
Motorola Turbo Charger kan ook in de Google Store worden gekocht, dit even terzijde...

https://store.google.com/product/_motorola_turbo_charger
[/quote404. DAT IS EEN FOUT.
De opgevraagde URL is niet gevonden op deze server. Meer weten we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
https://www.conrad.nl/nl/...arger-zwart-1312490.html#

Conrad heeft hem ook :)

Edit: en besteld

[ Voor 9% gewijzigd door B-Art op 30-08-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
kthxbye schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 06:38:
En dus geen gyroscoop waardoor leuke filmpjes als deze: YouTube: \[360 VR] 밤비노 (Bambino) '오빠오빠' Down mode niet werken. Verder echt een mooi, degelijk, groot toestel met goede batterij. Reageert snappy. Echt een ENORM verschil met mijn Moto G 4G 1st gen. (Maar die had dan ook die RAM bug).

Scherm is mooi en brightness erg sterk zelfs op lagere standen. Maar idd wel goedkoop aanvoelende/rammelende volumeknopjes. Dat is echt even verbazing de eerste keer.
De gyroscoop is dus niet aanwezig op de Moto X Play, maar enig idee of deze aanwezig zal zijn op de Moto X Style?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken niks van die sensoren maar misschien is dit de reden waarom er geen gyroscope meer inzit :
gyroscope or accelerometer - the 2 sensors are very different, but both can be used to determine orientation. The accelerometer is a lot more common in a phone, and I would expect it is used over a gyroscope in most applications.
https://forums.motorola.com/posts/068f5e8a74

Ivm het missen van het notificatieledje : blijkbaar zijn de nieuwe Motorola toestellen standaard uitgerust met Moto Display :

Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94/000034a45/08b4_orh400w600/PicMonkey-Collage5.jpg
an updated lock screen that lights up with incoming messages and lets you quickly scan through multiple notifications without unlocking the device. It has been one of Motorola's standout features in recent years and while the lack of an AMOLED panel does reduce the battery saver benefits of the feature, I'm glad it's been kept around.
Ik kan me voorstellen dat een notificatieledje dan overbodig is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Verwacht wordt dat de Style deze week of volgende week gereleased wordt.

Dat probleem met die volumeknoppen die wat goedkoop aanvoelen en "los" lijken te zitten, gaat dit ook bij de Style zo zijn of is de behuizing toch nog een iets meer premium look & feel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treris
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-05 11:12
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:45:
Ik ken niks van die sensoren maar misschien is dit de reden waarom er geen gyroscope meer inzit :

[...]

https://forums.motorola.com/posts/068f5e8a74

Ivm het missen van het notificatieledje : blijkbaar zijn de nieuwe Motorola toestellen standaard uitgerust met Moto Display :

[afbeelding]

[...]

Bij een AMOLED scherm werkt dat inderdaad prima, omdat de niet gebruikte pixels ook gewoon uit blijven, bij niet-AMOLED schermen gaat MOTO Display denk ik een hoop energie (nutteloos) verbruiken.....
Of heb ik het nou helemaal mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:03
frye schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:56:
Verwacht wordt dat de Style deze week of volgende week gereleased wordt.

Dat probleem met die volumeknoppen die wat goedkoop aanvoelen en "los" lijken te zitten, gaat dit ook bij de Style zo zijn of is de behuizing toch nog een iets meer premium look & feel?
JAAAA! ffs, ik wil een nieuwe telefoon. Eerst maanden wachten op budget voor byo en toen we eindelijk zover waren kondigden ze de opvolger de moto x 2014 aan (die ik eigenlijk op het oog had).

Ik hoop wel ook dat die knopjes netjes zijn.

* Craven lurkt hier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Pro-tip, om de toch soms wat laggende animaties te versnellen:

Developer options > Window/Transition/Animator animation/duration scale > allemaal naar .5x zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Om het allemaal nog even interessanter te maken, komt er nog een Motorola die zeker interessant is voor de meesten hier: Motorola Bounce

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/15/08/moto-bounce/-728/gsmarena_002.jpg
It seems that Motorola is working on a more powerful, more compact version of its current flagship, the Moto X Style. Codenamed Motorola Bounce, the new phone is reportedly set for a December unveiling.

It will have a 5.43" QHD screen (X Style is 5.7" QHD, X Play is 5.5" 1080p). It will also be powered by a Snapdragon 810 chipset (Style and Play are 808 and 615 respectively) that will be paired to 3GB of RAM and 32GB or 64GB of built-in storage.

The Motorola Bounce will allegedly come with Moto's 21MP camera (presumably with 2160p video) and a 5MP selfie camera. The whole thing is powered by a bigger battery, 3,760mAh (that's 760mAh more than the X Style).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 08:07
Koen87 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:56:
Om het allemaal nog even interessanter te maken, komt er nog een Motorola die zeker interessant is voor de meesten hier: Motorola Bounce

[afbeelding]

[...]
Specs :9~, maar wel met vrij dikke bezels. Kans is helaas wel grote dat dit weer een Verizon/USA only wordt, net als de droid turbo die ik wel graag had willen hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Koen87 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:56:

[afbeelding]

[...]
Mwa, daar zit wel de frituurpan in die S810 heet. Ik vermijd elke telefoon met die chipset als de pest, ook omdat het ding energie vreet. De S808, S805 of zelfs S801 vind ik op dit moment interessantere opties wat high end chipsets betreft.

Zelf ben ik van plan om een Play te bestellen maar ik wacht nog heel even de aankondiging van de Nexus 5 2015 af. Maar eigenlijk weet ik al wel vrijwel zeker dat ik voor de Play ga. Die gigantische accu lijkt me echt geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:04
Ik heb nog niemand gehoord over de dikte van het toestel, hoe bevalt dat? Want het is wat dat betreft nogal een ding, in het midden,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
pixels66 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:17:
Ik heb nog niemand gehoord over de dikte van het toestel, hoe bevalt dat? Want het is wat dat betreft nogal een ding, in het midden,,
Dat komt omdat die er niet is :)
Kom van xperia Z1, en serieus die voelt groter aan als de Play. Ik merk echt totaal niet dat hij zo "dik" is. Zit ook veel beter in de broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Atratus schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:05:
Het scherm bevalt, maar de S6 is toch wel een heel stuk beter op dat gebied.
In welke zin is dat scherm zoveel beter?
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:45:
Zo'n led kun je vanaf de andere kant van de kamer zien, het display niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Olaf van der Spek op 31-08-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:59:
Ik heb zojuist ook een review gezien waarbij de Moto x 2014 tijdens de benchmarkt test gehakt maakte van de X play. Ik twijfel nu of ik de X play moet halen?

Hier is de link van de benchmarkt. Moto x 2014 vs Moto play

YouTube: moto X PLAY vs moto X 2nd 效能篇
Als je de specs vergelijkt lijkt de Play me ook aan de dure kant.

http://tweakers.net/price...7253/411185/alternatives/

De SD615 is qua CPU dan ook niet zoveel sneller dan een SD410.

[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 31-08-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:50

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Olaf van der Spek schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:28:
[...]

In welke zin is dat scherm zoveel beter?

[...]

Zo'n led kun je vanaf de andere kant van de kamer zien, het display niet.
Het scherm van de s6 vind ik beter vanwege een paar zaken:

- hogere resolutie, kan meer kwijt op het scherm;
- samoled vs lcd, plezieriger om media content te bekijken en ik waardeer de meer kleurrijke displays.

De moto x play heeft een meer dan prima scherm, maar als ik moest kiezen tussen beide dan liever samoled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

pixels66 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:17:
Ik kom van een Moto G XT1032 met flipshell. Af en toe denk ik dat ik mijn telefoon kwijt/vergeten ben.
Ligt ook heerlijk in de hand door de kromming van de achterkant.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Voor het einde van het jaar ook Android 6.0 voor de play en style :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
The Verge heeft de Moto X Play ook gereviewed en zijn vrij positief over de gehele telefoon.
GOOD STUFFBAD STUFF
Built to lastPerformance is not as smooth as it should be
With a battery that lasts and lastsSpeakers, display, and ergonomics are all just okay
And a camera to create lasting memoriesCamera still struggles in low light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Met name die performance baart me zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomAtTweakers schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:48:
[...]

Mwa, daar zit wel de frituurpan in die S810 heet. Ik vermijd elke telefoon met die chipset als de pest, ook omdat het ding energie vreet. De S808, S805 of zelfs S801 vind ik op dit moment interessantere opties wat high end chipsets betreft.

Zelf ben ik van plan om een Play te bestellen maar ik wacht nog heel even de aankondiging van de Nexus 5 2015 af. Maar eigenlijk weet ik al wel vrijwel zeker dat ik voor de Play ga. Die gigantische accu lijkt me echt geweldig. :)
Ik zit ook erg te twijfelen tussen de nexus 5 en deze moto x play.
Ben benieuwd of ze qua specs veel verschillen van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:05:
[...]

Ik zit ook erg te twijfelen tussen de nexus 5 en deze moto x play.
Ben benieuwd of ze qua specs veel verschillen van elkaar.
Als de laatste geruchten over de Nexus 5 kloppen, zitten de grootste verschillen in de chipset en de accucapaciteit. De Moto X Play heeft slechts een S615 maar wel 3.630 mAh. De Nexus 5 krijgt waarschijnlijk een S808 en 2700 mAh.

Die S808 is in mijn ogen een van de interessantste opties van dit moment wat high-end chipsets betreft. De S820 is nog ver weg, de S810 smelt zichzelf bijna weg en vreet energie. Wat overblijft aan (recente) high-end chipsets zijn de S808 en S805, welke ongeveer even snel zijn. Daarnaast heb je nog de S801 en S800 maar die zijn al redelijk verouderd.

Het is een lastige keuze. Prefereer je een gigantische accu, dan moet je bij de Moto X Play zijn maar je levert in qua processorkracht. Wil je een redelijk high-end processor, dan is de Nexus 5 een betere keus, ten kostte van de accuduur. In beide gevallen krijg je in ieder geval (vrijwel) stock Android. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:04
Maar zou de S615 echt niet volstaan in dit toestel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De Style heeft ook een 808, waarom heeft ie niet net zo'n grote accu als de Play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
pixels66 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:25:
Maar zou de S615 echt niet volstaan in dit toestel dan?
Ik denk dat de S615 ruim voldoende is voor alles behalve extreme multitasking en de allerzwaarste games. Maar toch, het kan altijd sneller en dat maakt de S808 interessant.
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:39:
De Style heeft ook een 808, waarom heeft ie niet net zo'n grote accu als de Play?
Dat vind ik ook jammer. De Style heeft een groter display, een hogere resolutie, een sterkere processor maar een zwakkere accu (3000 mAh i.p.v. 3630 mAh). Ik vrees daarom ook wel een beetje voor de accuduur van dat ding, al is 3000 mAh nog lang niet zo slecht vergeleken met bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S6 die het moet doen met een miezerige 2.550 mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
TomAtTweakers schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:51:
Ik denk dat de S615 ruim voldoende is voor alles behalve extreme multitasking en de allerzwaarste games. Maar toch, het kan altijd sneller en dat maakt de S808 interessant.
Met multi-tasking heeft de CPU niet zoveel te maken, dat is meer een kwestie van voldoende RAM.
Dat vind ik ook jammer. De Style heeft een groter display, een hogere resolutie, een sterkere processor maar een zwakkere accu (3000 mAh i.p.v. 3630 mAh). Ik vrees daarom ook wel een beetje voor de accuduur van dat ding, al is 3000 mAh nog lang niet zo slecht vergeleken met bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S6 die het moet doen met een miezerige 2.550 mAh.
De S6 heeft een 14nm SoC, de SDs zijn 20nm.
Outlandos schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:57:
Stel dat de Style 5,2'' was, dan was het zo'n instant buy.
Zaag er 0.5" vanaf... :p

[ Voor 12% gewijzigd door Olaf van der Spek op 01-09-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Stel dat de Style 5,2'' was, dan was het zo'n instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:56:
[...]

Met multi-tasking heeft de CPU niet zoveel te maken, dat is meer een kwestie van voldoende RAM.

[...]

De S6 heeft een 14nm SoC, de SDs zijn 20nm.

[...]

Zaag er 0.3" vanaf... :p
5,7 - 5,2 is nog altijd 0,5 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Hebben hier nog meer mensen last dat het signaal soms compleet wegvalt en pas na een reboot/ vliegtuigstand of 5 minuten wachten weer terugkomt? Vroeger met mijn Nexus 4 nooit last van gehad, sinds ik deze telefoon heb al +- 10 maal gebeurt deze week.

Provider: Telfort
Regio: Breda/Oosterhout en Utrecht

[ Voor 6% gewijzigd door thorgal21 op 02-09-2015 07:49 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
thorgal21 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:48:
Hebben hier nog meer mensen last dat het signaal soms compleet wegvalt en pas na een reboot/ vliegtuigstand of 5 minuten wachten weer terugkomt? Vroeger met mijn Nexus 4 nooit last van gehad, sinds ik deze telefoon heb al +- 10 maal gebeurt deze week.

Provider: Telfort
Regio: Breda/Oosterhout en Utrecht
Ik neem aan dat je de telefoon nog niet lang hebt, dus even contact opnemen met de technische support van waar je hem gekocht hebt?
Dit lijkt mij niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squinck
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 08:08
Accuduur is wel een interessante optie. Ik kom van een 1gen Moto G, dus ik zal er wel redelijk op vooruit gaan.
Gamen doe ik niet op mn telefoon, dus wachten op een Nexus 5 lijkt me niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Squinck schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:03:
Accuduur is wel een interessante optie. Ik kom van een 1gen Moto G, dus ik zal er wel redelijk op vooruit gaan.
Gamen doe ik niet op mn telefoon, dus wachten op een Nexus 5 lijkt me niet nodig.
Ik kom ook vanaf de Moto G 1st gen. De Moto X Play voelt voor mij echt als een gigantische upgrade. Ik kan de telefoon de hele dag (voor mijn doen) zwaar gebruiken en dan heb ik nog voldoende batterij over als ik naar bed ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squinck
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-09 08:08
Frans92 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:44:
[...]

Ik kom ook vanaf de Moto G 1st gen. De Moto X Play voelt voor mij echt als een gigantische upgrade. Ik kan de telefoon de hele dag (voor mijn doen) zwaar gebruiken en dan heb ik nog voldoende batterij over als ik naar bed ga.
Nou ik ben overstag hoor. Zojuist een witte besteld, morgen in huis :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Squinck schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:22:
[...]

Nou ik ben overstag hoor. Zojuist een witte besteld, morgen in huis :9~
Als je het niets vind, don't shoot me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:02

Christiano007

Ich bin der champion

De Style heeft blijkbaar een release datum van 21 september. Wel een beetje laat.

Wat ik mij trouwens afvraag altijd, waarom kopen ze de camera module van een LG G4 of Samsung S6 niet in, pleur die in een telefoon en je hebt 100% een goede camera óók tijdens bewegende beelden. Want daar schort het een beetje aan als ik de reviews lees bij de Play/Style.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Christiano007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:23:
De Style heeft blijkbaar een release datum van 21 september. Wel een beetje laat.

Wat ik mij trouwens afvraag altijd, waarom kopen ze de camera module van een LG G4 of Samsung S6 niet in, pleur die in een telefoon en je hebt 100% een goede camera óók tijdens bewegende beelden. Want daar schort het een beetje aan als ik de reviews lees bij de Play/Style.
De Pure editie wordt vandaag gereleased voor pre-order en wordt volgende week uitgeleverd.
Ik denk dus dat we niet lang meer moeten wachten op een review! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeGerrit83
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:47
Heeft iemand hier ook last van? Met mijn vorige Moto x (2014) werkte moto display heel goed, even de hand er over en het display lichte op. Nu als ik de moto play op pak, licht het display een fractie van een seconde op, te kort om te zien welke melding er in het scherm staat!? De functie is op deze manier voor mij totaal niet bruikbaar...

[ Voor 3% gewijzigd door GekkeGerrit83 op 02-09-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Christiano007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:23:

Kosten? Of proprietary processing algoritmes.
Zijn er al reviews van de Style? Die heeft niet exact dezelfde camera als de Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
En de bounce heeft nu ook een officieele Moto X naam: De Moto X Force

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/15/09/moto-x-force/-728x/gsmarena_001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Olaf van der Spek schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:19:
[...]

Kosten? Of proprietary processing algoritmes.
Zijn er al reviews van de Style? Die heeft niet exact dezelfde camera als de Play.
Die hebben de exact zelfde camera. Alleen de 808 CPU kan meer opties doorgeven voor deze camera (o.a 4k.) wat de 615 niet lukt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:01

ljd

Net ook de play in White besteld. Zal een serieuse upgrade zijn het voor vrouwke van haar S3 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Christiano007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:48:
[...]

Die hebben de exact zelfde camera. Alleen de 808 CPU kan meer opties doorgeven voor deze camera (o.a 4k.) wat de 615 niet lukt .
De Style heeft toch OIS en betere auto-focus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Olaf van der Spek schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:58:
[...]

De Style heeft toch OIS en betere auto-focus?
Het enige wat beter is is een zogenaamd phase-detect autofocus system, maar dat is geen OIS (neem ik aan). Ze hebben dezelfde sensor.

• Koen87
Christiano007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:46:
[...]

Het enige wat beter is is een zogenaamd phase-detect autofocus system, maar dat is geen OIS (neem ik aan). Ze hebben dezelfde sensor.
Idd geen OIS.

Daarnaast heeft Engadget de Moto X Style "Pure Edition" een Review gegeven.

Indrukwekkende score!

Daarnaast een review van Wired: een 8.

[ Voor 10% gewijzigd door Koen87 op 03-09-2015 09:00 ]

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik ben wel benieuwd hoe de Play nu bevalt bij de tweakers die dit toestel nu een paar dagen hebben.

Accu, camera (focus) en snelheid (lag)

Wat is de ervaring van jullie na een paar dagen?

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

De style/pure edition camera is nog steeds brak met weinig licht helaas. Dan zal de play nog slechter zijn als hij geen OIS heeft (optical image stabilization), daarbij heeft motorola de verschrikkelijke camera app gehouden, foto's nemen is gewoon k*t met deze app. Lg en Samsung geeft je nog de mogelijkheid om handmatig te schieten. Had me moto 2014 nou gewoon een sdkaart :|

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• frye
D0gtag schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:31:
De style/pure edition camera is nog steeds brak met weinig licht helaas. Dan zal de play nog slechter zijn als hij geen OIS heeft (optical image stabilization), daarbij heeft motorola de verschrikkelijke camera app gehouden, foto's nemen is gewoon k*t met deze app. Lg en Samsung geeft je nog de mogelijkheid om handmatig te schieten. Had me moto 2014 nou gewoon een sdkaart :|
Er zijn toch genoeg goede camera apps in de market?

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

frye schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:08:
[...]

Er zijn toch genoeg goede camera apps in de market?
Noem één goede die zowel manual focus heeft als, manual shutter en iso.
A Better Camera, Camera FV-5 en HD Camera Pro hebben dat in ieder geval niet aangezien motorola dit gelockt heeft (hardware lock?) de beste manual focus app is die van LG momenteel.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Moto X Style besteld en ik ben heel erg benieuwd! Zal updates plaatsen zodra ik hem in mn handen heb, maar de review van Engadget hier boven is veel belovend.

• Kypo
  • Laatst online: 17-09 10:59
kevino1 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:42:
Moto X Style besteld en ik ben heel erg benieuwd! Zal updates plaatsen zodra ik hem in mn handen heb, maar de review van Engadget hier boven is veel belovend.
Waar en welke als ik vragen mag? Hier in NL is volgens mij alleen de zwarte te verkrijgen ... Ik zou graag een lederen achterkant willen, maar ik heb die tot nog toe niet kunnen vinden :/

• frye
Heb hem ook pre-ordered bij Coolblue.
Staat verwacht op 25-09 dus zal nog even afwachten zijn.

Bij Coolblue gaat het inderdaad over een zwarte 32GB versie voor 499€.

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Christiano007 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:14:
Ik ben wel benieuwd hoe de Play nu bevalt bij de tweakers die dit toestel nu een paar dagen hebben.

Accu, camera (focus) en snelheid (lag)

Wat is de ervaring van jullie na een paar dagen?
Accu was ik erg tevreden mee. Na een dag had ik nog 60% over (Eens per uur Outlook sync, eens per half uur even WhatsApp checken, verder ongeveer totaal twee en een half uur combinatie van Spotify en Flitsmeister aan.

Camera niet echt veel gebruikt, die een a twee foto's die ik heb gemaakt zagen er scherp uit, maar dat was met mijn oude Nexus 4 ook :).

Snelheid ook weinig op aan te merken. Soms haperden de animaties wat maar volgens mij had iemand hier boven al een oplossing daar voor gevonden.

Ik heb mijne teruggestuurd. Verbinding bleef wegvallen. Ik ga toch wachten op de Nexus 5 die 29 september word gereleased :>. De Moto X Play is echt een top toestel, maar de knopjes voelden toch wat cheap aan. De Nexus 5 zal ook meer custom roms beschikbaar hebben.

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Kypo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:46:
[...]

Waar en welke als ik vragen mag? Hier in NL is volgens mij alleen de zwarte te verkrijgen ... Ik zou graag een lederen achterkant willen, maar ik heb die tot nog toe niet kunnen vinden :/
Zoals frye zei, Coolblue. En ja de zwarte.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Christiano007 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:46:
[...]

Je hebt helemaal gelijk.. en dat is inderdaad jammer.

Verwijderd

Hebben jullie tijdens het bellen ook dat de microfoon waar geluid uit komt niet al te best is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Je bedoelt de speaker? Microfoons zijn voor het opnemen van geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:26:
Hebben jullie tijdens het bellen ook dat de microfoon waar geluid uit komt niet al te best is.
Ervan uitgaande dat je inderdaad de speaker bedoelt. Het geluid is bij mij prima. Ik kan iedereen goed verstaan (heb zo'n 7 of 8 verschillende nummers gebeld).
Misschien is je bereik slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen of het klopt dat sommige webshops de Moto X Style gaan verkopen met een intern geheugen van 16Gb en 32 Gb, dit voor de zelfde prijs.
Ik zie 1 webshop die een zwarte 32Gb gaat verkopen voor de zelfde prijs als een andere webshop, maar dan daar met 16Gb

is een witte in 32Gb al te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:26:
Viel mij ook op. Bij een vriend van me met een nieuwere HTC klinkt hij heel zacht (wel goed, maar te zacht). Misschien is HD Voice qua volume niet helemaal in orde ofzoiets. Bij andere gesprekken was het prima.

Ben verder erg tevreden over de Play tot nu toe. Ben nu em nu aan het installen, maar de afgelopen dagen een beetje mee geklooid en is erg fijn. Mooi scherm, goede batterijduur, prima snel, camera ben ik erg over te spreken voor deze prijs. Moet wel nog even wennen aan de grootte. Ik kom van een Moto G 1st gen met die vervelende RAMbug dus het is al een flinke verbetering voor mij :)

[ Voor 5% gewijzigd door honmashinsei op 04-09-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het signaal gewoon even niet sterk was.

Tot nu toe vind ik het toestel top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick_P
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-04 20:46
Ik heb Moto X Play gisteren bij Coolblue opgehaald, maar ik denk dat mijn SD card reader kapot is. Ik heb meerdere kaarten gebruikt, meerdere bestandssystemen. De kaarten werken prima op andere apparaten maar niet op mijn Moto X play. Blijkbaar ben ik niet de enige:

http://forum.xda-develope...sd-card-detected-t3191691
https://twitter.com/CoderAndrew/status/638877310624501760

Delen hier meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Mick_P schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 15:00:
Ik heb Moto X Play gisteren bij Coolblue opgehaald, maar ik denk dat mijn SD card reader kapot is. Ik heb meerdere kaarten gebruikt, meerdere bestandssystemen. De kaarten werken prima op andere apparaten maar niet op mijn Moto X play. Blijkbaar ben ik niet de enige:

http://forum.xda-develope...sd-card-detected-t3191691
https://twitter.com/CoderAndrew/status/638877310624501760

Delen hier meer mensen deze ervaring?
Ik gebruik een 64 GB Samsung microSD kaartje en die werkt prima. Ik zou je toestel dus zsm. omruilen, lijkt me een hardware error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick_P
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-04 20:46
Ik heb hem vanmiddag geruild en deze doet het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kim1969
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-12-2024
Sinds een kleine week ook gelukkige eigenaar van een Moto X Play.
Twee dingen alleen:
Na een meldingssound hoor ik een 'tikje'.
En de updater geeft vanaf begin niet thuis (updater not available, try again later)

Weet iemand hier oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Verbruikt bij jullie de "Google play service" ook zoveel batterij? Zit op 14% gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
B-Art schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:18:
Verbruikt bij jullie de "Google play service" ook zoveel batterij? Zit op 14% gemiddeld.
Hier 3%. Sinds vanaf 11:00 hele dag mee geklooid. YouTube, uur bellen, Whatsapp, Kakaotalk, browsen, streamen. Nog 56% en approx. 13 hrs left. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:17
Ik heb de Moto X Play nu 3 dagen in gebruik en ben tot nu toe erg tevreden. Ik kom van een Xperia Z3 af die ik na 1 gebarsten scherm en 2 gebarsten achterkanten helemaal beu was.

Vandaag had ik behoorlijk wat met mijn telefoon gedaan, browsen, navigeren, spotify, facebook en whatsapp en apps installeren. Vanmorgen 8uur van de lader en heb momenteel nog 51% over.

De losse/rammelende volumeknop kan ik beamen maar stoort me eigenlijk niet, zeker als je de prijs in je achterhoofd houdt.

Het scherm is erg goed, zelfs in de felle zon nog prima af te lezen.

De speaker gaat behoorlijk hard en klinkt best goed, wel hoor ik ook een soort klikje aan het eind van een notificatie geluidje.

De camera maakt goede scherpe foto's als er genoeg licht is, bij weinig licht net zo slecht als alle andere telefoons die ik gehad heb. Handig is ook dat hij het scherm even fel oplicht als je de frontcam bij weinig licht gebruikt (soort flitser).
Ook het opstarten dmv de twist beweging is erg nuttig.

Wat ik wel mis is een knop om snel alle openstaande apps te sluiten, normaal zit die in het openstaande app overzicht maar hier niet.

De wifi ontvangst is uitstekend! Ik heb op plekken waar ik met de Z3 nog net ontvangst had nu redelijke ontvangst. Ik haal in de beste situatie zo'n 70mbit/s vanaf mijn 5ghz router.

Bluetooth ontvangst is ook prima.

Verder ligt het toestel erg fijn in de hand en blijft hij goed liggen door de rubberachtige achterkant, die overigens nog wel hard genoeg aanvoelt en goed in je broekzak glijd.

De bijna stock Android is ook een verademing, er zit geen enkele bloatware op. Hij reageert erg vlot. Wel zie ik soms een sortering in een animatie, dat baard me wel wat zorgen.
Kortom, ik vind het een erg fijn toestel, zeker voor deze prijs!

[ Voor 11% gewijzigd door Marsman83 op 07-09-2015 01:30 . Reden: Toevoeging wifi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Marsman83 schreef op maandag 07 september 2015 @ 01:23:
Ik heb de Moto X Play nu 3 dagen in gebruik en ben tot nu toe erg tevreden. Ik kom van een Xperia Z3 af die ik na 1 gebarsten scherm en 2 gebarsten achterkanten helemaal beu was.

Vandaag had ik behoorlijk wat met mijn telefoon gedaan, browsen, navigeren, spotify, facebook en whatsapp en apps installeren. Vanmorgen 8uur van de lader en heb momenteel nog 51% over.

De losse/rammelende volumeknop kan ik beamen maar stoort me eigenlijk niet, zeker als je de prijs in je achterhoofd houdt.

Het scherm is erg goed, zelfs in de felle zon nog prima af te lezen.

De speaker gaat behoorlijk hard en klinkt best goed, wel hoor ik ook een soort klikje aan het eind van een notificatie geluidje.

De camera maakt goede scherpe foto's als er genoeg licht is, bij weinig licht net zo slecht als alle andere telefoons die ik gehad heb. Handig is ook dat hij het scherm even fel oplicht als je de frontcam bij weinig licht gebruikt (soort flitser).
Ook het opstarten dmv de twist beweging is erg nuttig.

Wat ik wel mis is een knop om snel alle openstaande apps te sluiten, normaal zit die in het openstaande app overzicht maar hier niet.

De wifi ontvangst is uitstekend! Ik heb op plekken waar ik met de Z3 nog net ontvangst had nu redelijke ontvangst. Ik haal in de beste situatie zo'n 70mbit/s vanaf mijn 5ghz router.

Bluetooth ontvangst is ook prima.

Verder ligt het toestel erg fijn in de hand en blijft hij goed liggen door de rubberachtige achterkant, die overigens nog wel hard genoeg aanvoelt en goed in je broekzak glijd.

De bijna stock Android is ook een verademing, er zit geen enkele bloatware op. Hij reageert erg vlot. Wel zie ik soms een sortering in een animatie, dat baard me wel wat zorgen.
Kortom, ik vind het een erg fijn toestel, zeker voor deze prijs!
Wat betreft de animatie, kwam deze post nog tegen in dit topic:

Pro-tip, om de toch soms wat laggende animaties te versnellen:
Developer options > Window/Transition/Animator animation/duration scale > allemaal naar .5x zetten. :)
Zojuist gedaan, en dat helpt zeker :)

Voor de rest sluit ik me volledig aan bij jou bevindingen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Iemand al een idee wanneer de Style wordt uitgeleverd?
Pre-order staat nog steeds op 25-09 op coolblue maar er is nog steeds niet officieel bevestigd door Motorola in Europa of zit ik mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Die pro-tip gaf bij mij geen verschil. Ik merk het aan de manier hoe vloeiend bijvoorbeeld het notificatiebalkje omlaag schuift. Dit hakkelt een klein beetje (niet heel storend). Het scrollen gaat eigenlijk overal gewoon vloeiend. Ik had het nog ergens opgemerkt maar weet niet meer precies waar dus zo erg was het schijnbaar ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Ok, daar heb ik geen last van ;) dat loopt allemaal vloeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Mijn moeder heeft sinds gisteren een Moto G 3. Gen 8 GB. Wat me opvalt is dat op die telefoon wel 'chop chop flashlight' werkt en dat Moto Display langer het scherm aan laat staan.
De Moto G laat zo'n 5 seconden het scherm aanstaan, in tegenstelling tot de Moto X Play. Bij mijn Play moet ik echt snel reageren, terwijl op de Moto G er gewoon veel meer tijd is om te reageren.
En voor de rest is de zaklamp aanzetten op die manier wel echt handig. Hopelijk zetten ze het middels een softwareupdate binnenkort ook aan op de Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Marsman83 schreef op maandag 07 september 2015 @ 01:23:
Dat is een issue in Android zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Ik had op al mijn voorgaande Android toestellen (HTC One M7, Xperia Z3) met Android 5 gewoon een kruisje rechtsonderin om alle openstaande apps in een keer af te sluiten. Zo raar dat dit hier afwezig is maarja kan er wel mee leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Frans92 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:46:
Mijn moeder heeft sinds gisteren een Moto G 3. Gen 8 GB. Wat me opvalt is dat op die telefoon wel 'chop chop flashlight' werkt en dat Moto Display langer het scherm aan laat staan.
De Moto G laat zo'n 5 seconden het scherm aanstaan, in tegenstelling tot de Moto X Play. Bij mijn Play moet ik echt snel reageren, terwijl op de Moto G er gewoon veel meer tijd is om te reageren.
En voor de rest is de zaklamp aanzetten op die manier wel echt handig. Hopelijk zetten ze het middels een softwareupdate binnenkort ook aan op de Play.
Wat is chopchop flashlight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Twee keer op een bepaalde manier schudden met de telefoon en dan gaat de zaklamp aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
Frans92 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:14:
[...]

Twee keer op een bepaalde manier schudden met de telefoon en dan gaat de zaklamp aan.
Of dat klinkt wel handig inderdaad! Net als twisten om de camera te starten, dat werkt dan weer wel op de play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Marsman83 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:55:
[...]

Of dat klinkt wel handig inderdaad! Net als twisten om de camera te starten, dat werkt dan weer wel op de play.
Er is op reddit ooit een post verschenen met een screenshot waarin Motorola zei dat deze functie (zaklamp) is uitgeschakeld op de Play. Dit omdat de prestaties nog niet goed waren. Het zou met een softwareupdate aangezet kunnen worden.

• Gidio
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-04-2021
Zijn de prestatieproblemen bij de Play zo erg als sommigen zeggen?
Ik was van plan om van mijn Samsung Galaxy S2 over te stappen naar de Play, maar de ogenschijnlijke prestatie (en soms ook batterij) problemen houden me tegen.

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 20:19
Heeft er nog iemand last van een te luide/harde vibrate-motor in de Play?

Ik ben op het internet een paar keer tegengekomen dat bij verschillende telefoons er een "vibrate intensity"-slider is te vinden onder Settings - Sound and Notifications - Other Sounds. Die slider vind ik echt er niet terug op de Moto X Play.

Iemand die toch een oplossing weet?

Sorry Gidio, heb de Play nog net geen 24 uur en kan nog geen goed oordeel vellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Jorunn op 10-09-2015 12:13 . Reden: Reactie op Gidio toegevoegd ]

Verwijderd

ik vind het trillen ook vrij hard, zie ook geen opties om dit te veranderen.

Batterij is gewoon top, kan er meer dan een dag mee werken

wel heb ik het volgende probleem
We hebben een witte gekocht, helaas komt er in de achterkant een grote zwarte plek, deze is niet te verwijderen.
Dit gebeurd op de lokatie waarde witte stikker onder de achterkant zit

heeft iemand anders dit?

• B-Art
Gidio schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:14:
Zijn de prestatieproblemen bij de Play zo erg als sommigen zeggen?
Ik was van plan om van mijn Samsung Galaxy S2 over te stappen naar de Play, maar de ogenschijnlijke prestatie (en soms ook batterij) problemen houden me tegen.
Nog geen last van prestatie problemen hier, Accu ook top.

Speel geen spellen ofzo, alleen mail, browsen, video's, social media, enz.

Ben er zeker op vooruit gegaan tov mijn Xperia Z1.

• Zobat
  • Laatst online: 16-09 09:44
Gister gehaald, ik kom van een nexus 5, en ben er erg blij mee. Ik zag op xda dat er al een recovery is voor dit apperaatje, dus rooten kan ook.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Zobat schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:44:
Gister gehaald, ik kom van een nexus 5, en ben er erg blij mee. Ik zag op xda dat er al een recovery is voor dit apperaatje, dus rooten kan ook.
En voelt hij sneller aan dan een Nexus 5 of dat dan weer niet?

• Twilkie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 10:00
Dat wil ik ook wel weten. Ik zou ook upgrade'n van een Nexus 5.
Ben aan 't twijfel voor de play of de Nexus 5 2015 die er zit aan te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haanaf
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-12-2024
Twilkie schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:12:
Dat wil ik ook wel weten. Ik zou ook upgrade'n van een Nexus 5.
Ben aan 't twijfel voor de play of de Nexus 5 2015 die er zit aan te komen.
Ik denk niet dat je de Play kunt vergelijken met de Nexus 5 2015. De laatste gaat naar verwachting ongeveer $400,- kosten. In Nederland wordt dat dan al snel tussen de €450,- en €500,-

• TaboZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-12-2020
Ik heb de animatiesnelheid op 0.5 gezet, het kleurenpallet op natural gezet en het ziet er goed uit en het vloeit goed. op xda zijn goede resultaten gemeld door mensen die hun play hebben geroot en wat kerneltweaks hebben geimplementeerd (governer/read ahead).

ik ga hem nu rooten en dan xposed, titanium backup en addaway installeren en wat spelen met een kernelmanager.

Mijn ervaring na iets meer dan 24 uur: Mooi scherm, vette batterij! De aan/uit knop zit iets lager, de
camera is goed. Ik heb er nog geen sim in kunnen stoppen want die in mijn nexus zat was te groot.
Hij is iets groter.
geen ledlampje

[ Voor 6% gewijzigd door TaboZ op 10-09-2015 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
Op XDA is er ook al een die een notificatie led heeft gevonden op de play met rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaboZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-12-2020
de USB connector zit andersom in vergelijking met een N5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:21
Is er al bekend wanneer Moto maker nu daadwerkelijk in Nederland live gaat? Zal dat met de release van de Style zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
6pack15 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:35:
Is er al bekend wanneer Moto maker nu daadwerkelijk in Nederland live gaat? Zal dat met de release van de Style zijn?
Daar is volgens mij nog helemaal niets over bekend. Er ging een gerucht dat dat afgelopen maart zou gebeuren, maar is daarna erg stil gebleven. Ik hoop dat het snel komt, maar acht zelf de kans erg klein, want dan hadden we er ondertussen wel meer over gehoord denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Denk niet dat dat hier komt in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

B-Art schreef op donderdag 10 september 2015 @ 23:33:
Op XDA is er ook al een die een notificatie led heeft gevonden op de play met rooten.
Toen ik mijn telefoon kreeg, moest deze eerst in de oplader voordat ik hem aan kon zetten. Op het moment dat de telefoon in de lader ging, ging het scherm nog niet aan, maar wel een ledje net boven de bovenste speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou ben benieuwd naar de accuduur van de Style :P

Eigenlijk leek mij de Play het ideale toestel. Dikke accu, goede camera (wat toch weer wat tegen valt) , prima formaat. Jammer van de CPU die toch wel iets sneller mocht zijn uiteindelijk. Knopjes die een beetje wiebelen. Allemaal twijfelgevalletjes.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste