neem aan dat ze dit doordacht hebben en een oplossing weten te vinden..amoled heeft ook z'n voor- en nadelen, Even de tests afwachten..Outlandos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:12:
[...]
Ik zie nu pas dat ze geen AMOLED hebben, ja dan valt de Moto X 2015 toch echt af helaas
Ja oke, het zullen best mooie schermen zijn, maar ik ben sinds de Moto X (2013) verslaafd aan AMOLED.ri0ta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:15:
[...]
neem aan dat ze dit doordacht hebben en een oplossing weten te vinden..amoled heeft ook z'n voor- en nadelen, Even de tests afwachten..
Maar het is meer de druppel. Ik bedoel, 5,7 en 5,5, really? 5,7 en 5,2 had zo veel logischer geweest. En dan is er nog de prijs. De Amerikanen kunnen de Style kopen voor (omgerekend) hetzelfde geld als waar wij de Play voor krijgen, dat is echt non-done imo. 399USD voor de Style (aka Pure Edition) is overigens wel echt een geweldige prijs, maar daar hebben wij niets aan.
May I point you that the Style is 399USD in the USA, yet its price in EU is set on 499 euro (which is over 550USD at the current rate)!! Thats a difference of 150USD, or almost 40%....
[ Voor 20% gewijzigd door outlandos op 28-07-2015 23:38 ]
Begrijpelijk, alhoewel 5.5 inch beter te doen is dan je wellicht vooraf zou denken...ik had ook nooit gedacht een 5.2 inch phone te hebben (m'n huidig moto X/2014), en ik heb een LG G4 (5.5 inch). De grootte went snel! en bovendien brengt dit aardig wat voordelen met zich mee.Outlandos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:23:
[...]
Ja oke, het zullen best mooie schermen zijn, maar ik ben sinds de Moto X (2013) verslaafd aan AMOLED.
Maar het is meer de druppel. Ik bedoel, 5,7 en 5,5, really? 5,7 en 5,2 had zo veel logischer geweest. En dan is er nog de prijs. De Amerikanen kunnen de Style kopen voor (omgerekend) hetzelfde geld als waar wij de Play voor krijgen, dat is echt non-done imo. 399USD voor de Style (aka Pure Edition) is overigens wel echt een geweldige prijs, maar daar hebben wij niets aan.
Maar anyway, ik wil ze beide natuurlijk eerst in 't echt zien!
Ik kan je wel vertellen dat mijn 2013 Moto G (16GB) veeeel sneller reageert op dingen t.o.v. mijn S5 plus.(Apps openen/sluiten) En aangezien er in die Moto g toen een SD400 zat, zal het met de 615 wel goed zitten.Christiano007 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:05:
De Play vind ik wel een leuk toestel, net een fractie kleiner, maar hoe houdt die Snapdragon 615 zich bij de Motorola android t.o.v. een S5 met Touchhwiz?
Touchwiz is echt de slechste android laag die ik ooit heb gehad. Lelijk en sloom.
Vreemd dat ze de moto X direct getest is maar de LG G4 nota bene nog op zich laat wachten.ri0ta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:33:
Camera schijnt bijna net zo goed te zijn als een galaxy s6, aldus DxOMark (alhoewel het een wel erg snelle uitspraak is, is het alsnog een goede indicatie van de verbeteringen op camera gebied).
http://www.androidpolice....ust-behind-the-galaxy-s6/
Het belangrijkste vind ik nog wel een SD kaart slot, mijn X is zo ongelooflijk snel vol steeds.
Camera ziet er (als ik DP mag geloven) goed uit maar 1 review is geen review ik wacht wel even op MKBHD en de rest (en hoop ook dat hij manual mode heeft & raw). Als je veel HDR schiet is de 808 eigenlijk ook niet top, de S6 kan ze veel sneller verwerken omdat hij gewoon meet kracht heeft. De G4 heeft een beetje het zelfde euvel. En die grote is ook wel jammer, vond de 2014 versie al aan de grote kant, maar dit wordt vrij kansloos om leuk aan te kleden, ik zal wel een sok vragen voor kerst (ik ga geen bumper om me telefoon heen doen).
Camera ziet er (als ik DP mag geloven) goed uit maar 1 review is geen review ik wacht wel even op MKBHD en de rest (en hoop ook dat hij manual mode heeft & raw). Als je veel HDR schiet is de 808 eigenlijk ook niet top, de S6 kan ze veel sneller verwerken omdat hij gewoon meet kracht heeft. De G4 heeft een beetje het zelfde euvel. En die grote is ook wel jammer, vond de 2014 versie al aan de grote kant, maar dit wordt vrij kansloos om leuk aan te kleden, ik zal wel een sok vragen voor kerst (ik ga geen bumper om me telefoon heen doen).
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Of het klopt weet ik niet maar op de website van Motorola staat alleen bij de Moto X Style en de nieuwe Moto G's een microSD-kaartslot aangegeven. Bij de specificaties van de Moto X Play is dit niet terug te vinden.
Beide versies hebben een microSD-kaartslot
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Brrrr, ik snap inderdaad ook niet waarom het hier zoveel duurder moet. Dan ga ik denk ik maar de One Plus 2 kopen.Outlandos schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:23:
[...]
Ja oke, het zullen best mooie schermen zijn, maar ik ben sinds de Moto X (2013) verslaafd aan AMOLED.
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door Asskicker op 29-07-2015 13:08 ]
Tuurlijk is het kut dat het wat duurder is, maar het is ook weer niet zó duur om het te laten schieten (vind ik dan). Een Motorola Phone koop ik niet alleen voor specs, maar ook de extra waarde die het levert op gebied van software, design, audio, en meer.Asskicker schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:07:
[...]
Brrrr, ik snap inderdaad ook niet waarom het hier zoveel duurder moet. Dan ga ik denk ik maar de One Plus 2 kopen.
Dat klinkt al goed.RickvB schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:35:
[...]
Ik kan je wel vertellen dat mijn 2013 Moto G (16GB) veeeel sneller reageert op dingen t.o.v. mijn S5 plus.(Apps openen/sluiten) En aangezien er in die Moto g toen een SD400 zat, zal het met de 615 wel goed zitten.
Touchwiz is echt de slechste android laag die ik ooit heb gehad. Lelijk en sloom.
Zelf ben ik wel benieuwd of Bijv. Een LG4 een leuk alternatief is voor de duurste X versie. Ook een top camera, zelfde resolutie en misschien straks goedkoper dan de X
Ter land, ter zee en in de kroeg
Op m'n X 2014 gebruik ik de hele dag door de Moto Display functionaliteit die ik echt ideaal vind. Op een amoled scherm gebruikt die functionaliteit nauwelijks stroom, op een LCD zal dat sowieso meer zijn. Geen gebruik meer kunnen maken van Moto Display vind ik eigenlijk geen optie meer.ri0ta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:15:
[...]
neem aan dat ze dit doordacht hebben en een oplossing weten te vinden..amoled heeft ook z'n voor- en nadelen, Even de tests afwachten..
Ik heb nog geen ervaring met eerdere Moto toestellen, kun je uitleggen wat deze dit precies is?Wekko306 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Op m'n X 2014 gebruik ik de hele dag door de Moto Display functionaliteit die ik echt ideaal vind. Op een amoled scherm gebruikt die functionaliteit nauwelijks stroom, op een LCD zal dat sowieso meer zijn. Geen gebruik meer kunnen maken van Moto Display vind ik eigenlijk geen optie meer.
Zie o.a YouTube: Moto X 2014 - New Moto DisplayWekko306 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Op m'n X 2014 gebruik ik de hele dag door de Moto Display functionaliteit die ik echt ideaal vind. Op een amoled scherm gebruikt die functionaliteit nauwelijks stroom, op een LCD zal dat sowieso meer zijn. Geen gebruik meer kunnen maken van Moto Display vind ik eigenlijk geen optie meer.
Ik blijf ervan overtuigd dat het wel goed zit, aangezien dit 1van de usp's van Motorola is, en zij zich juist op software gebied hiermee onderscheiden. Even geduld en we weten het zeker:)
[ Voor 21% gewijzigd door ri0ta op 29-07-2015 16:29 . Reden: typo ]
Moto X heeft approach to wake. Dus wuif over toestel heen.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:13:
Heeft motorola tap to wake up functie?
Dat lijkt me een enorm handige functie!horizon1978 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:03:
[...]
Moto X heeft approach to wake. Dus wuif over toestel heen.
Ben erg benieuwd naar de exacte release dates van de X
Hoop dat de camera van de play net zo goed is als van de style, icm dikke accu en turbo charge, lijkt me een superding!
Onze munt is nauwelijks meer waard en $399 is nog zonder sales en local tax. €499 is incl. 21% BTW ...moh.moh schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:48:
Ja, dat van de prijs vind ik ook regelijk leip. Onze munt is meer waard EN we moeten een hoger bedrag betalen!?
500 euro hier in Europa en dan lees je dit voor de US:
De zonder BTW prijs is dus zo'n 412 euro. Dan scheelt het op zich nog steeds zo'n 50 euro ... maar na verzend en inklaringskosten blijft ook daar niet veel meer van over.
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 30-07-2015 00:08 ]
Zijn dezelfde camera als het goed is. Alleen heeft de duurdere versie een flits op de frontcamera erbijB-Art schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:07:
Hoop dat de camera van de play net zo goed is als van de style, icm dikke accu en turbo charge, lijkt me een superding!
Ok, meende ergens gelezen te hebben dat de style wel image stabilization heeft en de play niet, vandaar.Christiano007 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:54:
[...]
Zijn dezelfde camera als het goed is. Alleen heeft de duurdere versie een flits op de frontcamera erbij
Hmm kan er geen uitsluitsel over vinden, maar volgens mij toch niet...Christiano007 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:54:
Zijn dezelfde camera als het goed is.
Style kan bijvoorbeeld wel filmen in 4K, waar de Play dat 'maar' kan tot 1080p enzovoort, hmm.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Komt dacht ik door de Chipset van de 615, maar dat weet ik dan weer niet zekerCLB schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:43:
[...]
Hmm kan er geen uitsluitsel over vinden, maar volgens mij toch niet...
Style kan bijvoorbeeld wel filmen in 4K, waar de Play dat 'maar' kan tot 1080p enzovoort, hmm.
Ahh goede ja, geen uitsluitsel dusChristiano007 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:47:
Komt dacht ik door de Chipset van de 615
399 is dus in de VS maar daar betalen ze ook gewoontax en komen ze ook -afhankelijk van de staat- rond de 500 dollar uit. Niet meteen een huilie doen dat het bij hunnie goedkoper is. Je hebt voor 500€ heel veel waar voor je geld. Voor dat geld zit je vast aan 16GB in een S6.apis29 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:07:
[...]
Onze munt is nauwelijks meer waard en $399 is zonder sales en local tax. €499 is incl. 21% BTW ...![]()
De zonder BTW prijs is dus zo'n 412 euro. Dan scheelt het op zich nog steeds zo'n 50 euro ... maar na verzend en inklaringskosten blijft ook daar niet veel meer van over.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Wanneer komt tweakers.net met een review van de nieuwe moto lijn? De G is al te koop. Of duurt het nog even voordat zij een review exemplaar krijgen?
Ik ben wel erg benieuwd geraakt in de Moto X Style. Aan de ene kant heb ik altijd gezegd dat ik niet boven de 5.2" uit wil komen. Aan de andere kant ben ik er ook wel benieuwd naar.
Ik ga de reviews afwachten en kijken of ik dan toch voor deze ga, of wacht voor de opvolger van de Nexus 5.
Ik ga de reviews afwachten en kijken of ik dan toch voor deze ga, of wacht voor de opvolger van de Nexus 5.
Toestel is net gepresenteerd, zal waarschijnlijk nu getest worden (mits er al een review exemplaar is). We zullen het vanzelf zien:)Christiano007 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:35:
Wanneer komt tweakers.net met een review van de nieuwe moto lijn? De G is al te koop. Of duurt het nog even voordat zij een review exemplaar krijgen?
Heb Arnoud een PM gestuurd en die gaf aan dat ze nog niets hebben ontvangen van Motorola en dat het dus nog even duurt. En waarschijnlijk komt de G als eerste aan de beurt.ri0ta schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:25:
[...]
Toestel is net gepresenteerd, zal waarschijnlijk nu getest worden (mits er al een review exemplaar is). We zullen het vanzelf zien:)
Als ik kijk op PDAshop.nl dan staat de Play voor Pre-order:
Verwacht op 18-09-2015
De Style:
Pre-order
Verwacht op 25-09-2015
En ik hoop dat de Play datum klopt, want ik verwacht wel dat ik deze koop, kan hij een paar dagen later gelijk mee op vakantie en getest worden
[ Voor 11% gewijzigd door Christiano007 op 31-07-2015 21:53 ]
Retail prijs is vastgesteld op 349, de Moto Maker prijs op 379 euro. Beetje jammer dat coolblue dus 379 euro vraagt (voor de Play).Christiano007 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:52:
[...]
Heb Arnoud een PM gestuurd en die gaf aan dat ze nog niets hebben ontvangen van Motorola en dat het dus nog even duurt. En waarschijnlijk komt de G als eerste aan de beurt.
Als ik kijk op PDAshop.nl dan staat de Play voor Pre-order:
Verwacht op 18-09-2015
De Style:
Pre-order
Verwacht op 25-09-2015
En ik hoop dat de Play datum klopt, want ik verwacht wel dat ik deze koop, kan hij een paar dagen later gelijk mee op vakantie en getest worden
Coolblue is helaas ook altijd iets duurder dan sommige andere goede shops.Outlandos schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:20:
[...]
Retail prijs is vastgesteld op 349, de Moto Maker prijs op 379 euro. Beetje jammer dat coolblue dus 379 euro vraagt (voor de Play).
Maar misschien passen ze de prijs nog aan!
Is gewoon de Nederlandse adviesprijs hoor, prima dus.
En dan te bedenken dat je in Amerika een Style hebt voor $399CLB schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:26:
Is gewoon de Nederlandse adviesprijs hoor, prima dus.

Ja, daar is al veel over gezegd; men zegt dat de 400 dollar kostende moto x style niet met inbegrepen VAT is, wat wel het geval is voor de 500 euro kostende moto x style in Nederland. Verder ben ik het wel met je eens dat dit verschil toch erg groot lijkt/is.
De play gaat hem voor mij wel worden, of Sony moet met een beter toestel komen in september.
Ben benieuwd naar de reviews!
Ben benieuwd naar de reviews!
Ik heb de Moto X Style op het oog... tenzij Google met een killer Nexus komt (goede bouwkwaliteit en goede implementatie van een fingerprint scanner).
De Moto G is ook niet slect, al helemaal niet als backup phone. Ik heb wel interesse in de dual sim versie van deze, maar die lijkt niet overal verkrijgnaar te zijn.
De Moto G is ook niet slect, al helemaal niet als backup phone. Ik heb wel interesse in de dual sim versie van deze, maar die lijkt niet overal verkrijgnaar te zijn.
To be, or not to be...
Wat kiest Motorola toch eigenlijk steeds weer voor toffe achtergronden bij hun toestellen.Craven schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:48:
Hij staat erin, pricewatch: Motorola Moto X Style Zwart.![]()
Must... have.... now...!
Ik ben heel tevreden over mijn Motorola smartphones van de laatste tijd, maar de uitspraak dat Motorola als enige fabriek met snelle android updates komt (zie openingspost) klopt niet helemaal. De update voor Android L kwam voor mij een half jaar later dan beloofd.
Ben wel van plan om een Moto X play aan te schaffen, want Motorola's houden het bij mij lang uit (min. 2jaar) in tegen stelling tot andere merken.
Ben wel van plan om een Moto X play aan te schaffen, want Motorola's houden het bij mij lang uit (min. 2jaar) in tegen stelling tot andere merken.
Is de 2GB RAM voor de Play wel voldoende eigenlijk? Ik neig richting de Play vanwege eerdere beschikbaarheid en ook de prijs. Maar ik vraag me af of 2GB in de huidige markt nog wel genoeg is?
tomshardware geeft aan dat de style een LCD IPS scherm heeft ipv een LCD TFT!
Damn it's good 2b a Tweaker!
met Android L is 2 gb meer dan voldoende, Android L gaat beter en efficiënter met je geheugen om.kthxbye schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:11:
Is de 2GB RAM voor de Play wel voldoende eigenlijk? Ik neig richting de Play vanwege eerdere beschikbaarheid en ook de prijs. Maar ik vraag me af of 2GB in de huidige markt nog wel genoeg is?
Dat dacht ik ook al, anders moest maakte Motorola wel een hele vreemde sprong om TFT te gebruiken.spanx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:23:
Amoled is leuk, maar aangezien Android nu toch het meest uit wit bestaat, is het energie zuiniger om LCD te gebruiken ipv Amoled.
Amoled ziet er prachtig uit me Lumia, maar WP gebruikt ook zwart het meest, Android niet. Maar als ik naar een witte pagina ga, ziet wit er niet echt uit als wit. Wit ziet er zoveel beter uit op een LCD IPS paneel dan een Amoled paneel.
[ Voor 22% gewijzigd door CokeZero op 12-08-2015 11:41 ]
Goed zoetmakertje omdat we nog geen AmoLED krijgenCokeZero schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:38:
[...]
Dat dacht ik ook al, anders moest maakte Motorola wel een hele vreemde sprong om TFT te gebruiken.
Amoled is leuk, maar aangezien Android nu toch het meest uit wit bestaat, is het energie zuiniger om LCD te gebruiken ipv Amoled.
Amoled ziet er prachtig uit me Lumia, maar WP gebruikt ook zwart het meest, Android niet. Maar als ik naar een witte pagina ga, ziet wit er niet echt uit als wit. Wit ziet er zoveel beter uit op een LCD IPS paneel dan een Amoled paneel.

Braziliaanse unboxing en review van de Play geven een goeie indruk van het toestel, kan er alleen niet zoveel zinnigs van makenB-Art schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:26:
Duurt lang voor de eerste reviews er zijn, wordt ongeduldig :-)
Unboxing:
YouTube: Motorola Moto X Play - Unboxing - Saindo da caixa - Português
Review:
YouTube: Motorola Moto X Play - Review (Resenha) - Português
En een screentje van de Antutu score uit die review.

Lijkt mij qua prestaties in Nexus 5 gebied te liggen. Hoogste Snapdragon 615 score die ik tot nu toe gezien heb, dat zegt alweer veel over de Motorola optimalisaties. Volgens mij een prima vervanger mét deftige batterij

Wat is nou de releasedatum van de Play? In het nieuwsbericht van Tweakers staat dat die "eind augustus" komt, maar op de websites van retailers staat er steeds 18-09 of "in september". Ik wil em graag zsm. hebben. Komt dit toestel nou eerst uit, en dan een halve maand later de Style?
http://www.amazon.co.uk/M...=8-1&keywords=moto+x+play
Hier staat weer 9 september, en wow, kijk die prijs. Britten worden er niet beter op.
http://www.amazon.co.uk/M...=8-1&keywords=moto+x+play
Hier staat weer 9 september, en wow, kijk die prijs. Britten worden er niet beter op.
[ Voor 28% gewijzigd door honmashinsei op 13-08-2015 20:24 ]
Ik heb Coolblue en Belsimpel vandaag gemaild en die weten het allebei niet.
Bij Conrad staat in circa 9 dagen, maar dat zal ook wel niet het geval zijn....
https://www.conrad.nl/nl/...m_campaign=feed&insert=8Y
https://www.conrad.nl/nl/...m_campaign=feed&insert=8Y
Thanks_BZRK_ schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 20:08:
[...]
Braziliaanse unboxing en review van de Play geven een goeie indruk van het toestel, kan er alleen niet zoveel zinnigs van maken
Unboxing:
YouTube: Motorola Moto X Play - Unboxing - Saindo da caixa - Português
Review:
YouTube: Motorola Moto X Play - Review (Resenha) - Português
En een screentje van de Antutu score uit die review.
[afbeelding]
Lijkt mij qua prestaties in Nexus 5 gebied te liggen. Hoogste Snapdragon 615 score die ik tot nu toe gezien heb, dat zegt alweer veel over de Motorola optimalisaties. Volgens mij een prima vervanger mét deftige batterij
vandaag de aankondiging voor de Moto X pure/style voorbij zien komen op twitter en googleplus, 3 september in de US. maar geld dit dan ook voor eu? en kan je de motomaker ook gebruiken in nederland?
[ Voor 24% gewijzigd door Skadrow op 14-08-2015 09:48 ]
Ips is een typesoort van een TFT scherm net zoals bijv. tn, mva, pva, pls dat zijn.spanx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:23:
http://raptr.com/Doppert/about
ik bedoelde TFT iPS vs TFT TNDoppert schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:10:
[...]
Ips is een typesoort van een TFT scherm net zoals bijv. tn, mva, pva, pls dat zijn.
Ik ben van plan om een Moto X te kopen. Op het moment wil ik de Play versie, maar dat kan nog veranderen.
Ik wil graag via de Moto Maker mijn telefoon aanpassen. Het probleem met verzending naar Nederland kan opgelost worden met Huifkar.
Wat zijn hier de ervaringen met Huifkar en hoe werkt het precies? Wat zijn de kosten die Huifkar in rekening brengt? Op hun site staat dat voor smartphones een aparte prijsopvraag gedaan moet worden. Voordat ik straks met hen in zee ga, wat zijn jullie ervaringen?
Ik wil graag via de Moto Maker mijn telefoon aanpassen. Het probleem met verzending naar Nederland kan opgelost worden met Huifkar.
Wat zijn hier de ervaringen met Huifkar en hoe werkt het precies? Wat zijn de kosten die Huifkar in rekening brengt? Op hun site staat dat voor smartphones een aparte prijsopvraag gedaan moet worden. Voordat ik straks met hen in zee ga, wat zijn jullie ervaringen?
XBL: DonFrans
Mijn HTC One M7 is ook aan vervanging toe.
Ik dacht eerst om de OP2 aan te schaffen maar denk dat het de Moto X Style gaat worden.
Echter schrikken de afmetingen mij nog wat af.
Valt dit wel mee in de praktijk of is dit tov mijn huidige m7 toch een enorm verschil?
Kwa afmetingen mag het wel groter zijn dan de m7 maar niet TE groot...
Iemand die een tooltje kent waarmee dit makkelijk te vergelijken valt?
Ik dacht eerst om de OP2 aan te schaffen maar denk dat het de Moto X Style gaat worden.
Echter schrikken de afmetingen mij nog wat af.
Valt dit wel mee in de praktijk of is dit tov mijn huidige m7 toch een enorm verschil?
Kwa afmetingen mag het wel groter zijn dan de m7 maar niet TE groot...
phonearena.comfrye schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:20:
Thanks!
Even mee gespeeld en heeft dus dezelfde grote dan een OPO of OP2.
Dan denk ik dat het de style gaat worden!
Nu nog even wachten op fatsoenlijke review!
Die aanpassingen met een andere cover dat kan ook door de jaren heen?
Verander nog wel eens graag.
[ Voor 15% gewijzigd door frye op 17-08-2015 10:34 ]
Losse covertjes (zoals bij de Moto G 2015) wel, Moto Maker niet...frye schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:33:
Die aanpassingen met een andere cover dat kan ook door de jaren heen?
Klopt het dat de moto X (2014) hoger gepositioneerd staat dan de moto X play met zijn mid-range SoC?
Ik snap niet waarom je ruim 50 euro meer wilt betalen voor een trager toestel
( gpu v.d. 801 vs 615)
Ik snap niet waarom je ruim 50 euro meer wilt betalen voor een trager toestel
Groter scherm, veel grotere batterij, (veel) betere camera.eL_Jay schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:45:
Klopt het dat de moto X (2014) hoger gepositioneerd staat dan de moto X play met zijn mid-range SoC?
Ik snap niet waarom je ruim 50 euro meer wilt betalen voor een trager toestel( gpu v.d. 801 vs 615)
Verder ben ik het met je eens hoor, de keuzes die Motorola heeft gemaakt qua verdeling van specs tussen de Play en de Style is nogal opmerkelijk.
Ik heb overigens vorige week de Moto X 32GB (2014) besteld op Amazon.de voor 299 euro, inclusief verzendkosten. Ben er tot nu toe erg tevreden mee
Trager wanneer, op papier misschien, in de praktijk zal het allemaal wel meevallen...eL_Jay schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:45:
Ik snap niet waarom je ruim 50 euro meer wilt betalen voor een trager toestel( gpu v.d. 801 vs 615)
Tevens de punten die Outlandos aangeeft, maar deze processor is bijvoorbeeld ook efficiënter qua accu enzo.
Ik maak me vooral zorgen om de GPU, volgens mij is de adreno 405 uit de SD615, dezelfde als uit de SD415. In de 415 komt ie eigelijk al tekort bij zowel de Moto G als de Moto E (om vloeiende GUI te renderen, ook na 3 maanden gebruikt). Ik houd mijn hart dan ook vast voor een 1080p paneel.CLB schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:36:
[...]
Trager wanneer, op papier misschien, in de praktijk zal het allemaal wel meevallen...
Tevens de punten die Outlandos aangeeft, maar deze processor is bijvoorbeeld ook efficiënter qua accu enzo.
Zag net een soort van review waarbij aangegeven werd dat er qua snelheid de 615 iets sneller was. Hoe dat naar verloop van tijd zal uitwijzen is nog onbekend maar nieuw uit de doos was de 615 sneller dan de 801.eL_Jay schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:45:
Jammer dat er zoveel portugese/spaanse youtube filmpjes zijn en amper engelse.
http://laptopmedia.com/ne...cs-and-benchmark-results/Christiano007 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:41:
[...]
Zag net een soort van review waarbij aangegeven werd dat er qua snelheid de 615 iets sneller was. Hoe dat naar verloop van tijd zal uitwijzen is nog onbekend maar nieuw uit de doos was de 615 sneller dan de 801.
Jammer dat er zoveel portugese/spaanse youtube filmpjes zijn en amper engelse.
De 615 is soms toch echt maar de helft zo snel. Niet iets wat ik zou combineren met 1080p. Afaik liggen alleen de multi-threaded CPU prestaties gelijk. In de rest is de 801 tot wel 118% sneller.
[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 17-08-2015 12:09 ]
De S4 had 2,5 jaar geleden een Snapdragon 600 met een FHD scherm. Zo slecht zal het denk ik niet zijn.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zelf hoop ik ook dat het meevalt. Momenteel heb ik een Moto X 2014, maar het micro-sd slot en de grote batterij maken me toch aan het twijfelen om over te stappen naar de Moto X Play. Zelf ook een tijdje een OPO gehad, maar dit was voor mij toch echt te groot. De Style valt hierdoor helaas af, want verder lijkt het me een geweldig toestel.
Misschien op papier sneller, maar in het gebruik was hij (615) sneller dan de andere.eL_Jay schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:08:
[...]
http://laptopmedia.com/ne...cs-and-benchmark-results/
De 615 is soms toch echt maar de helft zo snel. Niet iets wat ik zou combineren met 1080p. Afaik liggen alleen de multi-threaded CPU prestaties gelijk. In de rest is de 801 tot wel 118% sneller.
Voor mij is het vloeiend rederen van de GUI anno 2015 essentieel en ik heb gewoon grote vraagtekens bij deze SoC of die dat kan. De standaarden van 2,5 jaar geleden zijn in smartphone land al weer belegen en hoewel 'hogere' specs niet hosanna zijn is het vloeiend renderen van de GUI dat mijns inziens wel. (moet wel bekennen dat de Iphone 5s en de Nexus 5 de eerste toestellen waarbij ik vloeiende GUI ervaarde)Señor Sjon schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:15:
De S4 had 2,5 jaar geleden een Snapdragon 600 met een FHD scherm. Zo slecht zal het denk ik niet zijn.
Ik neem aan dat je bij Moto ook in de ontwikkelaarsopties kan komen en zo de animatiesnelheden kan aanpassen. Dat is ongeveer het eerste wat ik doe bij mijn Samsung telefoons. Scheelt enorm in de GUI.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Iemand een idee wanneer we de eerste reviews kunnen verwachten over de Moto X Style?
Ben vooral benieuwd naar de accuduur tov het scherm.
Ook de camera klinkt veel belovend maar hoe gaat het gaan in de praktijk?
Deze keer eens niet pre-orderen maar eerst reviews afwachten.
Ben vooral benieuwd naar de accuduur tov het scherm.
Ook de camera klinkt veel belovend maar hoe gaat het gaan in de praktijk?
Deze keer eens niet pre-orderen maar eerst reviews afwachten.
De Moto X Play is via Amazon UK bestelbaar en komt 29 augustus uit. Kost er 406 euro.
http://www.amazon.co.uk/g...920666&ref_=sr_1_1&sr=8-1
Oeh is daar dus wel wat prijziger_BZRK_ schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:59:
De Moto X Play is via Amazon UK bestelbaar en komt 29 augustus uit. Kost er 406 euro.
zie dat hij wel samen te stellen is bij de moto maker van duitsland. Zie alleen geen levertijd staan.
[ Voor 13% gewijzigd door Christiano007 op 18-08-2015 20:55 ]
De vanafprijs op de Duitse Motomaker is €379,-. Upgrade naar 32 GB zal €50,-, volgens de Motomaker.
Ik vind €50 nogal veel hiervoor, geheugenkaartje is goedkoper..
Wat zijn nou precies de voordelen van die extra 16 GB intern geheugen?
Denk dat het íets sneller is dan een extern kaartje. Maar ik zou zelf ook gewoon een apart kaartje kopen.Frans92 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:22:
De vanafprijs op de Duitse Motomaker is €379,-. Upgrade naar 32 GB zal €50,-, volgens de Motomaker.
Zo te zien is de telefoon te bestellen! Alleen de zwarte voorkant is al niet meer leverbaar, wat een half uur geleden nog wel kon. Echter kon je een half uur geleden nog geen 32 GB kiezen en nu wel.Moto X Play
Model - ATO500004
Speicher - 32GB
Rückseite - Royal Blue
Vorderseite - White
Akzent - Metallic Lemon Lime
Bearbeiten
Entfernen
Verfügbarkeit: Vorrätig. Voraussichtlicher Liefertermin: 27.08.2015
429,00 €
Inklusive 19% ges. MwSt.
Verwachte levertijd is dus de 27ste.
EDIT: met een witte voorkant is nu 32 GB te bestellen, terwijl met een zwarte voorkant alleen 16 GB te bestellen is.
EDIT van de EDIT: Zwart is nu compleet uitverkocht zo te zien. Is niet erg, moet toch op mijn salaris wachten
[ Voor 18% gewijzigd door Frans92 op 18-08-2015 22:21 ]
Ziet er veelbelovend uit!Christiano007 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:57:
Een camera vergelijking met de s6
http://mobilesyrup.com/20...lay-vs-samsung-galaxy-s6/
Enorm veel Braziliaanse reviews, waar blijft de engelse/nederlandse review
Inderdaad! Zowel van de style als de play, duurt het vrij lang....Christiano007 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:03:
Enorm veel Braziliaanse reviews, waar blijft de engelse/nederlandse review
Morgen krijgen die gekke Canadezen ze in de winkel. Ben benieuwd!
Een aardige review over de Play
https://www.androidpit.de/motorola-moto-x-play-test
https://www.androidpit.com/motorola-moto-x-play-review
Wel tegenstrijdig, de camera is (erg)goed maar valt toch tegen.
https://www.androidpit.de/motorola-moto-x-play-test
https://www.androidpit.com/motorola-moto-x-play-review
Wel tegenstrijdig, de camera is (erg)goed maar valt toch tegen.
[ Voor 41% gewijzigd door Christiano007 op 20-08-2015 23:24 ]
Wat denken jullie? Is de nieuwe x het waard of is het net zo verstandig de goedkopere versie uit 2014 te kopen?
Ligt er aan wat je wilt. Betere camera en accuduur ( voor de play) of iets sneller, groter en betere camera voor de style.rubenvvs1999 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:54:
Wat denken jullie? Is de nieuwe x het waard of is het net zo verstandig de goedkopere versie uit 2014 te kopen?
Deze paar reviews geven mij wel het zetje om binnenkort de X Play te gaan kopen. De Style vind ik net wat te duur.
User guide en dergelijken inmiddels beschikbaar op UK site, SAR blijkt 0.49 (hoofd) en 0.68 (lichaam) te zijn, een middenmoter op dat gebied dus. Als OP niet heel erg opschiet met die invite (#zesduizendzoveelste) dan gaat het deze kant op, wellicht sowieso..
[ Voor 20% gewijzigd door retspan op 23-08-2015 11:26 ]
Reviews zien er allemaal wel zeer veelbelovend uit! Ik ben naar een opvolger aan het kijken voor mijn Nexus 4 en deze begint de goede kant op te gaan.
Toch ben ik nog aan het twijfelen. Ik ben eigenlijk voornamelijk op zoek naar;
- Vlot, snel
- Goede camera
- Goede batterij
- Niet te duur
Misschien dat ik wacht op de nieuwe Nexus 5. Maar uit ervaring weet ik dat de camera van Nexus telefoons meestal niet al te best is...
Zijn er nog andere opties die ik zou kunnen bekijken?
- Vlot, snel
- Goede camera
- Goede batterij
- Niet te duur
Misschien dat ik wacht op de nieuwe Nexus 5. Maar uit ervaring weet ik dat de camera van Nexus telefoons meestal niet al te best is...
Ik vind anders mijn Nexus 5 prima foto's maken, gebruik deze ook zakelijk voor foto's van machine onderdelen.Asskicker schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:28:
Reviews zien er allemaal wel zeer veelbelovend uit! Ik ben naar een opvolger aan het kijken voor mijn Nexus 4 en deze begint de goede kant op te gaan.
- Vlot, snel
- Goede camera
- Goede batterij
- Niet te duur
Daarnaast verwacht ik dat zowel de Play als de Nexus 5 2015 wel prima foto's gaan maken.
Het gemis van een OIS in de play vind ik wel jammer.
Ik ga morgen naar Griekenland, zou hij daar ook al verkrijgbaar zijn?
Hoop ik niet dat je contant moet betalen. Duurt het even voordat je genoeg geld uit de muur hebt getrokkenChristiano007 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:34:
Ik ga morgen naar Griekenland, zou hij daar ook al verkrijgbaar zijn?
Ik had het meer op mijn Nexus 4, foto's zijn niet echt top-kwaliteit.Koen87 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:47:
[...]
Ik vind anders mijn Nexus 5 prima foto's maken, gebruik deze ook zakelijk voor foto's van machine onderdelen.
Daarnaast verwacht ik dat zowel de Play als de Nexus 5 2015 wel prima foto's gaan maken.
Het gemis van een OIS in de play vind ik wel jammer.
Ik heb denk ik persoonlijk liever een Nexus telefoon (snelle updates, goede custom-rom scene etc.)
Hoe zit dat bij Motorola telefoons?
MotoMaker ook voor ons Nederlanders?lilboogs schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:22:
Voor wie echt niet kan wachten, +/- 370 bij amazon uk. (op voorraad, dus deze week nog binnen)
De motomaker is ook al live (ook voor DE).
Nee, dat nog niet..
Maar ik ga via Duitsland een MotoMaker Moto X Play bestellen. Dan kost het me maar iets meer.
Moet je wel een duits adres hebbenFrans92 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
Nee, dat nog niet..
Maar ik ga via Duitsland een MotoMaker Moto X Play bestellen. Dan kost het me maar iets meer.
Of de huifkar dienst
Ik gebruik de Huifkar. Kost me in totaal €37,50. Vind ik niet zo erg voor een telefoon die je krijgt precies zoals je wilt.