Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Safety first..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een vrij lastige keuze vind ik zelf..
Ik weet niet welke anti-virus ik het beste kan aanschaffen,
Ben veel aan het rondzoeken / vergelijken maar zelf kom ik er niet echt uit.

Ik surf veel, download veel maar verwijder en deinstalleer ook alles weer netjes als ik het niet gebruik of het tegenvalt.. Het kan dus wel eens voorkomen dat ik perongeluk wat rotdingen binnen haal.

Mcafee vind ik zwaar klote.. Heb ooit daar problemen mee gehad met een uitzondering te maken om te scannen, maar die was groter of kleiner als 5mb dus het kon niet :+ (dit was ergens vorig jaar) had via de saturn toen bij aanschaf van computer gehad voor 1 jaar.

Ik wil ook een echte licentie kopen.. Na mijn Mcafee wel eens virus scanners gedownload maar vind een echte licentie voortaan beter omdat ik best vaak virussen ipv scanners binnen haal

Hoeft niet perse ook zwaar gefocused op spyware hier heb ik al een andere goede tool voor.

Kort samengevat, Een goede virusscanner makkelijk in gebruik bij bijv een map uitzonderen van scannen ofzo.

Avg had ik voorheen altijd maar daar heb ik niet meer heel veel vertrouwen in eerlijk gezegd.

Dus bij een goeie suggestie hoor ik 't graag! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 16:15 ]

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:48

eagle00789

Est. November 2005

Wat heb je zelf al gevonden??

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Heb je zelf al een lijstje gemaakt? Kaspersky, Bitdefender, G-Data en nog wat zijn meestal wel redelijk goed in testen. Misschien kan je het beste een aantal recente tests en reviews zoeken en dan op basis daarvan een keuze maken.

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 27-07-2015 16:16 ]

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:48

eagle00789

Est. November 2005

Misschien dat dit je help een keuze te maken: http://chart.av-comparatives.org/awards.php?year=2015

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker, heb gekeken naar Nortan,Kaspersky,Avg,A shampoo, Heb er wel meerdere gevonden maar wil het liefst wel een wat groter bekender stuk software G-data heb ik nog nooit van gehoord kan daar wel even over gaan googlen.

Verwijderd

Dit topic niet gevonden? [Virusscanners] Discussietopic deel 4

Verwijderd

Topicstarter
Nee inderdaad niet gevonden, Ik begrijp tweakers overigens nog niet echt maar dat terzijde bedankt ;-)

Iemand toevallig ervaring met Avira?

Verder wel veel van die namen in je link tegengekomen ja.. Maar soms ook iets te veel informatie vind ik wordt alleen maar lastiger haha

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 16:21 ]

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Bitdefender zou ik aan kunnen raden. Kijk goed naar virus scanners. Er zijn virus scanners die alleen op user-mode draaien en veel virussen niet detecteren. Kernel-mode is een must, maar je zal verbazen hoeveel virus scanners niet in kernel-mode draaien.
Pagina: 1