Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gewoon samen kunnen gamen met vrienden
Soort Programma's:
- Reign of kings, rust enz. wil ik graag dat ie op in ieder geval hoge kwaliteit kunnen spelen met hoge settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik moet nog een toetsenbord en muis, een besturingssysteem en een office pakket.
Een monitor heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet veel van Game-pc's dus ik weet niet wat ik nodig zal moeten hebben daarom maak ik dit topic aan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag een betrouwbaar merk met een beetje goede kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst garantie erop, maar wel goede kwaliteit en dat het skype en een game en misschien nog wat andere programma's tegelijk aankan
Ga je overklokken?
Weet ik niet, wat raden jullie aan?
Ik wil graag gewoon samen kunnen gamen met vrienden
Soort Programma's:
- Reign of kings, rust enz. wil ik graag dat ie op in ieder geval hoge kwaliteit kunnen spelen met hoge settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik moet nog een toetsenbord en muis, een besturingssysteem en een office pakket.
Een monitor heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet niet veel van Game-pc's dus ik weet niet wat ik nodig zal moeten hebben daarom maak ik dit topic aan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag een betrouwbaar merk met een beetje goede kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst garantie erop, maar wel goede kwaliteit en dat het skype en een game en misschien nog wat andere programma's tegelijk aankan
Ga je overklokken?
Weet ik niet, wat raden jullie aan?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 14:11 ]