Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i] Ik wil vooral gamen en bewerken. En graag windows 10 als besturings systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i] Ik heb al 2 schermen en toetsenbord enzo. Dus het gaat alleen puur om de pc en die mag niet veel duurder zijn dan €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik weet niet of ik de oude harde schijf van mijn laptop die ik nu gebruik kan overzetten? Verder heb ik niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een video kaart van 4g+, SSD schijf, en intel i 5 proccesor. Het merk weet ik niet (behalve de proccesor dan) Mischien wetten jullie hoe en wat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil zoizo een intel i 5. Veder weet ik niet zo veel van goede merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb veel wensen omdat ik nu echt een schijt laptop heb maar mijn grootste wens is gta 5 op high te spelen. En 3 beeldschermen aan me pc kunnen zetten (minimaal 2) en soepel renderen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel. Alleen niet als ik een goede pc heb
Dit is wat ik zelf al heb gevonden. Maar ik weet vrij weinig van dit alles af dus graag jullie mening of dit goed is of dat er nog wat bij/ af moet. Het maar niet duurder zijn dan 1000 euro.
Ik hoop dat dit voldoende info is om me te kunnen helpen. Zo niet vraag maar gerust wat je wilt weten
B.V.D
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i] Ik wil vooral gamen en bewerken. En graag windows 10 als besturings systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i] Ik heb al 2 schermen en toetsenbord enzo. Dus het gaat alleen puur om de pc en die mag niet veel duurder zijn dan €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik weet niet of ik de oude harde schijf van mijn laptop die ik nu gebruik kan overzetten? Verder heb ik niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een video kaart van 4g+, SSD schijf, en intel i 5 proccesor. Het merk weet ik niet (behalve de proccesor dan) Mischien wetten jullie hoe en wat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik wil zoizo een intel i 5. Veder weet ik niet zo veel van goede merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb veel wensen omdat ik nu echt een schijt laptop heb maar mijn grootste wens is gta 5 op high te spelen. En 3 beeldschermen aan me pc kunnen zetten (minimaal 2) en soepel renderen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel. Alleen niet als ik een goede pc heb
Dit is wat ik zelf al heb gevonden. Maar ik weet vrij weinig van dit alles af dus graag jullie mening of dit goed is of dat er nog wat bij/ af moet. Het maar niet duurder zijn dan 1000 euro.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Gainward GeForce GTX 970 4GB Phantom | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Trust GXT 280 LED Illuminated Gaming Keyboard | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,25 | € 12,25 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 240GB | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 986,71 | |
Ik hoop dat dit voldoende info is om me te kunnen helpen. Zo niet vraag maar gerust wat je wilt weten
B.V.D
[ Voor 54% gewijzigd door Peperclip32 op 27-07-2015 14:24 ]