Het is helaas een persoonlijke invite niet een shareable..
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Laatste 4 staan achterstevoren.
Succes!
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Ter info, deze is al door iemand geclaimed. Helaas....The Deaken schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:02:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Laatste 4 staan achterstevoren.
Succes!
Hallo hier,
Ik heb gister een invite gekregen die ik kan sharen, ik kan hem delen door iemands email in te vullen.
wou je de invite graag hebben moet je mij even je email PMen en de eerste PM die ik ontvang krijg hem.
wel graag echt de invite ook gaan gebruiken anders is dat ook weer zo jammer
Ik heb gister een invite gekregen die ik kan sharen, ik kan hem delen door iemands email in te vullen.
wou je de invite graag hebben moet je mij even je email PMen en de eerste PM die ik ontvang krijg hem.
Ik heb je een PM gestuurdBram0310 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:21:
Hallo hier,
DM is (hopelijk als eerste) verstuurdBram0310 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:21:
Hallo hier,
Blijkt dus dat ze gewoon duizenden codes weggeven via Facebook
Sta al maanden op de wachtlijst via de inschrijving......
https://www.facebook.com/oneplusofficial?fref=ts
https://www.facebook.com/...915167583/?type=1&theater
[ Voor 10% gewijzigd door Wasabi! op 16-09-2015 16:35 ]
Anoniem: 695780
Staat op pag 1 van oneplus. Hou social media in de gaten voor contests. Afgelopen 3 dagen al 6000 via verschillende social media. Opletten is het devies.Wasabi! schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:32:
Blijkt dus dat ze gewoon duizenden codes weggeven via FacebookSta al maanden op de wachtlijst via de inschrijving......
Vond het vreemd dat niemand hier nog geen melding had gemaakt hierover de afgelopen 3 dagen dat de actie bezig was, komende dagen komen er meer. Rond 16.00 komen de acties online is mij opgevallen. Succes!Anoniem: 695780 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:02:
[...]
Staat op pag 1 van oneplus. Hou social media in de gaten voor contests. Afgelopen 3 dagen al 6000 via verschillende social media. Opletten is het devies.
Anoniem: 695780
Op het forum van oneplus wordt het ook altijd aangekondigd. Ik heb al en OP2.Wasabi! schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:31:
[...]
Vond het vreemd dat niemand hier nog geen melding had gemaakt hierover de afgelopen 3 dagen dat de actie bezig was, komende dagen komen er meer. Rond 16.00 komen de acties online is mij opgevallen. Succes!
Ik heb tot nu toe met de laatste 3 contests mee gedaan, maar nog niks gehoord..
Volgens mij worden die Google Formulieren automatisch dichtgegooid als het aantal aanmeldingen bereikt is, maar dat weet ik niet zeker. Dus ook al zit je bij de eerste 4k retweets, als je dat formulier niet ingevuld hebt krijg je alsnog niks
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Er stond binnen 48 uur, ze moeten ook je accountnaam (Instagram, Twitter, etc) crosschecken wat je moest invullen in het Google document. En dan is het nog maar de vraag of het ook daadwerkelijk goed gaat, op FB kwam de post veel later (alleen eerst bij foto's en veel later op de timeline), op Twitter en het forum kwam het meteen rond 16:00. Ik wacht rustig af.Vickiieee schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:56:
[...]
Ik heb tot nu toe met de laatste 3 contests mee gedaan, maar nog niks gehoord..
Volgens mij worden die Google Formulieren automatisch dichtgegooid als het aantal aanmeldingen bereikt is, maar dat weet ik niet zeker. Dus ook al zit je bij de eerste 4k retweets, als je dat formulier niet ingevuld hebt krijg je alsnog niks
Achja, we zullen zien inderdaad. Er zijn sowieso scripts beschikbaar waarmee je een Google Form direct af kan sluiten als er bijv. 3k inschrijvingen zijn geweest en ik geloof dat ze iets dergelijks wel hanteren.Wasabi! schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:07:
[...]
Er stond binnen 48 uur, ze moeten ook je accountnaam (Instagram, Twitter, etc) crosschecken wat je moest invullen in het Google document. En dan is het nog maar de vraag of het ook daadwerkelijk goed gaat, op FB kwam de post veel later (alleen eerst bij foto's en veel later op de timeline), op Twitter en het forum kwam het meteen rond 16:00. Ik wacht rustig af.
We blijven geduldig nog even wachten!
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
ik zat 100% zeker bij de eerste 3000 bij de instagram actie aangezien ik de pagina opnieuw laadde er toen stond dat er 2700 nog wat reacties waren, en toen had ik mijn tag al geplaatst en uiteraard formulier ingevuld. maar ik heb nog niks ontvangen so ik weet niet of het helemaal eerlijk gaat die wedstrijd.
als gedacht niks ontvangen helaasChristiankorean schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:36:
ik zat 100% zeker bij de eerste 3000 bij de instagram actie aangezien ik de pagina opnieuw laadde er toen stond dat er 2700 nog wat reacties waren, en toen had ik mijn tag al geplaatst en uiteraard formulier ingevuld. maar ik heb nog niks ontvangen so ik weet niet of het helemaal eerlijk gaat die wedstrijd.
edit: excuus morgen krijgen de winnaars van dag 3 het pas te horen so er is nog hoop
[ Voor 8% gewijzigd door Christiankorean op 18-09-2015 20:34 ]
hoe weet je dat?? ;xThunder00x schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:00:
Invites voor twitter en instagram acties worden vandaag verdeeld.
Members only:
Inloggen
Kan alleen door jouw geclaimed worden! lees de topicwaarschuwinglhyeung schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:52:
Members only:
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 21-09-2015 13:03 ]
Ik heb een persoonlijke invite over. Ik heb hem al geclaimed en hiervoor een leeg account gemaakt, maar nog niet besteld (moet binnen 24 uur gebeuren). Let op: betalen moet via PayPal!
Ik zal het account overzetten op degene die me als eerste die zijn email adres stuurt via PM.
Ik zal het account overzetten op degene die me als eerste die zijn email adres stuurt via PM.
ik mag je geen bericht sturen,RoyPh schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:58:
Ik heb een persoonlijke invite over. Ik heb hem al geclaimed en hiervoor een leeg account gemaakt, maar nog niet besteld (moet binnen 24 uur gebeuren). Let op: betalen moet via PayPal!
[ Voor 4% gewijzigd door BlackNL op 21-09-2015 21:51 ]
schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:08[/message]:[/b]
[...]
ik mag je geen bericht sturen,
me mail is ...
[/quote]
Het account is overgezet. Zie je mail.
Ik weet niet waarom de berichten niet werken, maar je was in ieder geval de eerste die regeerde.
[...]
ik mag je geen bericht sturen,
me mail is ...
[/quote]
Het account is overgezet. Zie je mail.
Ik weet niet waarom de berichten niet werken, maar je was in ieder geval de eerste die regeerde.
Hierbij mijn invite die ik via de laatste run heb ontvangen:
T = G
8 = 2
Gisteren om 12.40 ontvangen, dus de eerste heeft nog even
Members only:
Inloggen
T = G
8 = 2
Welke 8? Of beide, want hij werkt nietmailis schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:51:
Members only:
T = G
8 = 2
kan alleen geclaimd worden door de originele eigenaar.. doe ik hier iets fout?mailis schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:51:
Members only:
T = G
8 = 2
Mijn code is inmiddels al vergeven, maar voor de volgende die zijn code wil delen is deze Reddit-post wel interessant.prestige93 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:17:
[...]
kan alleen geclaimd worden door de originele eigenaar.. doe ik hier iets fout?
Inderdaad, door mij. Ik kan bevestigen dat de methode ietwat complex is, maar het werkt wel; de telefoon is inmiddels onderweg.
Die link zou niet misstaan in de OPmailis schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:29:
[...]
Mijn code is inmiddels al vergeven, maar voor de volgende die zijn code wil delen is deze Reddit-post wel interessant.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
*Dubbel*
[ Voor 130% gewijzigd door LankHoar op 23-09-2015 10:33 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
*knip* dat hoort hier dus niet.
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 23-09-2015 16:55 ]
Ik kreeg zojuist in invite in mijn mail maar ik ben nog altijd tevreden met mijn Oneplus One 
Hier dus een invite voor de 2:
Members only: title
Inloggen
Excuses, dooie mus. Codes kunnen alleen gebruikt worden i.c.m. persoonlijke e-mail adres...
[ Voor 79% gewijzigd door Matsuka op 23-09-2015 17:24 ]
http://www.youtube.com/watch?v=QENfsjW-rM8
Jij snapt het!Matsuka schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:23:
Excuses, dooie mus. Codes kunnen alleen gebruikt worden i.c.m. persoonlijke e-mail adres...
Dit moet duidelijk in de openings post komen te staan! Want al die codes zijn persoonsgebonden. en de echte shareable invites zijn nog een flinke poos weg.
Oei! Sorry... Die had ik even gemist, ik ging net weg op het werk en wilde het graag met jullie delen. Ik zie het nu ook in mijn mail als note erbij staan... Word inderdaad een lastige dan. Mijn excuses.Matsuka schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:23:
Via bovenstaande redit post is het wel mogelijk om deze invite te sharen.squizur schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:19:
[...]
Oei! Sorry... Die had ik even gemist, ik ging net weg op het werk en wilde het graag met jullie delen. Ik zie het nu ook in mijn mail als note erbij staan... Word inderdaad een lastige dan. Mijn excuses.
[ Voor 2% gewijzigd door pringelen op 23-09-2015 18:37 . Reden: policy ]
[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 23-09-2015 18:55 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kan je helaas geen dm sturen om je code te overnemen.squizur schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:07:
Ik kreeg zojuist in invite in mijn mail maar ik ben nog altijd tevreden met mijn Oneplus One
Invite is gebruikt
[ Voor 90% gewijzigd door pingpo op 24-09-2015 15:26 ]
Anoniem: 698677
werkt nietpingpo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:58:
Hierbij een invite
Members only:
@ = wat komt na B
& = wat komt voor D
Link werkt, maar kan alleen geclaimd worden door de originele ontvanger.pingpo schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:58:
Hierbij een invite
Members only:
@ = wat komt na B
& = wat komt voor D
Mijn dank aan squizur, Top bedankt voor al je hulp.squizur schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:07:
Bestelling is zojuist geplaatst.
gr,
Anoniem: 698451
Mijn OnePlus 2 is besteld dit dankzij MatsukaMatsuka schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:23:
Dank je wel hiervoor. Een opgestoken duim voor je.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 698451 op 24-09-2015 14:03 ]
Members only:
Inloggen
*=6
Veel plezier ermee.
Edit: Sorry, invite was al verlopen.
[ Voor 23% gewijzigd door HollowGamer op 24-09-2015 16:46 ]
Sorry, mijn code werkt niet, in de email staat dat ik hem alleen op mijn eigen email mag claimen.
[ Voor 87% gewijzigd door iladriel op 24-09-2015 17:32 ]
Kreeg helaas deze melding:iladriel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:29:
Sorry, mijn code werkt niet, in de email staat dat ik hem alleen op mijn eigen email mag claimen.
This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!
Snik Snik
EDIT: Je hebt je bericht aangepast zie ik.. Alle haast niet meer opnieuw gelezen
[ Voor 11% gewijzigd door Robje1244 op 24-09-2015 17:56 ]
Ik heb nog een code beschikbaar. Ik kan hem enkel zelf claimen, maar ik wil eventueel die ene methode wel proberen. Degene die als eerste de juiste code naar mij stuurt via een privebericht mag hem hebben.
En hij is al weg...
En hij is al weg...
[ Voor 18% gewijzigd door stefve1 op 24-09-2015 19:33 ]
Oké ik moet toch echt vaker dit topic checken
Op die officiële lijst staan levert volgens mij niks op, ik schuif alleen maar verder naar achteren.
Heeft iemand op die manier al z'n code weten te bemachtigen?!
Vandaag een gast die een code aanbood, hij al die stappen ondernemen om hem te kunnen delen, had ie hem al geclaimed op z'n eigen account.
Heeft iemand op die manier al z'n code weten te bemachtigen?!
Vandaag een gast die een code aanbood, hij al die stappen ondernemen om hem te kunnen delen, had ie hem al geclaimed op z'n eigen account.

[ Voor 29% gewijzigd door Lennart H. op 24-09-2015 20:31 ]
"This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!"damouzer schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:00:
Members only:
1 = 6
Het kan altijd nog via de manier in de regeltjes hieronder.
EDIT: is ondertussen geclaimd zie ik
[ Voor 17% gewijzigd door Lennart H. op 24-09-2015 21:08 ]
edit: Laat maar zitten, geen zin om de reddit methode te gaan volgen.
[ Voor 108% gewijzigd door iPodKiller op 25-09-2015 08:40 ]
Krijg deze melding:iPodKiller schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:25:
Members only:
Graag laten weten!!
Ik heb het geprobeerd. Kreeg This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!. Ook met het aanmaken van een nieuw account.
[ Voor 41% gewijzigd door renetobe86 op 25-09-2015 01:06 ]
Tobbert
GL6V-BJYO-AWZV-N1V0
geldig tot ~4PM
Tel bij alle getallen 1 op, alstu
geldig tot ~4PM
Hetzelfde als bij de vorige invite:Zeeluis schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 01:10:
GL6V-BJYO-AWZV-N1V0
geldig tot ~4PM
Als je via de reddit methode de invite over wilt zetten hou ik me graag aanbevolen
[ Voor 12% gewijzigd door Scylin op 25-09-2015 01:14 ]
Zelfde probleem als hier boven: This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!
Tobbert
Inderdaad, hetzelfde probleem.
EDIT: net een OnePlus Two besteld, ik ben een blij mens!
Veel succes mensen!
EDIT: net een OnePlus Two besteld, ik ben een blij mens!
[ Voor 58% gewijzigd door Lennart H. op 25-09-2015 03:29 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
*knip* dat hoort hier dus niet thuis
[ Voor 103% gewijzigd door gambieter op 25-09-2015 13:06 ]
Ik heb eventueel een invite die persoonlijk is, als er iemand geïnteresseerd is dan raad ik aan snel te reageren. Hij is tot morgenmiddag 12 uur geldig.
Ik wil dus eventueel wel de reddit tutorial volgen om iemand blij te maken
Is dus iemand al blij mee gemaakt
Ik wil dus eventueel wel de reddit tutorial volgen om iemand blij te maken
Is dus iemand al blij mee gemaakt
[ Voor 30% gewijzigd door Scavy op 25-09-2015 13:34 ]
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 25-09-2015 13:18 ]
Members only:
Inloggen
Niet
This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!Radjesh schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:34:
Members only:
Ik heb weer een invite gekregen. Ik zal hem overzetten naar degene die als eerste via DM reageert met zijn email (als het goed is staat DM nu aan).
Vergeven
Vergeven
[ Voor 6% gewijzigd door RoyPh op 27-09-2015 09:25 . Reden: Invite vergeven ]
*knip* nee, dat is niet de bedoeling
[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 28-09-2015 16:58 ]
Pizza!
Hier een heb ik een Invite ontvangen.
PM mij als je interesse hebt!
Geclaimed.
PM mij als je interesse hebt!
Geclaimed.
[ Voor 13% gewijzigd door mraggie op 29-09-2015 08:33 ]
Ik heb een invite gekregen voor een OP2, welke ik geclaimed heb op een nieuwe account. Interesse? PM me even, dan zetten we de account op jouw emailadres en is ie van jou.
Nog 3 uur geldig!
Edit: Bedankt voor alle reacties. @hstam was de eerste die gereageerd heeft. Reageert hij niet voor 14:00 dan neem ik contact op met de volgende. Er is nog maar een uur om de invite daadwerkelijk te gebruiken! Houd je PM dus in de gaten en zorg dat je PayPal klaar is, en dat je een emailadres hebt waarop ik de account kan overzetten, waarop nu nog geen OnePlus account staat!
Edit 2: Vergeven aan @hstam!
Edit: Bedankt voor alle reacties. @hstam was de eerste die gereageerd heeft. Reageert hij niet voor 14:00 dan neem ik contact op met de volgende. Er is nog maar een uur om de invite daadwerkelijk te gebruiken! Houd je PM dus in de gaten en zorg dat je PayPal klaar is, en dat je een emailadres hebt waarop ik de account kan overzetten, waarop nu nog geen OnePlus account staat!
Edit 2: Vergeven aan @hstam!
[ Voor 66% gewijzigd door zunrob op 29-09-2015 14:26 ]
Ik heb een invite klaar staan op een tijdelijk One Plus account.. invite is beschikbaar tot 30 sep 14:20
De eerste die mij een DM stuurt krijgt hem...
Edit: lllustrious was de eerste..
Edit 2: En lllustrious heeft hem geclaimed
[ Voor 20% gewijzigd door Ernieball_d op 29-09-2015 15:03 ]
Ik heb net een invite op een nieuwe account gekregen van iemand, ook deze ga ik weggeven! Wederom: first come, first served! PM graag.
Edit: @Gilles is de eerste!
[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 29-09-2015 14:46 ]
Super bedankt nogmaals! Ik ga hem zo bestellen en ik hoop dan later hier iemand anders met een invite blij te makenErnieball_d schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:30:
Ik heb een invite klaar staan op een tijdelijk One Plus account.. invite is beschikbaar tot 30 sep 14:20
Super bedankt Zunrob! Helaas lijkt het er op dat deze invite enkel werkt voor de US / Canada shop. Ik krijg hier een melding van, vervolgens kan ik hem wel bestellen, maar enkel in de US laten leveren...zunrob schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:45:
Is het niet zo dat je onderaan de website eerst het land moet aanpassen?Gilles schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:36:
[...]
Super bedankt Zunrob! Helaas lijkt het er op dat deze invite enkel werkt voor de US / Canada shop. Ik krijg hier een melding van, vervolgens kan ik hem wel bestellen, maar enkel in de US laten leveren...
Nee, dat is dus precies het probleem. Als ik de invite wil gebruiken krijg ik:
Unfortunately, this invite can not be used in the NL store.
Please choose one of the following stores in order to proceed.
En daar kan ik dus enkel US en Canada selecteren
Unfortunately, this invite can not be used in the NL store.
Please choose one of the following stores in order to proceed.
En daar kan ik dus enkel US en Canada selecteren
Say what?! Dat is onhandig, geen idee hoe dat kan. Zover ik wist zijn er alleen internationale invites en Indiase... Hopelijk vind je snel een bruikbare invite!Gilles schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:36:
[...]
Super bedankt Zunrob! Helaas lijkt het er op dat deze invite enkel werkt voor de US / Canada shop. Ik krijg hier een melding van, vervolgens kan ik hem wel bestellen, maar enkel in de US laten leveren...
Wellicht kun je deze nog op het OP forum weggeven aan iemand uit de USA of Canada?
[ Voor 16% gewijzigd door zunrob op 29-09-2015 16:19 ]
Hmm ik heb ook een persoonlijke invite gekregen, 24 uur geldig, alleen op mijn eigen adres...
Nog even lezen hoe ik dat snel kan omzetten, maar onderaan de mail staat ook 'valid for US & Canada'
Nog even lezen hoe ik dat snel kan omzetten, maar onderaan de mail staat ook 'valid for US & Canada'
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klopt, heb hier zelf ook een invite vandaag gekregen maar is inderdaad alleen voor US & Canada, Gewoon contact op nemen met support of iets dergelijke en dan krijg je een nieuwe invite opgestuurd.CLB schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:57:
Hmm ik heb ook een persoonlijke invite gekregen, 24 uur geldig, alleen op mijn eigen adres...
Oorzaak ervan is dat je toen je jezelf op de invite list heb gezet het via proxie hebt gedaan [volgens OPO]
Zie hier een draadje waar meerdere mensen de problemen hebben. https://forums.oneplus.ne...try.346067/#post-13482034
[ Voor 20% gewijzigd door Tunestwo op 29-09-2015 19:30 ]
Wat een bullcrapTunestwo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:28:
Oorzaak ervan is dat je toen je jezelf op de invite list heb gezet het via proxy hebt gedaan

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gewoon Support ticket of admin melding geven en je krijgt de juiste.
Dank voor de link tho!Tunestwo schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 19:46:
Gewoon Support ticket of admin melding geven en je krijgt de juiste.Succes in ieder geval
Ik heb vandaag ook een (Account gebonden) een invite ontvangen. Mocht iemand interesse hebben om deze over te nemen. Desnoods inclusief account, laat het weten.
Code is inmiddels vergeven aan EdGeZ
Members only:
Inloggen
Code is inmiddels vergeven aan EdGeZ
[ Voor 7% gewijzigd door Redemption op 29-09-2015 21:31 ]
Ik krijg the invite is not valid for claimingRedemption schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:01:
Ik heb vandaag ook een (Account gebonden) een invite ontvangen. Mocht iemand interesse hebben om deze over te nemen. Desnoods inclusief account, laat het weten.
Members only:
Ik dacht aan euro i.p.v. geld:P maar de uitnodiging kan alleen geclaimd worden door de originele ontvanger
[ Voor 11% gewijzigd door operationflash op 29-09-2015 21:26 ]
Heb je een bericht gestuurd.Redemption schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:01:
Members only:
Ik heb al 2 account gebonden invites gehad. vandaag de 3de. Helaas kan ik niet sharen
https://www.reddit.com/r/...r_opt_invite_even_if_its/lhyeung schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:31:
Ik heb al 2 account gebonden invites gehad. vandaag de 3de. Helaas kan ik niet sharen
[ Voor 41% gewijzigd door Tunestwo op 29-09-2015 22:01 . Reden: oplossing. ]
Ok, ik heb een 1+2 invite for share. Stuur een pm. First come first serve.
Ik zal de tijdelijke account naar jouw email adres veranderen en deze overhandigen.
Ik zal de tijdelijke account naar jouw email adres veranderen en deze overhandigen.
[ Voor 17% gewijzigd door daikoko op 29-09-2015 23:26 ]
PsYchO66 was de eerste met pm, have funlhyeung schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:11:
Ok, ik heb een 1+2 invite for share. Stuur een pm. First come first serve.
[afbeelding]
Anoniem: 524729
Dankzij lhyeung inderdaad invite bekomen, waarvoor nogmaals dank!
Zoals enkelen voor mij is de invite blijkbaar ook enkel in US en Canada store bruikbaar.
Zal dus ook eerst even langs de support moeten, hopelijk komt het in orde.
Zoals enkelen voor mij is de invite blijkbaar ook enkel in US en Canada store bruikbaar.
Zal dus ook eerst even langs de support moeten, hopelijk komt het in orde.
Members only: alstu
Inloggen
Helaas alleen te claimen door de originele ontvanger.prutser387 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 06:58:
Kan je hem misschien overzetten op een nieuw account? :-)prutser387 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 06:58:
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ah excuses. Dat wist ik niet. Heb nog even gekeken en deze code is inderdaad niet over te zetten
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 01-10-2015 10:47 ]
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Dag Dames en Heren ik heb een invite liggen, wel email adress gebonden...Dus dat wordt nog even regelen met de desbetreffende. Daarnaast deel ik hem alleen met iemand die echt actief is op tweakers dus ook V&A feedback heeft... leechers not alloud zegmaar... Sorry maar het heeft zijn redenen
offtopic:
Ik heb eerder deze week een invite gehad, had de mail gemist. Sorry ...
Ik heb eerder deze week een invite gehad, had de mail gemist. Sorry ...
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Hier ook nog 1 invite. Volgens mij kan deze wel geshared worden zonder mijn mail adres. Deze staat namelijk niet in mijn account.
Stuur mij een PB. Kijk wel of je al enige tijd actief bent op Tweakers of dat je een goede V&A feedback hebt!
VERGEVEN!!!
Stuur mij een PB. Kijk wel of je al enige tijd actief bent op Tweakers of dat je een goede V&A feedback hebt!
VERGEVEN!!!
[ Voor 5% gewijzigd door BaZnGaNL op 02-10-2015 15:03 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Let op:
~~~[html]<h1>Geef de codes hier in MO-tags, geen "DM me maar" of links naar V&A
GEEN GEBEDEL OM INVITES.</h1>~~~[/html]
Zie https://www.reddit.com/r/...r_opt_invite_even_if_its/ voor hoe je persoonlijke invite kunt delen.
Geen statusupdates of andere "ik ben nr XXX" posts".
~~~[html]<h1>Geef de codes hier in MO-tags, geen "DM me maar" of links naar V&A
GEEN GEBEDEL OM INVITES.</h1>~~~[/html]
Zie https://www.reddit.com/r/...r_opt_invite_even_if_its/ voor hoe je persoonlijke invite kunt delen.
Geen statusupdates of andere "ik ben nr XXX" posts".