Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar een game computer. Voornamelijk gamen met Win7 als besturingssysteem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor mijn nieuw systeem is €1300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alle componenten zijn/worden nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige videokaart is meer dan genoeg. Ik heb al eentje in gedachten. Heb zelf al wat onderzoek gedaan. Zal die componenten hieronder wel zetten. Alleen de voeding, zou een 750 watt voeding voldoende zijn voor die componenten?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt veel eisen. Als het maar niet al te luid wordt.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken
De componenten die ik tot nu toe in gedachten heb zijn,
Alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar een game computer. Voornamelijk gamen met Win7 als besturingssysteem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor mijn nieuw systeem is €1300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alle componenten zijn/worden nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een krachtige videokaart is meer dan genoeg. Ik heb al eentje in gedachten. Heb zelf al wat onderzoek gedaan. Zal die componenten hieronder wel zetten. Alleen de voeding, zou een 750 watt voeding voldoende zijn voor die componenten?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt veel eisen. Als het maar niet al te luid wordt.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken
De componenten die ik tot nu toe in gedachten heb zijn,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Tray | € 360,- | € 360,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 143,- | € 143,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 71,50 | € 71,50 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |