Dag iedereen, ik ben van plan voor een familielid een nieuwe desktop samen te stellen.
Zijn oude kan al bijna officieel als oldtimer worden ingeschreven en zo goed als iedere actie op het onding duurt enkele minuten. (Respect dat hij het zo lang heeft volgehouden denk ik dan.)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Browsen op het internet (Facebook, mailbox), series/films downloaden en bekijken en nu en dan gebruik maken van het Microsoft Office pakket
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 300-400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel randapparatuur zoals muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien hij al zijn downloads bijna direct op een externe harde schijf zet en dus weinig harde schijf geheugen nodig heeft zat ik te denken aan een SSD van 128gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ook niet
Ga je overklokken?
Dat betwijfel ik ten zeerste!
Alvast bedankt voor de hulp!
Zijn oude kan al bijna officieel als oldtimer worden ingeschreven en zo goed als iedere actie op het onding duurt enkele minuten. (Respect dat hij het zo lang heeft volgehouden denk ik dan.)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Browsen op het internet (Facebook, mailbox), series/films downloaden en bekijken en nu en dan gebruik maken van het Microsoft Office pakket
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 300-400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel randapparatuur zoals muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien hij al zijn downloads bijna direct op een externe harde schijf zet en dus weinig harde schijf geheugen nodig heeft zat ik te denken aan een SSD van 128gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut niet!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ook niet
Ga je overklokken?
Dat betwijfel ik ten zeerste!
Alvast bedankt voor de hulp!