Goedenavond 
Ik ben aan het onderzoeken of ik mijn huidige setup nog een upgrade kan geven of toch maar beter kan gaan investeren in een nieuw systeem.
Mijn huidige setup is als volgt:
-Behuizing CoolerMaster K280 Gamers uitvoering
-Voeding AeroCool 500w 80+ Bronze
-Optisch DVD/RW-DualLayer sata
-Moederbord MSI P55-CD53 socket 1156
-Processor Intel i5-760 (snelste 1ste generatie i5)
-Processor Koeler Scythe Grand Kama Cross B
-Geheugen Kingston HyperX 2x4GB PC3-12800(1600MHZ)
-HDD/SSD OCZ Agility 3 60GB
-HHD/SSD Samsung 120GB 840 EVO
-HDD Seagate ST3320620AS 320GB
-Videokaart HD7870 XT Boost 2 GB GDDR 5
-Case Koeler Antec 3speed 12cm
Ik heb wat onderzoek gedaan en gezien de socket is het niet mogelijk om een tweede generatie proc er in te zetten. Dit komt er op neer dat een i7-880 proc als enigste mogelijk is(?)
Graag zou ik willen weten of jullie nog andere mogelijkheden zien om mijn huidige beestje nog wat sneller te maken.
Waarvoor mijn desktop gebruik is gaming van GW 2 tot Hots. alles behalve shooters.
Budget heb ik eigenlijk niet gezien de upgrades gaan geschieden met spulletjes uit V&A mocht het mogelijk zijn.
Alvast bedankt voor jullie dure tijd
Ik ben aan het onderzoeken of ik mijn huidige setup nog een upgrade kan geven of toch maar beter kan gaan investeren in een nieuw systeem.
Mijn huidige setup is als volgt:
-Behuizing CoolerMaster K280 Gamers uitvoering
-Voeding AeroCool 500w 80+ Bronze
-Optisch DVD/RW-DualLayer sata
-Moederbord MSI P55-CD53 socket 1156
-Processor Intel i5-760 (snelste 1ste generatie i5)
-Processor Koeler Scythe Grand Kama Cross B
-Geheugen Kingston HyperX 2x4GB PC3-12800(1600MHZ)
-HDD/SSD OCZ Agility 3 60GB
-HHD/SSD Samsung 120GB 840 EVO
-HDD Seagate ST3320620AS 320GB
-Videokaart HD7870 XT Boost 2 GB GDDR 5
-Case Koeler Antec 3speed 12cm
Ik heb wat onderzoek gedaan en gezien de socket is het niet mogelijk om een tweede generatie proc er in te zetten. Dit komt er op neer dat een i7-880 proc als enigste mogelijk is(?)
Graag zou ik willen weten of jullie nog andere mogelijkheden zien om mijn huidige beestje nog wat sneller te maken.
Waarvoor mijn desktop gebruik is gaming van GW 2 tot Hots. alles behalve shooters.
Budget heb ik eigenlijk niet gezien de upgrades gaan geschieden met spulletjes uit V&A mocht het mogelijk zijn.
Alvast bedankt voor jullie dure tijd