40 HD TV met lage input lag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscaboy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-08 20:28
Ik zoek een?
TV van ongeveer 40 inch

Wat is je budget?
Maximum €700 €500 zou ideaal zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
PS4, digitale televisie(voornamelijk sport) en netflix.

Wat heb je zelf al gevonden?
De LF630V van LG leek me interessant maar is door de hoge inputlag niet geschikt om te gamen. Smart, 3D en dergelijke zijn niet nodig.
Mijn vorige tv was een Samsung LE40B650 en daar was ik best tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
De Sony W serie staat bekend om de lage input lag. Bijvoorbeeld deze:
pricewatch: Sony Bravia KDL-42W805B Zwart

Dit is het 2014 model en valt dan binnen het budget.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Die Samsung blonk ook niet bepaald uit qua input lag volgens de review dus zulke hoge eisen hoef je dan niet te stellen aan de nieuwe. Ik zou naar een Samsung kijken als de 40H6200/6400. Of zonder 3D de 40H6203 maar die is al moeilijk verkrijgbaar. De nieuwe 40J6200 kan ook een optie zijn, (veel van) de 2015 modellen hebben een stuk lagere input dan de 2014 modellen en zijn vergelijkbaar met die van de 2014 Sony modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-10 12:28

mr.paaJ

generatie cmd+z

2014 modellen zijn nu erg aantrekkelijk geprijsd omdat ze op moeten maar doen technisch niet onder voor de nieuwe reeks. Voorkeur zou inderdaad uitgaan naar een 40H6xx0 of Sony 42W70xB (gelijk aan de W8xxB zonder 3D)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstrr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-10 20:14
Om wat meer informatie over lage inputlag van verschillende merken en series kun je o.a vinden op www.rtings.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:07

Boost9898

Software developer

TV's kan je niet zo kopen, je moet naar de winkel en gaan kijken. Wat de een mooi vind vind de ander afschuwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boost9898 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:28:
TV's kan je niet zo kopen, je moet naar de winkel en gaan kijken. Wat de een mooi vind vind de ander afschuwelijk.
In een winkel kan je never nooit een tv standaard goed beoordelen. Teveel omgevingslicht, verkeerde instellingen zijnde vaak een speciale verkoopinstelling waarbij kleuren te hard staan en contrast/helderheid knetter hoog en alle zogenaamde beeldverbeteraars aan staan. Lees je in middels testen/reviews en maak een preselectie. Daarna na een goede winkel (dus niet de Mediamarkt ellende) waar je mag spelen met de instellingen en zet tv op warm of cinema, zet alle beeldverbeteraars uit en schroef contrast/helderheid op het hoog wat terug en probeer dan ondanks het vele omgevingslicht een keuze te maken. Ik koop alleen een tv indien ik hem thuis in ideale omgeving mag uitproberen en bij niet goed kan retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UHD is helemaal niet geschikt voor gamen.
je kan het beter op een 1080p TV houden.

lees anders maar hier waarom:

Advies nieuwe TV Samsung UE60J6200AW VS. Sony KDL-65W855C
Pagina: 1