Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zoek een systeem met de volgende eisen. Ik wil met dit systeem kunnen gamen, fotoshoppen, en ook aan mijn school werken.
Als ik deze computer heb wil de nieuwe en komende spellen goed kunnen spelen. het hoeft niet helemaal maxed out maar medium/hight 1920x1080 zo wel moeten kunnen. ook wil ik de mogelijkheid openhouden omdat te kunnen renderen en editen.

het systeem mag 1050-1100 euro kosten.
De absolute maximale prijs is 1110 euro.

Dit is de eerste computer die ik maak dus ik heb geen onderdelen liggen.

ik wil een intel core processor, een GTX 970 videokaart, een bronze+ power supply. 8 gb ram, z97 moederebord, 120GB ssd, case met window en een CPU fan. Ik sta voor alles behalven de proccesor en videokaart open voor nieuwe merken.

Ik ben van plan de comuter te overklokken dus een cpu fan is ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ook een hard drive. 1tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigen inbreng.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:30
Als je al zulke specifieke wensen hebt dan kun je vast wel een mooi lijstje samenstellen in de pricewatch. Kijk ook eens hier reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, al was het voor het overzicht handiger als je de kopjes had laten maar (dat kan je straks herstellen) maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Je kunt hiervoor de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van november, januari en maart.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!

Dit topic is gesloten.