Hallo ik zoek een systeem met de volgende eisen. Ik wil met dit systeem kunnen gamen, fotoshoppen, en ook aan mijn school werken.
Als ik deze computer heb wil de nieuwe en komende spellen goed kunnen spelen. het hoeft niet helemaal maxed out maar medium/hight 1920x1080 zo wel moeten kunnen. ook wil ik de mogelijkheid openhouden omdat te kunnen renderen en editen.
het systeem mag 1050-1100 euro kosten.
De absolute maximale prijs is 1110 euro.
Dit is de eerste computer die ik maak dus ik heb geen onderdelen liggen.
ik wil een intel core processor, een GTX 970 videokaart, een bronze+ power supply. 8 gb ram, z97 moederebord, 120GB ssd, case met window en een CPU fan. Ik sta voor alles behalven de proccesor en videokaart open voor nieuwe merken.
Ik ben van plan de comuter te overklokken dus een cpu fan is ook nodig.
Als ik deze computer heb wil de nieuwe en komende spellen goed kunnen spelen. het hoeft niet helemaal maxed out maar medium/hight 1920x1080 zo wel moeten kunnen. ook wil ik de mogelijkheid openhouden omdat te kunnen renderen en editen.
het systeem mag 1050-1100 euro kosten.
De absolute maximale prijs is 1110 euro.
Dit is de eerste computer die ik maak dus ik heb geen onderdelen liggen.
ik wil een intel core processor, een GTX 970 videokaart, een bronze+ power supply. 8 gb ram, z97 moederebord, 120GB ssd, case met window en een CPU fan. Ik sta voor alles behalven de proccesor en videokaart open voor nieuwe merken.
Ik ben van plan de comuter te overklokken dus een cpu fan is ook nodig.