Wat ga je met je laptop doen?
Hij zal voor school gebruikt gaan worden. Er gaat Adobe software op draaien, voornamelijk Adobe Photoshop, Illustrator, After Effects en Premiere Pro.
Wat is je budget?
Aangezien een MBP met studentenkorting 2250 Euro kost is dat ook mijn budget.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij zal iedere dag naar school moeten en daarna terug naar huis. Hij hoeft geen hele dag op een accu te doen wat op school ligt hij toch aan de lader. Maar hij moet wel een aantal uurtjes mee gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zoals hierboven aangeven zal hij voor school gebruikt gaan worden, Adobe software.
In dit topic staat precies aangegeven waarom ik een andere laptop zoek.
MacBook Pro 15'' Retina - Traag
Dan nog een vraag, kan ik mijn laptop binnen 14 dagen retourneren met een volledige vergoeding? Ik wil geen tegoedbon, gewoon het geld terug op de rekening.
Hij zal voor school gebruikt gaan worden. Er gaat Adobe software op draaien, voornamelijk Adobe Photoshop, Illustrator, After Effects en Premiere Pro.
Wat is je budget?
Aangezien een MBP met studentenkorting 2250 Euro kost is dat ook mijn budget.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij zal iedere dag naar school moeten en daarna terug naar huis. Hij hoeft geen hele dag op een accu te doen wat op school ligt hij toch aan de lader. Maar hij moet wel een aantal uurtjes mee gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zoals hierboven aangeven zal hij voor school gebruikt gaan worden, Adobe software.
In dit topic staat precies aangegeven waarom ik een andere laptop zoek.
MacBook Pro 15'' Retina - Traag
Dan nog een vraag, kan ik mijn laptop binnen 14 dagen retourneren met een volledige vergoeding? Ik wil geen tegoedbon, gewoon het geld terug op de rekening.