Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 685115

Topicstarter
Hallo Tweakers-community. _/-\o_

Ik ben op zoek naar een externe videokaart, zodat ik games zoals: World of Warcraft (High/Ultra) [Zonder lag], Dragon Age: Inquisition, The Witcher 3 etc. kan draaien, alleen heb ik geen idee wat ik hiervoor nodig heb, behalve een externe videokaart.

De laptop die ik heb is als volgt: Asus VivoBook S451LA-CA105H

De prijs maakt me in principe niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie CSL Notebook Buy Guide: externe videokaart. Dat gaat gewoon niet werken, je bent veel beter en mogelijk zelfs goedkoper uit door een desktop aan te schaffen.

Maar wat heb je zelf al gezocht? Nu komt het als een boodschappenlijstje over :)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 21-07-2015 19:16 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 685115

Topicstarter
Dat ik bijvoorbeeld een externe videokaart koop en dat ik die dan op mijn laptop aansluit, en zo de games daarop laat draaien. Dat is mijn bedoeling, want ik weet een plekje waar ze die verkopen, maar ik vraag me af of het zeg maar kan met de specs van mijn laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Lees het dan ook :o

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Deze hoort in Componenten Aankoopadvies, maar niet zo, op GoT verwachten we namelijk eigen inzet voordat je een topic opent...

Move VB -> CAA

CAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.