Ook ik had de telefoon en tablet optijd besteld op de website, ook confirmatie mail gehad dat de winkel contact met mij zou opnemen om het op te komen halen.
Na 2 dagen was ik maar even gaan bellen en zijde ze dat ze allemaal op ware, ik zij tegen hun dat ik een order mail heb gehad dat die gereserveerd voor mij zou worden, meneer vertelde mij dat hij niks voor mij kon doen en heb de phonehouse klantenservice ge-emailed en uitgelegd en hebben mij een 20 euro waardebon toegezegd, ik heb deze gisteren mogen ontvangen.
22-07-2015 heb ik een mail gehad van de phonehouse in wormerveer met het volgende:
Geachte klant, vanmiddag ontvingen wij bericht dat er naar alle waarschijnlijkheid nog een zending binnen komt. Wenst U op de hoogte gehouden te worden indien het product binnen 5 werkdagen geleverd wordt!
29-07-2015 contact gehad met phonehouse wormerveer en inderdaad hij was weggelegd voor mij, heb hem gisteren avond opgehaald en heb inderdaad ook de Acer liquid jade S 2gb gehad en de 16gb tablet versie.
Ik had dus die 20 euro waardebon gekregen dus mij uiteindelijk 79 euro gekost, vanavond nog maar even proberen om die 30 euro cashback ook te krijgen, dan uiteindelijk maar 50 euro gekost
PS PHONEHOUSE WORMERVEER HEEFT ER NOG EEN STUK OF 10-15 op vooraad, hij vroeg of ik nog extra setjes wou kopen.