Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Heb jij dan via de webshop 99 euro betaald en ontvang je zaterdag het pakket? Dan lijkt het me dat je niet extra die thuiskopieheffing hoeft te betalen maar dat het in die 99 euro zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wel 2x thuiskopieheffing betaald aan de winkel bij ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Hier niets extra hoeven te betalen bij thuis afleveren :)

Heb trouwens de factuur precies op 31 juli gekregen, dus de cashback is nog net geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:41
welk toestel heb jij gekregen dan?
de mindere versie ?

ik heb een model s56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 22:14
Hier ook 2X thuiskopieheffing betaald en nog niks geleverd gekregen. Vind het alternatief niet vergelijkbaar et het origineel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 13:51

Praetextatus

the dutch_paki

http://www.specialpromos.nl/acer/liquidjades

Heb de voorwaarden nog niet doorgenomen. Gaat om 50 Euro cash back voor de jade s

[ Voor 6% gewijzigd door Praetextatus op 02-08-2015 13:08 ]

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Niet voor The Phone House ;)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omniaqwerty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08-2020
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door omniaqwerty op 02-08-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-07 16:44
Aggressor schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 12:27:
welk toestel heb jij gekregen dan?
de mindere versie ?

ik heb een model s56
Ja de s55 (de mindere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Heeft iemand nog een screenshot van de oorspronkelijke aanbieding gemaakt? Zo ja, wil je mij dan een DM sturen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp er nog steeds niet van. Al de eerste dag belde ik met een vestiging in den haag, ze wisten echt letterlijk niks van de actie. Vandaag nog eens geprobeerd bij een andere vestiging, ook zij wisten van niks! Blijft raar, was de actie alleen in bepaalde regio's ofzo?

Laat ook maar.. In ieder geval mooi dat een aantal wel geprofiteerd hebben van de actie, en bevalt de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Geen idee of de telefoon bevalt, ik wilde de tablet hebben, de telefoon zit nog steeds geseald in zijn doos, niet nodig :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:20:
Ik begrijp er nog steeds niet van. Al de eerste dag belde ik met een vestiging in den haag, ze wisten echt letterlijk niks van de actie. Vandaag nog eens geprobeerd bij een andere vestiging, ook zij wisten van niks! Blijft raar, was de actie alleen in bepaalde regio's ofzo?

Laat ook maar.. In ieder geval mooi dat een aantal wel geprofiteerd hebben van de actie, en bevalt de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:20:

Ja, dat weet niemand..... blijft vreemd idd.... ze hebben eerst alle setjes laten opsturen (bron: van phonehouse filiaal) naar het hoofdkantoor om vervolgens weer enkele filialen te leveren en daardoor moeetn ze klanten die online hebben besteld teleurstellen. En de PhoneHouse, die ontkent het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:40
Zojuist bericht gekregen dat mijn Acer Liquid Jade Duo S55 cashbackaanvraag t.w.v. 30 euro is goedgekeurd. Mooi! :)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
coyote1980 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:26:
Zojuist bericht gekregen dat mijn Acer Liquid Jade Duo S55 cashbackaanvraag t.w.v. 30 euro is goedgekeurd. Mooi! :)
Ik probeer nu ook (een account aan te maken om) de cashback aan te vragen maar ik kan Nederland niet als land selecteren.

Edit: Ik heb Netherlands Antilles aangeklikt en daarna werd het automatisch Netherlands.

[ Voor 11% gewijzigd door SilenceMurderer op 14-08-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
Heeft jullie jade s ook zo'n beroerd wifi bereik? Ik moet namelijk praktisch naast de router staan om bereik te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24
En Lollipop is er :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 13:51

Praetextatus

the dutch_paki

jslaman schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:56:
Heeft jullie jade s ook zo'n beroerd wifi bereik? Ik moet namelijk praktisch naast de router staan om bereik te hebben.
Nee wifi is eigenlijk helemaal goed. On par met mijn tablet (Tab S 10.5) Wel heb ik last van mushy aan uit knop. Ik moet echt hard erop drukken om de telefoon aan uit te schakelen.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Pagina: 1 2 Laatste