Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Malwaremelding op downloadpagina

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
Ik zocht even een versie op van AdwCleaner en ik kreeg een Chrome-malwaremelding op de downloadpagina ervan. Misschien een idee om de oorzaak weg te halen?

Betreffende pagina: downloads: AdwCleaner 4.208

De melding:

http://safebrowsing.clien...client=googlechrome&hl=nl

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Al gemeld hier: Software-update: AdwCleaner 4.208

[ Voor 12% gewijzigd door _David_ op 19-07-2015 14:02 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• maarud
Goed bezig :P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vergeet chrome waarschuwing dat tweakers virus deelt niet (die was eerder :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 19-07-2015 14:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien een idee om de oorzaak weg te halen?
Of een wat minder paranoïde browser gebruiken? ;)

Virussen? Scan ze hier!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

wildhagen schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:39:
[...]

Of een wat minder paranoïde browser gebruiken? ;)
Lijkt me een goeie optie, want dit is toch echt debiel gedrag van Chrome, wat blijkbaar hééééél moeilijk is uit te bannen. Er is al in december 2011 (!!!!) melding van gemaakt maar tot nu toe is het enige dat het development-team erover te zeggen heeft dat het "unactionable" zou zijn. Intussen wordt de reputatie van talloze websites vernield alleen omdat er gelinkt wordt naar een domein waar misschien ooit een keer malware vanaf is geserveerd. Meestal via ad-netwerken en niet eens via dat domein zelf, dus ook zij zijn slachtoffer...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• maarud
Tja, als je een Google-ecosysteem gebruikt dan past Chrome daar perfect in dus andere browser doe ik niet zo snel :+

Maar goed, ik was in de veronderstelling dat het wellicht aan iemand's thumbnail lag en dat het gefixt kon worden als die aangeschreven werd om een andere hoster te gebruiken. Het ligt echter toch iets gevoeliger als ik het zo lees.

Als je weinig er aan kan doen, zoals ik het lees, dan houdt het op en leven we er maar mee :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik meen dat je die SafeBrowsing feature/fuckup gewoon kan uitzetten in Chrome.

Ey!! Macarena \o/

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

maarud schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:41:
Maar goed, ik was in de veronderstelling dat het wellicht aan iemand's thumbnail lag en dat het gefixt kon worden als die aangeschreven werd om een andere hoster te gebruiken. Het ligt echter toch iets gevoeliger als ik het zo lees.
Zoek maar eens op Lycos en Chrome hier :+ , dat is de meest bekende probleemcombinatie :P

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 19-07-2015 19:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Raven schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:01:
[...]

Zoek maar eens op Lycos en Chrome hier :+ , dat is de meest bekende probleemcombinatie :P
Zoeken is niet eens echt nodig, Google Chrome 'safe browsing' malware meldingen is al sinds jaar en dag sticky in LA. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1