Toon posts:

Geen update 10240 Windows 10

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twee dagen geleden snel nog als Insider Preview aangemeld voor Windows 10. Netjes de melding gehad dat ik hem kon downloaden. Dit dus gedaan vanaf Windows 8.1 Pro x64 via Windows update. Via Windows update kreeg ik versie 10074 te downloaden. Alles heel netjes verlopen en zonder problemen al mijn bestaande programma's overgenomen dus hoefde niets opnieuw te installeren. Windows.old map gelijk verwijderd want alles werkt perfect.

Nu is er schijnbaar versie 10240 uit maar deze zie ik helemaal niet verschijnen bij de updates. Wel andere updates die allemaal voltooid zijn zoals vandaag ook nog. Maar versie 10240 komt niet in beeld en hij zegt dat alles up to date is terwijl ik nog versie 10074 draai.

Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:14
Ik heb het zelfde probleem. Op Twitter raden ze aan de tips hier te controleren/uit te voeren en in dat topic te reageren mocht je geen succes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik mis dus update KB3070677 waardoor hij geen nieuwe builds kan zien. Maar deze update wordt ook helemaal niet aangeboden. Ook nergens op Google een werkende download link te vinden van deze update.

Aangezien Microsoft zo traag is met support download ik wel de ISO.
*knip* Niet doen!

[ Voor 52% gewijzigd door TheVMaster op 17-07-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Zit je in de fast of slow update ring? Zou zomaar iets kunnen uitmaken.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jester-NL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:38:
Zit je in de fast of slow update ring? Zou zomaar iets kunnen uitmaken.
In de Fast. Maar de nieuwe release is voor allebei de kringen uitgebracht.Download is klaar. Kijken of dit werkt om te upgraden via een ISO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:58
ik ben hem nu ook pas aan het downloaden dus even gedult hij komt wel binnen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:14
Ik ben momenteel met iemand van Microsoft allerlei logs aan het uitwisselen. Alle standaard oplossingen hebben in mijn geval niet tot een upgrade naar 10240 geleid.

In het uiterste geval maar wachten tot de 29e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Totdat Windows 10 uit komt graag alles over de Insider Preview versies in het [Windows10] Ervaringen & Discussie topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.