Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en een beetje op internet rond surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 voor alleen het systeem zonder scherm etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik weet zelf niet heel veel van de binnenkant van een computer ik weet wel dat ik 16GB Ram wil en een i7 processor lijkt me ook wel erg vet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
ik sta open voor andere merken aangezien ik niet heel veel erover weet zelf heb ik gevonden dat vele Intel wel aanraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Word, goede virusscanner etc.
Mooie geluidsinstallatie wil ik er denk ik ook op aansluiten en de pc moet niet al teveel lawaai maken.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als hij het met de standaard instellingen ook red vind ik het prima
Ik heb gekeken hoe het zit met de wenslijst maar ik vind het kiezen van producten erg moeilijk wat nou het beste is want weer er weinig over hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Gamen en een beetje op internet rond surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 voor alleen het systeem zonder scherm etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik weet zelf niet heel veel van de binnenkant van een computer ik weet wel dat ik 16GB Ram wil en een i7 processor lijkt me ook wel erg vet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel
ik sta open voor andere merken aangezien ik niet heel veel erover weet zelf heb ik gevonden dat vele Intel wel aanraden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Word, goede virusscanner etc.
Mooie geluidsinstallatie wil ik er denk ik ook op aansluiten en de pc moet niet al teveel lawaai maken.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Als hij het met de standaard instellingen ook red vind ik het prima
Ik heb gekeken hoe het zit met de wenslijst maar ik vind het kiezen van producten erg moeilijk wat nou het beste is want weer er weinig over hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
[ Voor 28% gewijzigd door Locostyle op 15-07-2015 23:26 ]