Toon posts:

Video render pc/middel game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Zoals in de titel staat, het gaat voornamelijkom videos te renderen en bewerken, maar wil er ook op kunenn gamen,
een spel zoals H1Z1, Minecraft, COD, CSGO etc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800 euro, het mag een paar tientjes meer.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Een muis of toestenbord is nog niet van belang en een monitor wil ik ook los er bij kopen. het gaat voornamelijk om de hardware.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een Behuizing, Moederbord, CPU, GPU, RAM, Voeding, HDD, SSD en een CPU koeler.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ik heb geen merkvoorkeuren. ik ben wel gewend te computeren met intel celeron. (als dat een logisch antwoord is) :P

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
ik vind het geluid wel van belang aangezien het grootste gedeelte ik bezig zal zijn met videos bewerken van gaming opnames. (voor mijn youtube kanaal)

Ga je overklokken?
ik heb geen idee wat dat is.. (ik ben dan ook nog maar een beginner in ICT :) )

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Deze kopjes heb je hier niet vandaan. Waarom je niet, zoals ieder ander in Desktop Aankoopadvies post is mij dan ook een raadsel ;).

Ik verplaats je post maar gooi hem meteen dicht, omdat je eigen input ontbreekt. Voor inspiratie kan je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van november, januari en maart.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!

Dit topic is gesloten.