Datarecovery HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

• GijsVos
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-02-2025
Vrienden,

Kennissen hebben hun laptop laten vallen en nu werkt de HDD niet meer.

Ik heb deze aangesloten via een externe SATA connector en de harde schijf "tikt". Nu weet ik dat dit in het algemeen geen goed teken is. Ik heb de HDD dan ook losgekoppeld en niet meer geprobeerd om verdere schade te voorkomen.

Op de HDD staan belangrijke persoonlijke films van hun zoontje.

Wie of welk bedrijf in België/Nederland kan deze data hopelijk nog recupereren ? Zijn er hier aanraders ? Ik heb nog nooit een harde schijf laten herstellen en/of recupereren.

Bedankt,
Gijs

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden en uitgezocht? Welke bedrijven kwam je tegen en waarom dacht je dat dat wel of niet iets was?

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:49

Fiber

Beaches are for storming.

Op zich wel verstandig dat je een bedrijf zoekt voor de recovery van je persoonlijke data, en niet zelf gaat lopen proberen en het daardoor nog erger maakt. Tips voor een goed bedrijf heb ik helaas niet. Kan Google niks vinden?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• GijsVos
Ja ik heb google gebruikt deze ochtend om bedrijven op te zoeken. Maar helaas heb ik (of iemand die ik ken) geen persoonlijke ervaring met deze bedrijven. Ik kan me voorstellen dat kwaliteit kan verschillen.

Daarom dat ik vroeg naar aanraders.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-01 23:49
Hier is wel een topic over. :)
Thematopic: Datarecovery

In een van de laatste posts staan wel enkele bedrijven.

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• GijsVos
Bedankt, die had ik dus gemist, mijn excuses.

Ik ga de topic eens doorlezen deze middag en de websites van de bedrijven eens bekijken. Stellar leek na mijn eerste google zoektochten een goede keus, eens kijken of ik in dat topic iets terugvind.

Verwijderd

Mag inderdaad in het datarecovery topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.