Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje sims 4 spelen en films afspelen meer niet eigenlijk standaard dingetjes youtube??
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk maar wel beetje degelijkheid
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behavle de Computer kast met inhoudl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mini Atx/Atx kast, moederbord, geheugen, hdd. ssd. dvd drive, voeding, processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee maakt me niks uit wel gewoon kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wordt aangesloten op de tv dus hdmi uitgang is nodig, en er wordt sims 4 opgespeeld en beetje van dat soort spellen meer. geen zware games
ik zal zelf aan amd processor te denken omdat die wel goede videokaart in de processor zelf zit
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje sims 4 spelen en films afspelen meer niet eigenlijk standaard dingetjes youtube??
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk maar wel beetje degelijkheid
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behavle de Computer kast met inhoudl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mini Atx/Atx kast, moederbord, geheugen, hdd. ssd. dvd drive, voeding, processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee maakt me niks uit wel gewoon kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wordt aangesloten op de tv dus hdmi uitgang is nodig, en er wordt sims 4 opgespeeld en beetje van dat soort spellen meer. geen zware games
ik zal zelf aan amd processor te denken omdat die wel goede videokaart in de processor zelf zit
[ Voor 9% gewijzigd door KevinSetz op 13-07-2015 21:52 ]