Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga volgend jaar naar de Universiteit en ik wou hier van ook gebruik maken om een degelijke goede PC aan te schaffen. Nu moet het geen gewone alledaagse zijn aangezien ik zelf ook veel game en mods ontwerp en dergelijke, ik ben dus redelijk wat met PC's bezig. Het is wel al een tijdje geleden daarom dat ik om hulp vraag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ongeveer 2000 euro met scherm erbij maar mag ook meer kosten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet gewoon weg alles aankunnen. Zware games draaien, recorden en renderen tegelijk noem maar op. Ook 3D bewerkingsprogramma's als Cinema 4D moeten smooth kunnen runnen. Graag zet ik ook al eens een streampje op terwijl ik game dat moet ook kunnen. Het systeem moet ook futureproof zijn, dus dat het zeker 5-6 jaar mee kan en daarna eventueel kan upgraden.
Ga je overklokken?
Ik zelf weet niet hoe het moet, maar indien je me er van kan overtuigen sta ik er zeker voor open!
Zelf had ik aan dit al gedacht :
Bedankt alvast voor de hulp!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga volgend jaar naar de Universiteit en ik wou hier van ook gebruik maken om een degelijke goede PC aan te schaffen. Nu moet het geen gewone alledaagse zijn aangezien ik zelf ook veel game en mods ontwerp en dergelijke, ik ben dus redelijk wat met PC's bezig. Het is wel al een tijdje geleden daarom dat ik om hulp vraag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is ongeveer 2000 euro met scherm erbij maar mag ook meer kosten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet gewoon weg alles aankunnen. Zware games draaien, recorden en renderen tegelijk noem maar op. Ook 3D bewerkingsprogramma's als Cinema 4D moeten smooth kunnen runnen. Graag zet ik ook al eens een streampje op terwijl ik game dat moet ook kunnen. Het systeem moet ook futureproof zijn, dus dat het zeker 5-6 jaar mee kan en daarna eventueel kan upgraden.
Ga je overklokken?
Ik zelf weet niet hoe het moet, maar indien je me er van kan overtuigen sta ik er zeker voor open!
Zelf had ik aan dit al gedacht :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 404,50 | € 404,50 |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 137,50 | € 137,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 367,50 | € 367,50 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 92,75 | € 92,75 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 307,30 | € 307,30 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,25 | € 12,25 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 182,- | € 182,- |