Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerman1991
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 18:46
Hallo,

Ik ben al een tijd geinteresseerd in een bleutooth speaker.

Ik heb op internet en een aantal winkels wel gekeken naar z'n speaker, maar echt wijzer word ik er niet van.
Ik weet wel dat er heel groot prijsverschil is tussen speakers en ik weet niet vanaf welke prijs je een degelijke speaker hebt.

Mijn eisen zijn: goede kwaliteit, goede bass en sound hebben, moet minimaal een uur of 6 mee kunnen op de accu. Hij mag maximaal 150 euro kosten, lager is natuurlijk altijd beter :P

Waar moet ik op letten als ik 1 wil kopen? en misschien hebben jullie ook wel suggesties.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-10 10:35
Wij hebben met ons voetbalteam pricewatch: The House of Marley Get Together gekocht. bevalt prima en is €6,- boven je budget. Prima geluid, bluetooth en 3.5mm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 20:28
Je kunt voor 150 euro zelf ook een hele dikke boombox maken die lang mee gaat en ontiegelijk hard gaat.
Kijk anders ook eens in Het krat en kist radio topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Ik heb zelf zeer recentelijk ook een kratradio gemaakt, ik ben er erg over te spreken.

Als je daar niet aan wilt beginnen zou ik je sowieso aanraden om naar een winkel toe te gaan om de speakers te beluisteren. In de meeste winkels kun je je eigen telefoon wel aan de speakers leggen om ze eens uit te proberen - dan kun je ook gelijk beslissen of de speaker geschikt is voor jouw muzieksmaak.

Voor suggesties kan je altijd in de Pricewatch kijken, daar staan dan ook reviews van andere gebruikers bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gezien het gebrek aan eigen inzet zou een slotje op dit topic wel op zijn plaats zijn; aangezien er toch enkele mensen de moeite hebben genomen om te reageren, zal ik het nu achterwege laten. Check desondanks toch het algemene beleid nog eens en de quickstart voor een goed topic in het bijzonder.

Je topic krijgt wel een verhuizing naar CEA omdat je het in de verkeerde sectie hebt geopend.
Pagina: 1