[iOS 8.4 Jailbreak] Uitgelicht pagina App Store werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel twee iPads voor me, een derde en een vierde generatie iPad.
Beide draaien 8.4 (inc jailbreak met de meest recente updates) Als ik naar de appstore ga dan blijft de uitgelicht pagina helemaal blank. Switch ik naar een ander tabblad bijvoorbeeld updates en terug naar Highlights dan werkt de pagina weer als vanouds. Iemand enig idee waar dit door kan komen?

Ik heb op de iPad3 alle jaiblreak tweaks verwijderd dus een tweak zelf kan de oorzaak niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:29:
Beide draaien 8.4 (inc jailbreak met de meest recente updates)
[...]
Ik heb op de iPad3 alle jaiblreak tweaks verwijderd dus een tweak zelf kan de oorzaak niet zijn.
Je hebt twee jailbroken pads en je vraagt je af waarom de appstore niet meer werkt? O-)

*knip*

Het is niet de bedoeling om mensen door te verwijzen naar een ander forum. Het antwoord quoten en doorverwijzen naar de oplossing is natuurlijk geen probleem.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2015 12:56 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobV schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:34:
[...]

Je hebt twee jailbroken pads en je vraagt je af waarom de appstore niet meer werkt? O-)

*knip*
Verwijs je me nou echt door naar een ander formum? 8)7 We zitten hier toch Tweakers??
Is tweakers tegenwoordig het moet out of the box werken en anders ga je maar ergens anders informeren geworden? Jailbreaken = Tweaken!

Men jailbreakt al vanaf dag 1, ik ook en heb dit nog niet eerder meegemaakt dus om mij dan maar door te verwijzen naar een ander forum is wat zwakjes.

Het lijkt overigens iets serverside bij Apple te zijn geweest want het werkt nu wel weer, op beide iPads.
Ter info: het kan niet aan mijn internet gelegen hebben want de iPad3 is van een buur die dit probleem vanochtend als eerst geconstateerd had. (Bij zijn huis, op zijn internet connectie)

Anyways case closed, ik kan het probleem niet meer reproduceren. :X

[ Voor 24% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:29:
Ik heb momenteel twee iPads voor me, een derde en een vierde generatie iPad.
Beide draaien 8.4 (inc jailbreak met de meest recente updates) Als ik naar de appstore ga dan blijft de uitgelicht pagina helemaal blank. Switch ik naar een ander tabblad bijvoorbeeld updates en terug naar Highlights dan werkt de pagina weer als vanouds. Iemand enig idee waar dit door kan komen?

Sowieso laadt uitgelicht op iOS 8.x iets trager (mijn ervaring). Maar misschien een kortstondige storing dan bij Apple geweest (oeps overheen gelezen). Links onder in uitgelicht toon Apple ID, of log uit en weer aan heb je wel geprobeerd?

En inderdaad hier op Tweakers zijn we niet gekleurd zoals op iCul... jailbreak q+a en kritisch over Apple zijn is daar vloeken in de kerk :( Dat zuigt. Doet 9to5mac veel beter (en vele andere).

Maar goed case closed idd :)

Edit: overheen gelezen

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:41:
Verwijs je me nou echt door naar een ander formum? 8)7 We zitten hier toch Tweakers??
Is tweakers tegenwoordig het moet out of the box werken en anders ga je maar ergens anders informeren geworden? Jailbreaken = Tweaken!

Men jailbreakt al vanaf dag 1, ik ook en heb dit nog niet eerder meegemaakt dus om mij dan maar door te verwijzen naar een ander forum is wat zwakjes.
Dit kwam niet helemaal goed over. Ik probeerde te helpen. Kennelijk fail. Ik verwees naar een ander forum omdat ik gemerkt heb dat er hier niet veel vragen langskomen over jailbreaks. That’s all.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17
De reacties zijn afgesplitst van [iOS 8] Ervaringen & Discussie. Typecast-L, het is niet de bedoeling om dit soort specifieke vragen in een "groot" topic te plaatsen. Zeker voor jailbreaken geldt dat het alleen in nieuwe topics of het jailbreak topic is toegestaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1