Waar staat de router en waar zit jij met je pc?
@stanwallaart,
In die 3 weken kan een heleboel gebeuren. Producten komen en gaan in de prijslijsten (dus sommige onderdelen zijn dan niet meer verkrijgbaar), en de prijzen zelf gaan ook op en neer. Tegen die tijd is er dus misschien wel een veel voordeligere samenstelling voor de zelfde prijs, met andere onderdelen. Dat laatste is onwaarschijnlijk, want door de hoge populariteit van de producten waar deze samenstelling uit bestaat blijven de prijzen laag.
In die 3 weken kan een heleboel gebeuren. Producten komen en gaan in de prijslijsten (dus sommige onderdelen zijn dan niet meer verkrijgbaar), en de prijzen zelf gaan ook op en neer. Tegen die tijd is er dus misschien wel een veel voordeligere samenstelling voor de zelfde prijs, met andere onderdelen. Dat laatste is onwaarschijnlijk, want door de hoge populariteit van de producten waar deze samenstelling uit bestaat blijven de prijzen laag.
¯\_(ツ)_/¯
Router zit 3 meter bij me vandaanBlauwmaceje schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:59:
[...]
Waar staat de router en waar zit jij met je pc?
Is er geen mogelijkheid om een kabel in de router te prikken want old school kabel is altijd beter
Inderdaad, dat is dan echt een no brainer. 3 meter, kom op
.
Ook niet gewoon langs het kantje met van deze jongens?
Echte bad boys hoorbr00ky schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:30:
Ook niet gewoon langs het kantje met van deze jongens?
Maar ff on topic je vader heeft toch helemaal geen last van die kabel van 3 meter?
Kan het echt niet weggewerkt worden want kabels zijn altijd beter en dit merk je echt in je download snelheid en soms in games. Bovendien wil WiFi wel eens storen als er meerdere netwerken in de buurt zijn.
Dan is het niet handig. Ik had het begrepen als dat het in dezelfde ruimte was.
Afijn, veel plezier ermee dan en als je wifi achteraf echt bagger werkt, kan je altijd nog geen zeuren
.
Afijn, veel plezier ermee dan en als je wifi achteraf echt bagger werkt, kan je altijd nog geen zeuren
Kan nog over gediscussieerd worden met mn pa maarja.. het blijven volwassenen
) super bedankt allen!
Dat was zeker dezelfde persoon waarna je na veel gezeur uiteindelijk een game pc mocht?Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:39:
Kan nog over gediscussieerd worden met mn pa maarja.. het blijven volwassenen) super bedankt allen!
Maar veel plezier met je build verder en succes met het in elkaar zetten
Is je pc klaar ben nemelijk erg benieuwd hoe alles loopt en heb je al toestemming voor een internet kabel? Wat heb je nou uiteindelijk genomen? Ik hoop dat alles goed werktVerwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:47:
Super bedankt! Als ik nog vraagjes heb laat ik het horen!
Het is allemaal iets opgeschoven.. ga hem over een maand kopen na mn verjaardag! En ik weet al de onderdelen, een week van tevoren maak ik eennieuw topicje aan met de laatste tips en bestellen maarrPC4Ukopen schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:29:
[...]
Is je pc klaar ben nemelijk erg benieuwd hoe alles loopt en heb je al toestemming voor een internet kabel? Wat heb je nou uiteindelijk genomen? Ik hoop dat alles goed werkt