even een copy uit het mechanisch toetsenbord topic, aangezine die nogal dood is en ik hem wel graag voor het weekend wil bestellen.
Wie o wie kan mij even advies geven, ik wil een mechanisch toetsenbord aanschaffen.
Ik heb geen flauw idee welke switches mij het beste liggen, ik twijfel heel erg tussen rood en bruin, het liefst een beetje gelijk aan mijn cheap ass 9 euro microsoft toetsenbord, dus ik neig toch sterk naar rood.
ben een voorstander van een klein toetsenbord hou er niet van als er teveel afstand tussen mijn handen zit.
Welke lay-out wil je?
qwerty.
Wil je met of zonder numpad?
met
Wil je backlight?
zou leuk zijn maar is geen vereiste
Welke MX Switch prefereer je
rood/bruin
Wat je is je budget?
100 euro is toch wel de max denk ik
Wil je macro toetsen?
als het binnen het budget past sure
Doel van het keyboard?
voornamelijk FPS games (CS:GO) en typen
Wat weet je al?
zelf had ik deze in gedachte
pricewatch: CM Storm QuickFire TK (Red switch)
maar twijfel dus heel erg tussen de rode en bruine switches, ben bang dat ik met rood amper kan typen of dat ze te gevoelig zijn, maar ik met bruine in cs go weer smoothness miss, ugh help me?
als iemand een betere suggestie heeft please let me know!
Wie o wie kan mij even advies geven, ik wil een mechanisch toetsenbord aanschaffen.
Ik heb geen flauw idee welke switches mij het beste liggen, ik twijfel heel erg tussen rood en bruin, het liefst een beetje gelijk aan mijn cheap ass 9 euro microsoft toetsenbord, dus ik neig toch sterk naar rood.
ben een voorstander van een klein toetsenbord hou er niet van als er teveel afstand tussen mijn handen zit.
Welke lay-out wil je?
qwerty.
Wil je met of zonder numpad?
met
Wil je backlight?
zou leuk zijn maar is geen vereiste
Welke MX Switch prefereer je
rood/bruin
Wat je is je budget?
100 euro is toch wel de max denk ik
Wil je macro toetsen?
als het binnen het budget past sure
Doel van het keyboard?
voornamelijk FPS games (CS:GO) en typen
Wat weet je al?
zelf had ik deze in gedachte
pricewatch: CM Storm QuickFire TK (Red switch)
maar twijfel dus heel erg tussen de rode en bruine switches, ben bang dat ik met rood amper kan typen of dat ze te gevoelig zijn, maar ik met bruine in cs go weer smoothness miss, ugh help me?
als iemand een betere suggestie heeft please let me know!
[ Voor 5% gewijzigd door Ambition88 op 09-07-2015 16:23 ]