Op donderdag 21 juni 2001 10:56 schreef Floris Diemel het volgende:
[No flame intended]
Bombadil: Zie je ze vliegen ofzo?
niet dat ik weet

Op T.net worden op een hele drukke dag misschien 1000 posts neergezet, die lang niet allemaal beoordeeld worden en vaak zelfs helemaal niet zo goed als eigenlijk zou moeten. Er zijn zo'n 5000 mensen met modpunten die dus ook potentiele moderators zijn... (Waar overigens goed over nagedacht is en wordt, omdat er toch nog wel een paar veranderingen moeten komen.)
Op GoT worden _ruim_ 10.000 posts per dag neergezet, die je enkel door een groepje van 30 man wilt laten beoordelen? Ik denk niet dat dat haalbaar is.
Ik ga lees cursussen geven denk ik.

Op donderdag 21 juni 2001 10:50 schreef bombadil het volgende:
En trouwens wie zegt dat enkel mods die rechten zouden moeten krijgen, misschien is daar wel animo onder verstandige users voor.
Heb je wel heel wat meer dan 30. dat zeg ik toch!
edit:
en ik wilde enkel de newbies beoordelen, die maken veel minder posts.
Dus mijn input: No chance, tenzij je met revolutionaire mod-bots aankomt en andere geweldige plannen.
zie boven
Hetzelfde met statussen, mensen gaan ppuur posten voor de status, waardoor wij het dus niet willen hebben op GoT.
Dat zou toch schitterend zijn? Ik heb het over statussen die afhankelijk zijn van de inhoud (=kwaliteit) niet over de hoeveelheid (=kwantiteit). Prachtig toch als mensen hun best zouden doen om hun posts zo kwalitatief hoog mogelijk te doen?
Maar ut hoeft niet hoor, het was maar een idee, weliswaar een goed idee maar toch..
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)