Na meer dan 25 jaar trouwe dienst gaan we onze oude Philips tv vervangen (hij is niet kapot te krijgen !). Ik heb daarom geen ervaring met moderne lc-tv's en zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Er is domweg te veel aanbod. Ik heb inmiddels wel tv via internet (xs4all) met een losse controller per tv die via een ethernet kabel is aangesloten.
Om mijn zoektocht te beperken heb ik onderstaande vragen.
Ik zoek een?
lcd tv 40 inch. HD of UHD. 3d niet noodzakelijk. ik twijfel nog of het een SMART tv moet zijn
Wat is je budget?
600 tot 800 €. Meer kan maar boven de 1000 € gaat het echt niet worden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hoofdfunctie TV kijken (films, series, documentaires, sport). Indien mogelijk ook films bekijken door vanaf een pc te streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nog geen specifieke tv op het oog. Ben wel zeer tevreden over de Samsung monitoren die ik aan onze pc's heb hangen.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Kun je met een SMART tv de extra console van xs4all omzeilen ?
- Alle tv's hebben tuners die ik niet nodig heb (denk ik). Bestaan er ook tv's zonder tuner ?
- Kun je streamen vanaf een pc naar een SMART tv of is daar meer voor nodig
Verder jullie persoonlijke mening over beeldkwaliteit. Kan ik ook in reviews vinden maar ben wel benieuwd.
- 100 Hz vs 50 Hz
- HD vs UHD
Alvast bedankt voor jullie input
Om mijn zoektocht te beperken heb ik onderstaande vragen.
Ik zoek een?
lcd tv 40 inch. HD of UHD. 3d niet noodzakelijk. ik twijfel nog of het een SMART tv moet zijn
Wat is je budget?
600 tot 800 €. Meer kan maar boven de 1000 € gaat het echt niet worden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hoofdfunctie TV kijken (films, series, documentaires, sport). Indien mogelijk ook films bekijken door vanaf een pc te streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nog geen specifieke tv op het oog. Ben wel zeer tevreden over de Samsung monitoren die ik aan onze pc's heb hangen.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Kun je met een SMART tv de extra console van xs4all omzeilen ?
- Alle tv's hebben tuners die ik niet nodig heb (denk ik). Bestaan er ook tv's zonder tuner ?
- Kun je streamen vanaf een pc naar een SMART tv of is daar meer voor nodig
Verder jullie persoonlijke mening over beeldkwaliteit. Kan ik ook in reviews vinden maar ben wel benieuwd.
- 100 Hz vs 50 Hz
- HD vs UHD
Alvast bedankt voor jullie input