Wijziging User Review - [EValentino] [Robonnl]

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vanwege een misverstand is de feedback gegeven en dit is nu telefonisch opgelost. Vanwege omstandigheden kon Robonnl mijn laptop die ik te koop aanbood niet ophalen en afbellen was vanwege prive redenen toen niet mogelijk. Hiervoor heeft Robonnl zijn excuses aangeboden en uitleg gegeven.

Beide reviews mogen dus verwijderd worden, die van mij naar Robonnl en die van Robonnl naar mij.

[ Voor 14% gewijzigd door EValentino op 08-07-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
je moet Robonnl ook nog inlichten hiervoor en hij moet dan ook zijn akkoord geven ;)
How to - V&A feedback laten aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Dat had ik al gedaan inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Akkoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.