Eehm. Ik wil graag Windows 8.1 kopen (via bijv. G2A) , ik vroeg me af hoe je dat dan moet installeren op een nieuwe PC. Of is het alleen bedoeld om te upgraden?
Thanks. Dom dat ik dat niet vond. Voor de rest, heeft iemand ervaring met G2A? Ik heb een paar reviews gelezen en daarin werd gezegd dat als je gewoon keek naar de score van de verkoper en G2A-shield wel aan had, het wel betrouwbaar was.
EDIT: Kan het zijn dat G2A gebruik maakt van gestolen keys? Anders toch maar niet via een dergelijke site kopen.
EDIT: Kan het zijn dat G2A gebruik maakt van gestolen keys? Anders toch maar niet via een dergelijke site kopen.
[ Voor 19% gewijzigd door Urrim op 07-07-2015 18:04 ]
Ik persoonlijk heb er geen vertrouwen in dat daar gekochte keys het blijven doen (of dat ze 'netjes' zijn). En gebruik dus gewoon pricewatch: Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ik gebruik voor mijn keys altijd g2play.net, en ben daar erg tevreden over.
ze hebben windows ook zo te zien: http://www.g2play.net/catalogsearch/result/index/?q=windows
ze hebben windows ook zo te zien: http://www.g2play.net/catalogsearch/result/index/?q=windows
Ik hoorde echter wel van iemand dat hij na een jaar problemen met windows kreeg omdat hij werd beschuldigd van piracy.
EDIT: Dan heb ik het over iemand die een dergelijke key via G2A had gekocht.
EDIT: Dan heb ik het over iemand die een dergelijke key via G2A had gekocht.
[ Voor 25% gewijzigd door Urrim op 07-07-2015 19:31 ]
Toch maar niet van G2A, een beetje shady, toospookyforme. Ik kijk nu hiernaar: de site heeft wel goede reviews dus ja... Het is dan €70,- incl. btw, dat is nog te doen.
Hoe precies werkt de installatie dan? Want ik kan Windows 7 downloaden, en dan op een USB zetten?
Ik kan zometeen gratis upgraden naar Windows 10. Is dat aan te raden? Ik vind de interface van Windows 7 zo veel fijner. Met Windows 10 heb je echter wel DirectX12, dat helpt in gaming performance, maar is het het waard om dan te upgraden?
EDIT: Home premium ondersteunt max 16 GB intern geheugen?
Hoe precies werkt de installatie dan? Want ik kan Windows 7 downloaden, en dan op een USB zetten?
Ik kan zometeen gratis upgraden naar Windows 10. Is dat aan te raden? Ik vind de interface van Windows 7 zo veel fijner. Met Windows 10 heb je echter wel DirectX12, dat helpt in gaming performance, maar is het het waard om dan te upgraden?
[ Voor 4% gewijzigd door Urrim op 07-07-2015 19:16 ]
heeft je nieuwe PC een DVD-speler? Zo ja, dan steek je de DVD in de DVD-speler en start je de PC op. Wanneer er geen besturingssysteem op de nieuwe PC staat zal de DVD meestal vanzelf opstarten. Zo niet, dan zul je even in je BIOS moeten gaan zoeken naar de opstartvolgorde, of je zoekt het bootmenu op.
Meestal staat er als je de pc inschakelt vanonder een regel: Press F8 to enter SETUP, Press F12 to enter Bootmenu. (Toetsen kunnen bij jou anders ingedeeld staan!)
Wanneer je dus de directe mogelijkheid hebt om een bootmenu te openen, dan doe je dat. Hierna kies je je DVD speler uit de lijst. Zo niet, dan open je de setup en zoek je de opstartvolgorde (meestal onder het tabje BOOT). Zorg dan dat de dvd speler bovenaan komt te staan.
De rest is niet zo heel lastig
Meestal staat er als je de pc inschakelt vanonder een regel: Press F8 to enter SETUP, Press F12 to enter Bootmenu. (Toetsen kunnen bij jou anders ingedeeld staan!)
Wanneer je dus de directe mogelijkheid hebt om een bootmenu te openen, dan doe je dat. Hierna kies je je DVD speler uit de lijst. Zo niet, dan open je de setup en zoek je de opstartvolgorde (meestal onder het tabje BOOT). Zorg dan dat de dvd speler bovenaan komt te staan.
De rest is niet zo heel lastig
Persoonlijk zou ik gewoon overstappen op Windows 10.Urrim schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:02:
Toch maar niet van G2A, een beetje shady, toospookyforme. Ik kijk nu hiernaar: de site heeft wel goede reviews dus ja... Het is dan €70,- incl. btw, dat is nog te doen.
Zelf ben ik wel een 8.1 fan. Werkt, voor mij, gewoon veel lekkerder dan windows 7.
En zit ook te wachten op windows 10.
Zal als je toch wilt overstappen naar een nieuwe windows versie. Geen geld uit gaan geven aan een 8.1 licentie (ookal zou die maar 10,- kosten). Omdat je straks gratis naar windows 10 kunt gaan.
Dus gewoon nog even wachten en straks je windows 7 updaten naar windows 10.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Is dit ook gewoon mogelijk met een OEM Windows 7 versie?
Hier kan je misschien ook wat info daarover vinden: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625Urrim schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:48:
Thanks. Dom dat ik dat niet vond. Voor de rest, heeft iemand ervaring met G2A? Ik heb een paar reviews gelezen en daarin werd gezegd dat als je gewoon keek naar de score van de verkoper en G2A-shield wel aan had, het wel betrouwbaar was.
Verder kan je gewoon van Windows 7 OEM naar Windows 10.
Ik las wel, als enige grote nadeel denk ik, dat je niet naar een ander model of type moederbord kan wisselen.
OEM versions of Windows 7 are identical to Full License Retail versions except for the following:
- OEM versions do not offer any free Microsoft direct support from Microsoft support personnel
- OEM licenses are tied to the very first computer you install and activate it on
- OEM versions allow all hardware upgrades except for an upgrade to a different model motherboard
- OEM versions cannot be used to directly upgrade from an older Windows operating system
OEM versions of Windows 7 are identical to Full License Retail versions except for the following:
- OEM versions do not offer any free Microsoft direct support from Microsoft support personnel
- OEM licenses are tied to the very first computer you install and activate it on
- OEM versions allow all hardware upgrades except for an upgrade to a different model motherboard
- OEM versions cannot be used to directly upgrade from an older Windows operating system
OEM is gekoppeld aan je PC.
Ander type moederbord is ander type PC en dus eigenlijk illegaal.
Maar je kunt gewoon met MS bellen en opnieuw activeren. Daar nog nooit problemen mee gehad
Ander type moederbord is ander type PC en dus eigenlijk illegaal.
Maar je kunt gewoon met MS bellen en opnieuw activeren. Daar nog nooit problemen mee gehad
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Een OEM licentie is bedoeld voor bij een nieuwe computer. De onderdelen van die computer (in geval van zelfbouw) mogen ook niet meer dan 60 kalenderdagen in uw bezit zijn en het moet gaan om een volledige computer (behuizing, moederbord, processor, geheugen) en niet alleen een goedkope muis. Voldoe je niet aan die voorwaarden dan ben je eigenlijk al niet legaal bezig (en kon je dus even goed kiezen voor een gekraakte oplossing).Urrim schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:08:
Ik las wel, als enige grote nadeel denk ik, dat je niet naar een ander model of type moederbord kan wisselen.
Een OEM licentie is dan ook niet overzetbaar naar een nieuwe computer (daarom ook dat deze goedkoper is dan retail). Het is ook de systeembouwer die ondersteuning moet geven, in geval dat je zelf een PC bouwt en een OEM licente gebruikt ben je dat natuurlijk zelf. Het wisselen van een moederbord is wel toegestaan omdat dit slechts 1 onderdeel is van de computer. Ga je dan ook direct een nieuwe CPU steken dan kan men wel gaan aanvoeren dat je niet langer dezelfde computer hebt.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dankje! Ik heb een volledig zelf samengestelde computer gekocht via Azerty:
Ik heb hem sinds vorige week dinsdag in bezit. Dus dat is dan toch gewoon legaal.
Trouwens, is het het nog waard om te vragen om de sticker, of heeft dat geen zin? Anders krijg ik een .iso en een code via 't internet, maar dan zonder sticker.
EDIT: Volgens mij heb je er niet zo veel aan, right?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,80 | € 180,80 |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,- | € 64,- |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 209,95 | € 209,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 62,- | € 62,- |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,- | € 25,- |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,60 | € 12,60 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 787,81 |
Ik heb hem sinds vorige week dinsdag in bezit. Dus dat is dan toch gewoon legaal.
Trouwens, is het het nog waard om te vragen om de sticker, of heeft dat geen zin? Anders krijg ik een .iso en een code via 't internet, maar dan zonder sticker.
EDIT: Volgens mij heb je er niet zo veel aan, right?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als student heb je veel korting op de site van Microsoft zelf, heb daar ook mijn W8 licentie destijds daar gekocht.
Je kunt je key ook veranderen via command prompt met de tool slmgr. (software licensing management tool).
- command prompt launchen als admin
- slmgr.vbs -ipk productkey
- slmgr.vbs -ato (om Windows te activeren).
[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 08-07-2015 14:59 ]
is everything cool?
Ik heb een hier Windows 7 OEM gekocht. Wel apart. Op slim.nl staat Windows aangeboden vanaf €22,-. Ah, er staat dat die 'studentenversies' maar een jaar geldig zijn.Slechdt schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:08:
Wellicht kan je via slim.nl of surfspot.nl een legit goedkope key krijgen
Ik ga vanaf september studeren aan de RUG, echter ik heb nog geen collegegeld betaald (moet voor 1 sept.) en denk dus niet dat ik officieel al student ben. Had eventueel misschien wel gekund. Als ik nu Windows 7 krijg ben ik ook tevreden, zometeen gratis upgraden naar Windows 10.Darky03 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:40:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als student heb je veel korting op de site van Microsoft zelf, heb daar ook mijn W8 licentie destijds daar gekocht.
[ Voor 22% gewijzigd door Urrim op 08-07-2015 15:21 ]
Op SurfSpot kan je inloggen met je login gegevens van de RUG. Dus zodra je die hebt, kan je het kopen.Urrim schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:15:
[...]
Ik ga vanaf september studeren aan de RUG, echter ik heb nog geen collegegeld betaald (moet voor 1 sept.) en denk dus niet dat ik officieel al student ben. Had eventueel misschien wel gekund. Als ik nu Windows 7 krijg ben ik ook tevreden, zometeen gratis upgraden naar Windows 10.
Je kan het ook nog via Slim.nl proberen met gegevens van je vorige school. (of is dat al lang geleden?)
Ik heb een Studentenlicentie van Slim.nl en die heb ik al jaren geleden gekocht en werkt nog gewoon.
Ben afgelopen jaar geslaagd, dus dat zou misschien kunnen. Maar ik heb nu Windows 7 OEM gekocht en ik denk dat dat ook prima gaat werken. Zo niet, dan zal ik nog even kijken naar het studentenaanbod.LongBowNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:25:
[...]
Op SurfSpot kan je inloggen met je login gegevens van de RUG. Dus zodra je die hebt, kan je het kopen.
Je kan het ook nog via Slim.nl proberen met gegevens van je vorige school. (of is dat al lang geleden?)
Ik heb een Studentenlicentie van Slim.nl en die heb ik al jaren geleden gekocht en werkt nog gewoon.
En ik heb het al eerder gevraagd, maar het is het echt waard om te upgraden naar Windows 10 van Windows 7 wat betreft performance? Ik heb momenteel Windows 10 op mijn PC, en dat is zo slecht niet hoor, maar puur qua interface vond ik Windows 7 prettiger.
EDIT: Dat is bijzonder. Want op de site staat "De studentenversie is 1 jaar geldig. De medewerkersversie is geldig zolang je aan een onderwijsinstelling verbonden bent."
[ Voor 9% gewijzigd door Urrim op 08-07-2015 15:30 ]
Voor gaming? Jazeker! DX12 is een Windows 10 exclusive. Daarnaast heeft Windows 10 een nieuwe WDDM 2.0. Welke ook verbeteringen ziet bij DX11 games.
Zit ook op een hogeschool en heb even voor je op Surfspot gekeken.
Voor mijn instelling is deze beschikbaar: Kost €22,75 en volgens de voorwaarde is hij wel maar 1 jaar geldig. Of dit ook zo is weet ik niet.
Voor mijn instelling is deze beschikbaar: Kost €22,75 en volgens de voorwaarde is hij wel maar 1 jaar geldig. Of dit ook zo is weet ik niet.
Aantal licenties 1 apparaat
Looptijd licentie 1 jaar
Ik zou dit navragen bij SurfSpot, want Windows werkt niet met een abonnement model. Misschien heeft het te maken met activatie, om te voorkomen dat men ze inkoopt om eventueel later te gebruiken kan je het tot maximaal 1 jaar na aankoop activeren???
Mail is verzonden naar Surfspot, zal de reactie wel posten in dit topic.LongBowNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:34:
Ik zou dit navragen bij SurfSpot, want Windows werkt niet met een abonnement model. Misschien heeft het te maken met activatie, om te voorkomen dat men ze inkoopt om eventueel later te gebruiken kan je het tot maximaal 1 jaar na aankoop activeren???
de licenties waren een aantal jaar terug eeuwigdurend, dus je kocht een licentie (wat overigens een upgrade licentie is) en kon deze daarna gewoon blijven gebruiken, ook als je geen student of medewerker meer wasrens-br schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:31:
Zit ook op een hogeschool en heb even voor je op Surfspot gekeken.
[...]
Een upgrade licentie kun je ook gewoon gebruiken voor een clean install, kwestie van deze link volgen.mschol schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:04:
[...]
de licenties waren een aantal jaar terug eeuwigdurend, dus je kocht een licentie (wat overigens een upgrade licentie is) en kon deze daarna gewoon blijven gebruiken, ook als je geen student of medewerker meer was
Dat hun software blijft werken als je geen medewerker / student meer bent staat ook in hun FAQ:
Ben voornamelijk benieuwd hoe dat jaar in elkaar zit. Zag net dat alle Office producten ook een licentieduur hebben van één jaar.Wanneer je niet langer studeert aan of werkzaam bent in het hoger of basisonderwijs, kun je geen gebruik meer maken van SURFspot. De aangeschafte producten kun je natuurlijk wel blijven gebruiken. Heb je je productcode en/of downloadlink nodig, mail ons dan via info@surfspot.nl.
Heb inmiddels reactie gehad van Surfspot:LongBowNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:34:
Hieruit kan dus geconcludeerd worden dat het dus niet verloopt na een jaar, maar het eigenlijk niet de bedoeling is om het nog te gebruiken. Fijn dat het in ieder geval gewoon werkt.Beste,
We mogen van Microsoft alleen Microsoft-producten aanbieden aan studenten met een abonnementsvorm. Daarom wordt dit product verkocht als abonnement, maar voor zover wij weten verloopt deze software niet na een jaar. Je mag deze software gebruiken zolang je student bent. Daarna dien je de software te verwijderen, omdat je geen recht meer hebt op software met onderwijskorting.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we graag van je.
Met vriendelijke groet,
Surfspot
Is het aan te raden om bij het installeren van Windows 7 een partitie maken?
EDIT: Zo ja, hoe groot?
EDIT: Zo ja, hoe groot?
[ Voor 15% gewijzigd door Urrim op 10-07-2015 13:01 ]
Het is inderdaad aangeraden om een partitie te maken. Immers, waar ga je Windows anders op installeren? Als er geen partities op de schijf staan, of je verwijderd alle partities in de setup, en je drukt gewoon op volgende zal Windows zelf het partitiegedeelte regelen. Die zal de gehele schijfruimte gebruiken voor de partitie.
Ikzelf geloof niet in meerdere partities (als je gewoon goeie backups regelt en alles lekker simpel wil houden). Wil je het wel dan kan je dat allemaal regelen in de setup van Windows. Ik vind het altijd maar onnodig complex
Ikzelf geloof niet in meerdere partities (als je gewoon goeie backups regelt en alles lekker simpel wil houden). Wil je het wel dan kan je dat allemaal regelen in de setup van Windows. Ik vind het altijd maar onnodig complex
Aha, dus als ik Windows 7 installeer op mijn 250GB SSD, dan hoef ik dat niet handmatig te doen, maar dat doet hij dan automatisch als ik gewoon de stappen doorga?
En ik moet dus wel mijn HDD unpluggen om Windows correct te installeren op mijn SSD, toch?
En ik moet dus wel mijn HDD unpluggen om Windows correct te installeren op mijn SSD, toch?
Je kunt tijdens de installatie gewoon de juiste schijf kiezen. Geen noodzaak om je HDD los te halen.Urrim schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:13:
Aha, dus als ik Windows 7 installeer op mijn 250GB SSD, dan hoef ik dat niet handmatig te doen, maar dat doet hij dan automatisch als ik gewoon de stappen doorga?
Oke, ik ben nu aan t kijken, maar het is nogal een gepruts om hem los te halen. Dan moet ik de andere kant loshalen en dat is best wel krap met kabelmanagement.
Alleen iemand zei dat de bootmanager dan op de HDD terecht kan komen.
Alleen iemand zei dat de bootmanager dan op de HDD terecht kan komen.
Het kan handig zijn om de HDD wel los te pluggen, ligt beetje aan de bootvolgorde van de disken af. Als je HDD als eerste HD staat in het lijstje (van hardddisks), dan kan de bootvolgorde wel USB - DVD - HDD zijn, maar zal hij toch het system deel op de HDD zetten. Als je de HDD los koppelt, of de Harddisk volgorde (staat vaak los van bootvolgorde) aanpaste heb je dat probleem niet...Hann1BaL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:17:
[...]
Je kunt tijdens de installatie gewoon de juiste schijf kiezen. Geen noodzaak om je HDD los te halen.
Loskoppelen is wat eenvoudiger vaak en meer dummie proof
Ik kan de sata kabel misschien wel loshalen. Maar er zijn er vier, hoe weet ik welke welke is.
EDIT: Ik heb 3 Sata cables. 1x SSD, 1x HDD, en 1x optical drive. Omdat ik de andere kant ivm cable management echt niet los wil halen (vorige keer was het nogal een gedoe) doe ik het zo. Kan ik er gewoon elke keer één uithalen en kijken welke drives connected zijn? Als ik de PC opstart?
EDIT 2: Ik kan al zien welke die van de optical drive is, de bovenste. Dus ik heb er nog maar twee om uit elkaar te halen. Trouwens, dit is toch wel een oké manier om het te doen?
EDIT: Ik heb 3 Sata cables. 1x SSD, 1x HDD, en 1x optical drive. Omdat ik de andere kant ivm cable management echt niet los wil halen (vorige keer was het nogal een gedoe) doe ik het zo. Kan ik er gewoon elke keer één uithalen en kijken welke drives connected zijn? Als ik de PC opstart?
EDIT 2: Ik kan al zien welke die van de optical drive is, de bovenste. Dus ik heb er nog maar twee om uit elkaar te halen. Trouwens, dit is toch wel een oké manier om het te doen?
[ Voor 80% gewijzigd door Urrim op 10-07-2015 14:56 ]
Ja joh, niks aan de hand. Als computers kapot gingen van sata stekkers loshalen wou niemand een computer reparatie zaak beginnen.
Verwijderd
Misschien een beetje off-topic, maar als ik nu een windows 8.1 retail-licentie koop, kom ik dan in aanmerking voor de gratis upgrade naar windows 10?
De gratis upgrade is voor iedereen die binnen een jaar upgrade van Windows 7 en 8.1. Dus zou niet weten waarom dat niet zou gelden voor iemand die nu pas een licentie koopt.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:37:
Misschien een beetje off-topic, maar als ik nu een windows 8.1 retail-licentie koop, kom ik dan in aanmerking voor de gratis upgrade naar windows 10?
Verwijderd
Oke, bedankt voor je reactie, dan koop ik een windows 8.1 licentie en wacht tot windows 10 vanzelf verschijnt.rens-br schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:39:
De gratis upgrade is voor iedereen die binnen een jaar upgrade van Windows 7 en 8.1. Dus zou niet weten waarom dat niet zou gelden voor iemand die nu pas een licentie koopt.
Overigens denk ik wel dat je Windows 8.1 ook daadwerkelijk moet installeren, waarna je kunt upgraden. Verwacht niet dat je een Windows 10 iso kunt pakken (als die weer beschikbaar komen) en die kan activeren met je Windows 8.1 key.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:42:
[...]
Oke, bedankt voor je reactie, dan koop ik een windows 8.1 licentie en wacht tot windows 10 vanzelf verschijnt.
Verwijderd
Dat was ik ook van plan om te doen, maar alsnog bedankt voor de tip.Overigens denk ik wel dat je Windows 8.1 ook daadwerkelijk moet installeren, waarna je kunt upgraden. Verwacht niet dat je een Windows 10 iso kunt pakken (als die weer beschikbaar komen) en die kan activeren met je Windows 8.1 key.
Dat klopt inderdaad. Als je Windows 8.1 geinstalleerd hebt, dan kun je gratis upgraden naar |Windows 10). Nadat je de eerste keer de upgrade hebt gedaan, kun je vervolgens wel een clean install doen met Windows 10....rens-br schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:44:
[...]
Overigens denk ik wel dat je Windows 8.1 ook daadwerkelijk moet installeren, waarna je kunt upgraden. Verwacht niet dat je een Windows 10 iso kunt pakken (als die weer beschikbaar komen) en die kan activeren met je Windows 8.1 key.
Heb je hier een bron voor? Ben wel benieuwd of dit inderdaad zo is.TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:51:
[...]
Nadat je de eerste keer de upgrade hebt gedaan, kun je vervolgens wel een clean install doen met Windows 10....
Als je een retail key hebt, zou je namelijk eerst je Windows 8.1 -> Windows 10 in een VM kunnen doen. Om vervolgens een clean install te doen (Wat een hoop mensen graag willen).
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 14-07-2015 16:54 ]
Eh....je hebt gezien wat er onder mijn naam staat?rens-br schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:53:
[...]
Heb je hier een bron voor?
Als je een retail key hebt, zou je namelijk eerst je Windows 8.1 -> Windows 10 in een VM kunnen doen. Om vervolgens een clean install te doen (Wat een hoop mensen graag willen).
Nee wat je wilt kan niet, want de Windows 10 key is gebonden aan je hardware (en/of Microsoft account) en kun je dus niet zomaar even migreren naar een andere pc.
Overigens kun je vanuit Windows 10 (ook vanuit 8.1) compleet netjes een clean install doen. Het upgraden van een OS is overigens al jaren geen issue meer en een clean install is in veel gevallen dus niet eens nodig....
[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 14-07-2015 16:56 ]
Nee ben blindTheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:54:
[...]
Eh....je hebt gezien wat er onder mijn naam staat?
Haha, nee was gewoon benieuwd of er ook een bron was vanuit Microsoft. Handig om te gebruiken mocht ik het er nog een keer met iemand over willen hebben.
Dat snap ikrens-br schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:56:
[...]
Nee ben blind![]()
Haha, nee was gewoon benieuwd of er ook een bron was vanuit Microsoft. Handig om te gebruiken mocht ik het er nog een keer met iemand over willen hebben.
NeoWin heeft er een stukje over geschreven. Hierbij halen ze een Tweet van Gabe aan. Je weet wie Gabe is?
[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 14-07-2015 16:59 ]
Pagina: 1