• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wij gaan graag uit eten, en onze kinderen van 1 en 3 gaan ook wel eens mee. Kunnen zich prima gedragen ;)

Probleem met uit eten gaan met kinderen is het gebrek aan een normaal menu voor de kleine eters. Of je nu naar een eetcafé gaat of een wat beter restaurant met een mooi menu, het rijtje kinderen bevat meestal zoiets als dit:
  • Patat met appelmoes en kroket/frikandel/etc
  • Pasta Bolognese
  • Goedkoop kinderijsje toe
Onze kinderen eten gewoon mee met wat we koken. Ze eten ook moeilijkere gerechten en zijn gewend om een goede maaltijd te eten. Patat en kroket horen daar, uitzonderingen daargelaten, niet bij.

Als ik filter op kindvriendelijke restaurants betekent het meestal dat er een speelhoek is, maar het eten is hetzelfde laken een pak. We ondervangen het nu redelijk eenvoudig door gewoon te bestellen en 2 bordjes te vragen.

Wat ik graag wil is een restaurant wat een leuke kinderkaart heeft. Het hoeft niet meteen turbo-gezond of biologisch te zijn, maar wel interessant en verrassend eten voor hen.
Voor mij is regio ’t Gooi/Utrecht/Amsterdam en bij ons vakantiehuis in Zeeland interessant, maar ook in de overige regio’s is het leuk om te zien of er restaurants zijn die dit aanbieden.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ze kunnen dan toch gewoon een selectie uit de normale kaart maken, en vragen om een kleinere portie dan normaal? :)

Virussen? Scan ze hier!

• PWM
  • Niet online
Dat doen we nu ook. Maar optimaal is het niet altijd. Niet elk restaurant is echt flexibel (kom je ook niet altijd op tijd achter). Mooist zou, imho, een kaart(je) zijn met wat kleinere gerechten voor de kinderen. Dan kunnen we ook voorkomen dat er een verdwaalde peper in zit :p

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 23:13

Mystikal

It never hurts to help!

Precies, dat doen we voor onze zoon ook altijd. Die hoeft niet perse friet met appelmoes (lust hij ook! :+). Maar wil liever gewoon 'echt' eten hebben als hij in een restaurant eet. Vind hij veel interessanter. Wij bestellen dan ook vaak gewoon een klein portie. Hij is overigens nu 5, maar is eigenlijk altijd zo geweest.

Basement Bios ---- Exo-S

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 18:33
Je maakt wel een heel goed punt. Wij doen eigenlijk hetzelfde, heb er alleen nog niet zo bewust over nagedacht.
Ken ik dergelijke restaurants, helaas niet.
Mijn idee wat wildhagen oppert.
Zeker op het wat betere restaurant zal iedere chef erop springen als je zegt maak maar iets speciaals en volwassen, maar dan in kinderportie.
Nu is het wel zo dat wij in België wonen, daar is de eetcultuur, maar vooral de professionele keukencultuur anders, maar dat is een heel andere discussie.

[ Voor 19% gewijzigd door flip75 op 07-07-2015 17:15 ]

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 16:46

Jeoh

blaat

Gewoon van te voren even bellen wat de mogelijkheden zijn? En anders gewoon naar de all you can eat vreetschuren gaan :+

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik kom uit hetzelfde dorp als PWM en ik kan je vertellen dat je in praktisch elk willekeurig restaurant in een straal van 50 km prima kan aangeven wat je wilt hebben voor de kinderen vanuit de keuken in kleine porties (soms heb je een beetje pech als het druk is of als het een beperkte kaart is)

Het nadeel met kinderen is eerder dat zij nog niet echt een smaak vorming (en weten hoeveel iets is) hebben van een volwassenen en dan kan je wel van te voren wel een menu samenstellen , maar dat zegt een kind niets. (Geen beeldvorming)

Ga lekker tapas, fondue, gourmet, bbq etc eten met ze en dan vormen zij vanzelf in de loop van de tijd smaak en gevoel voor hoeveelheid.

Als wij zelf niet zoveel trek honger hebben, maar wel trek, dan bestellen wij gewoon 2 x een voorgerecht ipv een voor en hoofdgerecht. Ook een gerecht bestellen zonder de antourage zoals salade, patat etc kan ook helpen.

Maar: Nee, een kinder restaurant ken ik niet en lijkt ook niet echt rendabel aangezien de kosten waarschijnlijk 1:1 zijn met een volwassenen restaurant en kinderen moeilijk een keuze kunnen maken vooraf gebaseerd op smaak en volume

[ Voor 31% gewijzigd door Breezers op 07-07-2015 17:49 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Een Turks/Libanees-achtig restaurant heeft vaak mezes (kleine hapjes die je met z'n allen deelt; soort tapas. Spaans kan dus ook :P) op de kaart, die lijken mij uitermate geschikt voor wat je zoekt... :)

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 07-07-2015 19:20 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-10 07:39
Sushi heeft vaak ook meerdere kleine porties die je kunt delen, als de kinderen dat lusten.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Mandarin in Nieuwkoop is een goed chinees restaurant met dim-sum: kleine hapjes. Daar kan je kleine prima wat van nemen en kan je mooi verdelen. Daarnaast prima vriendelijke en begripvolle bediening, en ik vind het erg lekker eten.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42
PWM schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:01:
Wij gaan graag uit eten, en onze kinderen van 1 en 3 gaan ook wel eens mee. Kunnen zich prima gedragen ;)

Probleem met uit eten gaan met kinderen is het gebrek aan een normaal menu voor de kleine eters. Of je nu naar een eetcafé gaat of een wat beter restaurant met een mooi menu, het rijtje kinderen bevat meestal zoiets als dit:
  • Pasta Bolognese
Onze kinderen eten gewoon mee met wat we koken. Ze eten ook moeilijkere gerechten en zijn gewend om een goede maaltijd te eten. Patat en kroket horen daar, uitzonderingen daargelaten, niet bij.

Als ik filter op kindvriendelijke restaurants betekent het meestal dat er een speelhoek is, maar het eten is hetzelfde laken een pak. We ondervangen het nu redelijk eenvoudig door gewoon te bestellen en 2 bordjes te vragen.

Wat ik graag wil is een restaurant wat een leuke kinderkaart heeft. Het hoeft niet meteen turbo-gezond of biologisch te zijn, maar wel interessant en verrassend eten voor hen.
Voor mij is regio ’t Gooi/Utrecht/Amsterdam en bij ons vakantiehuis in Zeeland interessant, maar ook in de overige regio’s is het leuk om te zien of er restaurants zijn die dit aanbieden.
Zeeland is groot chef. Doe eens iets specifieker zoals bijvoorbeeld Schouwen-Duiveland, Zeeuws Vlaanderen (semi-België), Walcheren, Tholen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Opvallend succesvol bij ons tijdje terug: tapas :)

We bestellen wat gerechtjes, delen alles en onze kleine eet gewoon mee. Portiegrootte is geen probleem, er is genoeg diversiteit (handig als hij ter plekke verzint dat hij bijv geen ham meer lust) en bijkomend voordeel - tapas restaurants worden meestal door Spanjaarden of mensen die zich iig daar cultureel aan verwant voelen gerund. Daar hoort een heel ontspannen, warme houding tegenover kleine kinderen bij. Dus geen probleem als hij op gegeven moment rond gaat rennen door de tent ;)

Oslik blyat! Oslik!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
Restaurant Vandaag in Utrecht en Amsterdam is geschikt voor kinderen. Er is een speelgedeelte en allerlei activiteiten (zoals koekjes bakken) . Het is wel een buffet vorm dus zelf opscheppen. Kwaliteit vind ik goed veel keuze.

hoi

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:26

Standeman

Prutser 1e klasse

Waar mijn zoon gek op is, is Eten & Zo in Zoetermeer (ok, niet echt in de buurt). Het is wel zo'n all you can eat vreetschuur, maar het makkelijke is dat ze praktisch alles hebben. Van sushi tot pannenkoeken. Volgens mij zijn er wel meer van dat soort restaurants in NL

Kwaliteit van het eten vind ik een beetje middelmatig, maar dat heb je bij de meeste buffet restaurants.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Standeman schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:52:
Waar mijn zoon gek op is, is Eten & Zo in Zoetermeer (ok, niet echt in de buurt). Het is wel zo'n all you can eat vreetschuur, maar het makkelijke is dat ze praktisch alles hebben. Van sushi tot pannenkoeken. Volgens mij zijn er wel meer van dat soort restaurants in NL

Kwaliteit van het eten vind ik een beetje middelmatig, maar dat heb je bij de meeste buffet restaurants.
Laatst ook geweest met onze kinderen. Kwaliteit van wat er vers gemaakt wordt wel oke, maar de rest is inderdaad middelmatig. Ben ook nooit zo'n fan van buffet restaurants.

Overigens voor degenen die zulke goed etende kinderen hebben: d:)b
Die van ons zijn toch een stuk lastiger. De oudste is gelukkig nu wat makkelijker en proeft tenminste alles, de jongste is echt een drama en houdt eigenlijk alleen van pasta met ham, kaas en paprika (en vooral veel kaas).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Standeman
  • Laatst online: 08:26

Standeman

Prutser 1e klasse

MrSleeves schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:00:
[...]

Laatst ook geweest met onze kinderen. Kwaliteit van wat er vers gemaakt wordt wel oke, maar de rest is inderdaad middelmatig. Ben ook nooit zo'n fan van buffet restaurants.

Overigens voor degenen die zulke goed etende kinderen hebben: d:)b
Die van ons zijn toch een stuk lastiger. De oudste is gelukkig nu wat makkelijker en proeft tenminste alles, de jongste is echt een drama en houdt eigenlijk alleen van pasta met ham, kaas en paprika (en vooral veel kaas).
Die van mij precies hetzelfde. De jongste eet erg weinig en het kost altijd moeite om er iets anders dan een frikandel met appelmoes in te krijgen. De oudste eet tegenwoordig bijna alles, zolang het maar niet door elkaar gehusseld is.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik vraag altijd of ze geen kleine portie hebben van een bepaald gerecht. Als dat niet kan dan vraag ik altijd 2 extra bordjes en dan eten ze met ons mee. Ik vind in deze tijd dat restaurants gewoon fatsoenlijk eten voor die kleintjes moeten bieden en dat ze anders niet moeilijk moet doen. Ik heb nog geen restaurant meegemaakt waar ze nee hebben gezegd dus ik denk dat ze het met me eens zijn.
Restaurant in Leeuwarden, de Walrus, hebben voor €0,00 euro de Bandit plate op het menu staan.
"Bandit plate"
you are getting a plate with cutlery and you can steal some food from your parents
En zo hoort het wat mij betreft.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:11

BCC

Dat is een coole benaming :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-10 22:27

DarkKnight

Narf

MuddyMagical schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:52:
[...]

Zeeuws Vlaanderen (semi-België)...
offtopic:
Ga je mond eens spoelen! |:( Semi-België... tssss. Zeker een overkantenaar.

Maar eigenlijk zie ik steeds vaker in restaurants/eetcafés een goede kinderkaart óf seniorenkaart. Beiden zijn dan kleinere porties van de gewone gerechten. Dat lijkt mij eigenlijk waar je naar op zoek bent. Sowieso zou ik het gewoon vragen aan het bedienende personeel. En kunnen ze niet voldoen aan je klantvraag: Wegwezen en op naar het volgende restaurant. Alleen dan leren dienstverleners om ook echt dienst te verlenen.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Verwijderd

Tja ik heb echte hollandse kinderen, lusten alleen aardappelen :) Rijst of pasta gaat er niet in...
Patat lust alleen de oudste (bijna 5), de jongste (2,5) lust het echt niet..

Als wij uit eten gaan dan is dat vaak naar een "vreetschuur" zoals een Wok..
Soms gaat we naar een bistro ofzo, maar dat eten de kinderen vaak alleen gebakken aardappel, groenten gaan er dan moeilijk in.. :).. Een T-Bone of een schnitzel lopen ze niet warm voor..
Hooguit een kipfilet ofzo dat gaat nog wel.

Bij de Wok vinden we het ideaal met de kinderen, ze kunnen pakken wat ze willen (kroepoek, mini-loempia, snackjes, stokbrood, patat, soms een beetje bami.. Veel toetjes.. :) )

Uit eten hoeft bij ons ook niet gelijk te staan aan "gezond" eten.. Dat doen ze thuis wel..
En zolang de kinderen zich vermaken dan vermaak ik me ook wel..
De illusie dat kinderen langer dan 20 minuten aan tafel kunnen zitten heb ik allang verloren..
Een speelhoek in een restaurant is dan echt wel een uitkomst.

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-11 12:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Restaurant 't luykje in soest staat bij ons wel goed bekend. Heeft ook kleinere porties tegen een minderprijs:

http://www.luykje.nl/pages/kleine_buyken.html
Reserveren is alle dagen aan te raden.

En wat je ook kan doen is 1 menu bestellen en vragen of die op twee borden verdeeld mag worden. Dit werkt natuurlijk alleen als ze eten wat de pot schaft ;)

Ook heb ik wel eens bij een restaurant gezien dat ze een "roof" menu kregen. Een leeg bord + bestek en dan jatten bij de ouders/rest. (zie dat The hoff het al aangekaart had, if you pardon my pun).

[ Voor 6% gewijzigd door IdieEasy op 08-07-2015 11:13 ]

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-11 13:17

Bally

1200 + 1500 Wp

Restaurant Rendez-Vous in Mijdrecht heeft ook een leuke kinderkaart.
Kids krijgen een leuk kadootje na afloop die ze zelf mogen kiezen uit een schatkist.

http://www.rendezvous.nl/#/menukaart/kinderen

Hoop is uitgestelde teleurstelling

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:56
Sushi doet het bij ons altijd goed (2 kids van 2 en 4 jaar)

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-11 12:14
Wij komen met de kinderen graag in Ierse pubs. De kaart is er toch wat anders dan in de gemiddelde brasserie: cottage pie, een kom stevige soep, gehaktballetjes in tomatensaus, sausage & mash, ... Toevallig ook dingen die papa en mama lekker vinden :-). Bonus: 's middags is het er vaak rustiger dan in de 'gewone' restaurants.

's Avonds zou ik eerder opteren voor een eenvoudig Italiaans restaurant. Een lekkere lasagna of een versgebakken pizza daar is toch niet te versmaden.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik ben toevallig in een tapas-restaurant geweest. Het was niet eens spaans, gewoon een aantal rondes waarbij je twee gerechtjes per keer mag bestellen. Dan kun je ook prima dingen uitproberen die je niet kent, want als je het niet lust dan eet iemand anders het wel even op en dan neem je de volgende ronde gewoon iets anders.

Het was "'t Zusje" in Uden, maar daar zijn meerdere vestigingen van.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:33

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Wel ietwat uit de buurt, biologisch en vegetarisch : http://www.spiritrotterdam.nl/ Je kunt daar zelf opscheppen uit het buffet wat je wilt en je betaalt per gewicht. Maar omdat ik het concept wel goed vind, wilde ik het toch even noemen.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-11 20:25

Typhone

Who Dares Wins

dion_b schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:25:
Opvallend succesvol bij ons tijdje terug: tapas :)

We bestellen wat gerechtjes, delen alles en onze kleine eet gewoon mee. Portiegrootte is geen probleem, er is genoeg diversiteit (handig als hij ter plekke verzint dat hij bijv geen ham meer lust) en bijkomend voordeel - tapas restaurants worden meestal door Spanjaarden of mensen die zich iig daar cultureel aan verwant voelen gerund. Daar hoort een heel ontspannen, warme houding tegenover kleine kinderen bij. Dus geen probleem als hij op gegeven moment rond gaat rennen door de tent ;)
Leer hem dat een snel af! Of de restauranthouders het erg vinden of niet ik als klant vaak wel ;).
Hahaha, no offense natuurlijk hoor.

OT: Wat betreft eten met kinderen, gewoon de normale dingen laten eten en in een kleinere portie vragen moet wel kunnen. Daarbij de wat neutrale producten laten selecteren of het op een bepaalde manier brengen. Een entrecote schrikt kinderen vaak af; een lekker stuk rundvlees met rode saus vaak weer niet.

• Mitrilvich
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-10 17:46
Helox-in-a-box schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:13:
Sushi doet het bij ons altijd goed (2 kids van 2 en 4 jaar)
Bij ons ook (3 en 4,5). Wordt zelfs verkozen boven friet, spaghetti, pannekoeken, etc. Zelf veel diverse hapjes bestellen en de kids laten kiezen van jouw bord. Als ze een duidelijke kaart met plaatjes hebben kunnen ze misschien al zelf hun hapjes kiezen.

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

bwerg schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:35:
Ik ben toevallig in een tapas-restaurant geweest. Het was niet eens spaans, gewoon een aantal rondes waarbij je twee gerechtjes per keer mag bestellen. Dan kun je ook prima dingen uitproberen die je niet kent, want als je het niet lust dan eet iemand anders het wel even op en dan neem je de volgende ronde gewoon iets anders.

Gisteren toevallig ook bij 't Zusje gegeten, maar dan in Tilburg. Erg leuk en er zaten ook veel gezinnen met (kleine) kinderen die zich prima vermaakte. Een ander (zeer populair) restaurant dat een soortgelijk concept heeft is Merlijn Bowling-Bistro in Oosterhout, maar dat is ligt niet echt bij OP in de buurt.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Typhone schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:09:
[...]

Leer hem dat een snel af! Of de restauranthouders het erg vinden of niet ik als klant vaak wel ;).
Hahaha, no offense natuurlijk hoor.
Work in progress uiteraard, maar met 2-jarige kun je erop rekenen dat hij niet meerdere uren lang perfect stil op een stoel blijft zitten. Dan is het handig als men er enige ervaring mee heeft ;)
OT: Wat betreft eten met kinderen, gewoon de normale dingen laten eten en in een kleinere portie vragen moet wel kunnen. Daarbij de wat neutrale producten laten selecteren of het op een bepaalde manier brengen. Een entrecote schrikt kinderen vaak af; een lekker stuk rundvlees met rode saus vaak weer niet.
Veel diversiteit is handig. Onze kleine eet bijna alles - maar absoluut niet tegelijkertijd. Soms wil hij niet iets met een bepaalde kleur, soms vindt hij iets te heet (fysiek, gekruid of gewoon in z'n hoofd), soms besluit hij maar een ding te eten (altijd datgene wat minst voorradig is :P ). Dus meerdere dingen hebben om uit te kiezen is een pre.

Oslik blyat! Oslik!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-11 11:25

vhal

ಠ_ಠ

dion_b schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 18:18:
[...]

Work in progress uiteraard, maar met 2-jarige kun je erop rekenen dat hij niet meerdere uren lang perfect stil op een stoel blijft zitten. Dan is het handig als men er enige ervaring mee heeft ;)
Je zou je af kunnen vragen of het voor een dreumes/peuter wenselijk is om meerdere uren te tafelen :P Die van ons (17 mdn) houdt het wel voor gezien na een uur. Dat ze in die tijd werkelijk alles eet is een ander verhaal... :/

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 08-07-2015 18:50 ]

Strava

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Natuurlijk niet wenselijk, maar soms ontkom je er niet aan, bijv bij familie-aangelegenheden.

Oslik blyat! Oslik!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hier in Bussum zit restaurant Leuk, dat is specifiek gericht op gezelschappen met kinderen.
Maar ik neem aan dat je dat al wist?

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 08:59

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Als wij gaan uiteten met de kinderen dan komt het meestal hierop neer:

We bestellen een of twee voorgerechten die we met z'n allen delen.

Qua hoofdgerecht wordt er ook veel onderling geschoven. Meestal komt het erop neer dat de kleine (2) hapjes pikt van iedereen (het Bandit Plate principe) en dat ik als ik daar zin in heb de restjes van de grote meiden (9 en 10) en van mijn vriendin opeet - anders blijft dat wat niet op gaat gewoon liggen en dat is ook zonde natuurlijk. :D

Sowieso volgen wij qua eten eigenlijk altijd het "Aziatische principe": al het bestelde eten is van iedereen. Als we bij een KFC of een McDonalds eten bijvoorbeeld dan blijven de frietjes van de verschillende menu's (en bij KFC ook de "bucket") dan ook bij elkaar "op één hoop" liggen waar iedereen naar behoeven uit graait. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mx. Alba op 09-07-2015 11:34 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:50
PWM schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:01:

• Pasta Bolognese

Heb je wel eens gekeken bij smulpaapje.nl?

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
bwerg schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:35:

t Zusje is zeker goed, gossiemijne is ook nog te proberen maar dat is iets minder culinair :+
MuddyMagical schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:52:
[...]

Zeeland is groot chef. Doe eens iets specifieker zoals bijvoorbeeld Schouwen-Duiveland, Zeeuws Vlaanderen (semi-België), Walcheren, Tholen?
zeeland is niet zo groot hoor, ongeveer 6000 inwoners Wikipedia: Zeeland (Noord-Brabant)

• Refro
  • Laatst online: 11-11 15:34
In in de gevraagde omgeving maar bij ons in het dorp port maurizio heeft dit op de kaart:
Per i bambini | Voor de kids

Ook onze kleine gasten willen we laten genieten van de pure Italiaans keuken.
Jullie kunnen net als Papa en Mama kiezen uit de menukaart.
De portiegrootte (en de prijs) worden dan aangepast. Niet alles, maar wel bijna alles, is in kleinere porties te bereiden.
En verder by quinty's op Texel gezien:
Dievenmaal 0,-
En dan krijg je gewoon een bord met bestek en zelfs wat garnering (destijds sla en een halve schijf meloen)

En verder gewoon vragen.

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Men! Gossimijne en ik krijg me daar toch trek.... Ben een paar keer in Veghel geweest, das goei voeier!
😋

NRG

• PWM
  • Niet online
dank :)

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:50
Tanooki schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:16:
Hier in Bussum zit restaurant Leuk, dat is specifiek gericht op gezelschappen met kinderen.
Maar ik neem aan dat je dat al wist?
Zijn wij ook geweest maar daar hebben ze wel van die standaard kindergerechtjes. Ze hebben ook een speelkelder alleen vond ik het link om onze 2 jarige daar achter te laten. Niet gedaan dus.

Ik vond het voor de rest wel aardige bediening.

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-11 12:14
Even een schopje omhoog: dit weekend voor 't eerst bij Les Grands Buffets in Maastricht geweest. De kinderen waren er nog niet bij, maar de volgende keer komen ze zeker mee. Je betaalt één 'pakketprijs' voor eten en drank en dan mag je schransen van de verschillende buffetten: Chinees, pasta, pizza, frietjes, soep, ... Een zeer uitgebreid assortiment dus en de kwaliteit was ook in orde.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is niet zo uniek op zich, is gewoon het "all you can eat"-concept, wat al heel lang bestaat.

Zo heb je bij ons in Roosendaal Kook zitten, waar je voor 2 of 3 uur betaalt, en dan in die tijd zoveel kan eten als je wil. Alleen voor alcoholhoudende drank moet je een beetje bijbetalen.

Schijnt erg goed te lopen, zaak zit bijna altijd behoorlijk vol. Zo goed dat ze kennelijk al aan het kijken zijn naar een tweede vestiging in de stad.

[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 28-09-2015 14:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1