MacBook Pro voor mijn opleiding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:54

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Hallo,

Mijn opleiding stelt als eis om een laptop te hebben, het liefst een MacBook Pro. Wat een behoorlijke hoge eis is. Nu weet ik dat je bij www.apple.nl/edu laptops kan krijgen met een korting van nog geen 10%. Maar zijn er ook andere site's waar je ze kan krijgen met een hogere korting?

Ik wil geen tweede hands laptop omdat je dan niet weet wat er mee is gebeurd, en ik moet hem toch meerdere uren, dagelijks gebruiken op school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:23
Boost9898 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:36:
Hallo,

Mijn opleiding stelt als eis om een laptop te hebben, het liefst een MacBook Pro. Wat een behoorlijke hoge eis is. Nu weet ik dat je bij www.apple.nl/edu laptops kan krijgen met een korting van nog geen 10%. Maar zijn er ook andere site's waar je ze kan krijgen met een hogere korting?

Ik wil geen tweede hands laptop omdat je dan niet weet wat er mee is gebeurd, en ik moet hem toch meerdere uren, dagelijks gebruiken op school.
Surfspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Helaas is mijn school daar niet bij aangesloten om een of andere reden. Ik heb gezocht op de naam van mijn school en de scholengemeenschap is er ook niet bij aangesloten. Om wat voor kortingen gaat het, en is er toch een manier om er een te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 15:44
Boost9898 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:36:
Hallo,

Heb je wel even gezocht? https://www.google.nl/web...#q=apple+studentenkorting laat zien dat er campusshop.nl, surfspot etc. bestaat.
Boost9898 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:46:
Helaas is mijn school daar niet bij aangesloten om een of andere reden. Ik heb gezocht op de naam van mijn school en de scholengemeenschap is er ook niet bij aangesloten. Om wat voor kortingen gaat het, en is er toch een manier om er een te bestellen?
Jij kan er zelf niet bestellen. Als je iemand anders vraagt die wel bij een aangesloten instelling zit, kan die persoon het voor je bestellen.

[ Voor 25% gewijzigd door Volkan1984 op 07-07-2015 15:54 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:52
Surfspot linkt evengoed door naar een educatieve store van Apple. Deze geeft net iets meer korting dan de gewone Edu store, maar echt veel maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 15:44
DGonlag2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:03:
Surfspot linkt evengoed door naar een educatieve store van Apple. Deze geeft net iets meer korting dan de gewone Edu store, maar echt veel maakt het niet uit.
Klopt, uit mijn hoofd is de maximale korting 12% op surfspot. Dat is afhankelijk van je instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:51
Wat voor school zit je op? Uit mijn hoofd is surfspot voor HBO en WO, slim.nl moet je gebruiken voor middelbaar en middelbaar beroepsonderwijs (MBO). Deze prijzen zijn iets lager, al scheelt het niet veel met de gewone edu store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Topicstarter
Marijn100 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:07:
Wat voor school zit je op? Uit mijn hoofd is surfspot voor HBO en WO, slim.nl moet je gebruiken voor middelbaar en middelbaar beroepsonderwijs (MBO). Deze prijzen zijn iets lager, al scheelt het niet veel met de gewone edu store.
MBO Niveau 4, mediavormgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 16:51
Boost9898 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:11:
[...]

MBO Niveau 4, mediavormgeving.
Dan zou ik hier is even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:43
Wellicht kun je volgende keer ff verder kijken dan je neus lang is. Er is letterlijk een zelfde topic al open:

Nieuwe Macbook Pro voor school

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Pagina: 1