Toon posts:

Ssd is gestopt met werken snel hulp nodig !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik jullie verstoor maar mijn ssd is opeens gestopt met werken (gister nog gebruikt zonder rare kwalen) als ik opstart geeft de pc een disk read error press cntrl alt dlt to restart maar dan komt t zelfde scherm terug ik heb al power cycles geprobeert en ik heb ook al kabels vervangen ik men hdd werkt gwn maar daar heb ik geen windows of iets opstaan mAr t ligt dus gwn aan de ssd ik vroeg me nu dus af of ik iets kon doen zonder al men gegevens kwijt te raken de ssd is nog niet ouder dan 1 jaar.
Mvg E.Evers

Specs:
Hdd: 1Tb
Ssd: kingston hyperX 3K
Motherboard: M5 A97 EVO R2.0
Ram: 8Gb 1333Mhz
Videokaart: R9 280x Club 3D royalqueen
Processor: AMD phenom II x4 965 black
Powersupply: gaming power 780Watt

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:15

Umbrah

The Incredible MapMan

Wauw, amper leesbaar. Begin eens met diagnose: start vanaf iets USB-igs, en check de SMART status. Misschien is het iets basaals zoals de S-ATA kabel. Is dat niet het geval? Kan gebeuren, nog niet ouder dan een jaar (of meer), dus garantie claimen, refurb backorder er in knallen, en backup terug zetten. Klaar.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Umbrah schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 01:22:
Wauw, amper leesbaar. Begin eens met diagnose: start vanaf iets USB-igs, en check de SMART status. Misschien is het iets basaals zoals de S-ATA kabel. Is dat niet het geval? Kan gebeuren, nog niet ouder dan een jaar (of meer), dus garantie claimen, refurb backorder er in knallen, en backup terug zetten. Klaar.
Met bijvoorbeeld Ubuntu dus, gezien meneer duidelijk haast heeft. Zelfs voor de punt, komma en witregel is geen tijd :+

Als je veel pech hebt kan een SSD relatief snel overlijden, even in bijv. Ubuntu kijken naar de SMART, of je de data kan uitlezen en gewoon proberen de data te kopiëren naar je HDD.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:02
dus garantie claimen, refurb backorder er in knallen, en backup terug zetten. Klaar.
Ik doe maar een kleine gok... maar ik denk dat er geen backup is 8)7 8)7

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 13:02
misschien staat in de bios gewoon de verkeerde boot disk ingesteld. bekijk die instellingen dus ook even..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lekker geslapen ?
Euvel al verholpen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Schreeuwerige, helpdeskerige titel, slecht leesbare topicstart, zeer weinig informatieverstrekking, beperkte eigen troubleshooting, nee dit is niet hoe we het graag zien.

Hoe dan wel? OM FAQ. Kom je er dan nog niet uit, open dan een nieuw topic, waarin je wel punt voor punt en in leesbaar Nederlands (dus met leestekens waar nodig) uitlegt wat er aan de hand is en wat je allemaal al geprobeerd hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.