hallo tweakers, ik heb in de vakantie al een mooi zakcentje gespaard en wil dit spenderen aan een game pc. Mijn naam zegt het eigenlijk al, ik ben niet de expert als het gaat om het bouwen van een gamepc. Het lijkt mij echter wel ontzettend leuk om een systeem in elkaar te zetten (zo leer je ook nog is iets leuks.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk spelletjes spelen (want game pc
). In principe heb ik een laptop die ik voor school enzovoorts kan gebruiken dus dat zit denk ik wel goed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil zelf rond de 900 euro gaan zitten, dan praten we over de game pc zelf en niet met dergelijke randapparatuur en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de hele mikmak wat het systeem een goede game pc maakt. Ik zelf zou ook graag een ssd toevoegen wanneer dat in het budget mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik lees veel positieve berichten over intel en nvidia en wil dan ook graag een i5 en een gtx...
(ik sta open voor suggesties, want eigenlijk weet ik er weinig over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wifi op mijn pc hebben, maar hoe regel ik dit of hoe bouw ik dit in. Ook wil ik er wel een optische drive er in hebben zitten. Het zou ook erg fijn zijn als ik lekker 1080p kan gamen met een mooie fps rate.
Ga je overklokken?
voor mijn eerste built en wat ik erover gelezen heb, denk ik dat dit zeker niet nodig is. En anders: proof me wrong.
p.s.: voor monitor en keyboord wil ik tussen de 250 en 300 euro uitgeven, als jullie daar nog tips/ aanbevelingen over hebben hoor ik ze graag(het liefst uit ervaring spreken natuurlijk
).(het liefst 24 inch 144 hz)
als jullie iets onduidelijk vinden of vragen hebben roep maar (ook al is het negatief)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk spelletjes spelen (want game pc
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil zelf rond de 900 euro gaan zitten, dan praten we over de game pc zelf en niet met dergelijke randapparatuur en windows.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de hele mikmak wat het systeem een goede game pc maakt. Ik zelf zou ook graag een ssd toevoegen wanneer dat in het budget mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik lees veel positieve berichten over intel en nvidia en wil dan ook graag een i5 en een gtx...
(ik sta open voor suggesties, want eigenlijk weet ik er weinig over.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wifi op mijn pc hebben, maar hoe regel ik dit of hoe bouw ik dit in. Ook wil ik er wel een optische drive er in hebben zitten. Het zou ook erg fijn zijn als ik lekker 1080p kan gamen met een mooie fps rate.
Ga je overklokken?
voor mijn eerste built en wat ik erover gelezen heb, denk ik dat dit zeker niet nodig is. En anders: proof me wrong.
p.s.: voor monitor en keyboord wil ik tussen de 250 en 300 euro uitgeven, als jullie daar nog tips/ aanbevelingen over hebben hoor ik ze graag(het liefst uit ervaring spreken natuurlijk
als jullie iets onduidelijk vinden of vragen hebben roep maar (ook al is het negatief)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 202,95 | € 202,95 |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 256,95 | € 256,95 |
| 1 | Hitachi Travelstar 7K1000, 1TB | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Corsair Graphite 230T | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth | € 24,16 | € 24,16 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 942,90 | |
[ Voor 45% gewijzigd door gamepc-starter op 05-07-2015 12:29 ]