Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

berichten in inbox verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-11 00:09
Ik weet niet waar ik dit moet neerzetten.

Maar zou het geen mooie feature zijn als je ipv 1 voor 1 je berichten in je inbox verwijderd.
Opschaalt naar alles in 1x.

Ik hou graag mijn t.net omgeving netjes en georganiseert, maar alle oude berichten blijven nog staan.
En als je ze zogenaamd verwijderd hebt, zijn ze er nog steeds.

Het zou toffer zijn, als je meerdere berichten kan selecteren, zoals elk ander forumboard ;) en ze gewoon meteen kan verwijderen. En ook echt verwijderd zijn.

Kost jullie ook minder data op te slaan etc...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Commandline FTW | Tweakt met mate

• theduke1989
Ah ik zie, er is geen hoge prioriteit voor dit , waardoor het denk ik dus nog een tijd kan duren.
Ik snap sowieso niet dat er er niet in zit, notabene een forumboard, zelfs gratis phpbb / mypbb boards en noem zo maar op hebben dit al, en wordt volledig verwijderd. Want tenslotte doe je dat ook volledig verwijderen als het in de trach ook zit.

Want ik vroeg me af, wat maakt t.net anders dan alle andere 10000000 boards die wel die functionilteit aanbieden? Zou graag willen weten...

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46

samo

yo/wassup

Het aantal bezoekers dat het gelijktijdig kan verwerken misschien...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• theduke1989
Oke bedankt voor de info,

De topics die worden aangegeven zijn al wat ouder.
Wat is de status nu van het ''deels verwijderen''' van de berichten bij t.net???

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:52
Dit topic, Berichten verwijderen , is van begin juni en dus recent. Daarin kan je zien dat er een intern ticket voor is aangemaakt en het dus op de rol staat.

Rustig afwachten zou ik zeggen.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat, en lees je even in in de organisatie achter T.net, het ontstaan van het forum en de hoeveelheid development die er in zit.
Denk dat je daarna geen opmerking meer zult maken als "bij tig andere fora kan het wel".
Nofi, maar als je niet weet hoe het spelletje gespeeld wordt, moet je je ook niet met de spelregels bemoeien ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
!!!!!!11111 staat wat schreeuwerig in mijn active topics, ik haal wat !!! uit de topictitel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:30

rob_erwt

What does this button do?

Inderdaad dubbel met (o.a.) Berichten verwijderen. laten we daar dan doorgaan en deze naar het archief doen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1