Mij lijkt het heel handig dat er eens een optie komt om meerdere berichten in een keer te verwijderen. En dan bedoel ik niet verplaatsen naar de trash waar ze dan alsnog in staan maar echt verwijderen. Daarnaast moet je nu voor elk bericht apart de eigenschappen veranderen en hem naar de trash verplaatsen, kan je niet gewoon bovenin bij je inbox een 'verwijderen' knop invoegen zodat je er als hier op wordt geklikt checkboxen naast de berichten komen te staan, dan vervolgens selecteren welk bericht je wilt verwijderen en dan een weer op de knop verwijderen
Ik heb een klein voorbeeldje gemaakt van hoe ik denk dat het er goed uit ziet:

Zie boven in naast de nieuwe discussie knop de verwijderen knop, als je hier op drukt komen de checkboxen naast het bericht te voor schijn, dan kan je aanvinken welke je wilt verwijderen. Als je dan weer op verwijderen drukt komt er een melding in beeld "Weet u zeker dat u deze berichten wilt verwijderen?"
Iets zoals dit:

Daarna als op ja wordt geklikt worden de berichten die geselecteerd waren verwijderd, of naar de trash map gestuurd waar je ze vervolgens op de zelfde manier ook zou kunnen verwijderen maar dan permanent. Ook als op ja wordt geklikt zullen de checkboxen naast de berichten weer verdwijnen.
Ik weet dat dit al vaker is voorgesteld maar ik dacht ik maak er een paar voorbeelden bij.
Ik heb een klein voorbeeldje gemaakt van hoe ik denk dat het er goed uit ziet:

Zie boven in naast de nieuwe discussie knop de verwijderen knop, als je hier op drukt komen de checkboxen naast het bericht te voor schijn, dan kan je aanvinken welke je wilt verwijderen. Als je dan weer op verwijderen drukt komt er een melding in beeld "Weet u zeker dat u deze berichten wilt verwijderen?"
Iets zoals dit:

Daarna als op ja wordt geklikt worden de berichten die geselecteerd waren verwijderd, of naar de trash map gestuurd waar je ze vervolgens op de zelfde manier ook zou kunnen verwijderen maar dan permanent. Ook als op ja wordt geklikt zullen de checkboxen naast de berichten weer verdwijnen.
Ik weet dat dit al vaker is voorgesteld maar ik dacht ik maak er een paar voorbeelden bij.