Berichten verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 14:50
Mij lijkt het heel handig dat er eens een optie komt om meerdere berichten in een keer te verwijderen. En dan bedoel ik niet verplaatsen naar de trash waar ze dan alsnog in staan maar echt verwijderen. Daarnaast moet je nu voor elk bericht apart de eigenschappen veranderen en hem naar de trash verplaatsen, kan je niet gewoon bovenin bij je inbox een 'verwijderen' knop invoegen zodat je er als hier op wordt geklikt checkboxen naast de berichten komen te staan, dan vervolgens selecteren welk bericht je wilt verwijderen en dan een weer op de knop verwijderen

Ik heb een klein voorbeeldje gemaakt van hoe ik denk dat het er goed uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/c5c57419fbf076c47df235d956e2d6e4.png

Zie boven in naast de nieuwe discussie knop de verwijderen knop, als je hier op drukt komen de checkboxen naast het bericht te voor schijn, dan kan je aanvinken welke je wilt verwijderen. Als je dan weer op verwijderen drukt komt er een melding in beeld "Weet u zeker dat u deze berichten wilt verwijderen?"
Iets zoals dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/aee221479768d653c3c8e3dec5b360d1.png

Daarna als op ja wordt geklikt worden de berichten die geselecteerd waren verwijderd, of naar de trash map gestuurd waar je ze vervolgens op de zelfde manier ook zou kunnen verwijderen maar dan permanent. Ook als op ja wordt geklikt zullen de checkboxen naast de berichten weer verdwijnen.

Ik weet dat dit al vaker is voorgesteld maar ik dacht ik maak er een paar voorbeelden bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Compleet verwijderen gaan we niet ondersteunen. Oude DM's moeten altijd voor crew inzichtelijk kunnen zijn voor het geval zich zaken hebben afgespeelt die niet aan onze policy voldoen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:11
Ik snap wel wat sj31 wilt. Dat je ze niet compleet kan trashen is prima. Maar nu is het een hels werk als je 10 of meer berichten naar de "trash" folder wil verplaatsen. Multi select met opties als "move to folder", "mark as read" en "mark as unread" zou wel een welkome toevoeging zijn.

Bij gebrek aan multi select en "move to folder" laat ik nu maar lekker al mijn berichtjes in de inbox staan. Gewoon omdat het een rotklus is om ze te moven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 12:57

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Zoeken op "meerdere berichten verwijderen" -> http://gathering.tweakers...5R0lAoS01ODM6tSlawMDQxqAQ

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
Craven schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:05:
Ik snap wel wat sj31 wilt. Dat je ze niet compleet kan trashen is prima. Maar nu is het een hels werk als je 10 of meer berichten naar de "trash" folder wil verplaatsen. Multi select met opties als "move to folder", "mark as read" en "mark as unread" zou wel een welkome toevoeging zijn.

Bij gebrek aan multi select en "move to folder" laat ik nu maar lekker al mijn berichtjes in de inbox staan. Gewoon omdat het een rotklus is om ze te moven.
Precies, dat het niet volledig verwijderd kan worden maakt niet zoveel uit maar het is wel fijn als we de berichten die we niet meer in de inbox willen hebben naar de trash kunnen verplaatsen. Mijn berichten inbox wordt onoverzichtelijk en ik zou niet willen weten hoe het er uit ziet voor iemand die dagelijks meer dan weet ik hoeveel berichten krijgt.

Ik weet het, ik had het ook al in het bericht vermeldt:
Ik weet dat dit al vaker is voorgesteld maar ik dacht ik maak er een paar voorbeelden bij. :)
Ik heb nergens bij een van de berichten voorbeelden gezien van hoe het zij zouden willen dat het er uit zou komen te zien. Dus daarom dacht ik dan voeg ik het toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb er maar eens een ticket voor aangemaakt; het verbaasde me dat die er nog niet was :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
crisp schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:28:
Ik heb er maar eens een ticket voor aangemaakt; het verbaasde me dat die er nog niet was :P
De eerste stap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als iets in de Trash komt, zou ik graag ook de trash willen kunnen legen, zodat die topics definitief uit mijn zicht zijn ;). Dat de crew ze terug wil kunnen zien, prima.... :)

Gewoon een soft-delete dus ;).

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 12-06-2015 12:30 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

But why? Omdat OCD? :+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sj31
AW_Bos schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:29:
Als iets in de Trash komt, zou ik graag ook de trash willen kunnen legen, zodat die topics definitief uit mijn zicht zijn ;). Dat de crew ze terug wil kunnen zien, prima.... :)

Gewoon een soft-delete dus ;).
Dat zou voor mij niet nodig zijn, ik heb aan het schoonmaken van mijn inbox het meest aangezien deze onoverzichtelijk wordt. Maar die mening zou voor iedereen verschillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Om sommige herinneringen liever te doen vergeten :+

(tenzij de crew je eraan herinnert :+)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Deze feature request is aan bod gekomen in de community pick van 3 januari 2017 maar heeft onvoldoende stemmen gekregen:
plan: Nieuw betaalsysteem voor abonnementen - Development-iteratie 96 & 97

We sluiten daarom het bijbehorende ticket in onze issue tracker.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.