• wobelaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-10 09:20
Hallo,

Graag wil ik een nieuwe camera ik weet alleen niet zo heel veel van camera's. Zelf heb ik ook niet zo'n heel erg groot budget dus moet de camera onder de €200,- zitten.

Een aantal dingen die leuk zouden zijn als ze aan de camera zitten:
Een camera die enigszins lijkt op een spiegelreflex camera;
Als de camera een bridgecamera is;
Een beetje normale, zichtbare filmkwaliteit heeft.

Wat wel echt een must is, is een accu, maar als dit echt niet kan omdat de kwaliteit van de camera ver achteruit gaat dan zou ik AA batterijen kunnen overwegen.

Zelf heb ik natuurlijk ook al even gezocht en toen kwam ik uit bij de: Samsung WB1100F. Ik ben hier niet zeker van omdat de reviews erg van elkaar verschillen...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Met Vriendelijke Groet,
Wobelaar

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:45

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Heb je ook al gekeken in het [Aankoopadvies] Compactcamera topic? Zeker gezien je budget denk ik niet dat een bridge camera er in zal zitten en je eerder moet denken aan een compact camera :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• wobelaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-10 09:20
Ventieldopje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:30:
Heb je ook al gekeken in het [Aankoopadvies] Compactcamera topic? Zeker gezien je budget denk ik niet dat een bridge camera er in zal zitten en je eerder moet denken aan een compact camera :)
Bedankt!!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 16:23
Aangezien je je vraag al in het Compactcamera topic hebt gesteld, gaat deze op slot.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Dit topic is gesloten.